با Google Analytics اطلاعات بینش را به بازگشت سرمایه تبدیل کنید

سه سال پیش، Google Analytics 4 را معرفی کردیم، ابزاری که دوباره تجسم شده است که به شما کمک می‌کند با استفاده از داده‌های مدل‌سازی شده شخص اول، دید کاملی از رفتار مصرف‌کننده در سراسر وب و برنامه داشته باشید. این در یک چشم انداز در حال تکامل حریم خصوصی و فناوری، که در آن بازاریابان باید رویکرد خود را برای اندازه گیری تجدید نظر کنند تا بینش هایی را که به آنها تکیه می کنند ادامه دهند، بسیار مهم است. امروز منابع جدیدی را معرفی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم به Google Analytics 4 تغییر دهید، ویژگی‌های یادگیری ماشینی بهبودیافته، گزارش‌های کاربردی و ادغام‌های جدید.

اکنون با راه حل های مفید به Google Analytics 4 بروید

در اوایل سال جاری به اشتراک گذاشتیم که از 1 ژوئیه 2023 شروع به غروب ویژگی های استاندارد Universal Analytics خواهیم کرد. ما می دانیم که راه اندازی Google Analytics 4 مطابق با نیازهای شما به زمان و منابع نیاز دارد، به ویژه برای شرکت های بزرگ با تنظیمات پیچیده Analytics 360. برای اینکه به مشتریان سازمانی فرصت بیشتری برای انتقال راحت‌تر به Google Analytics 4 بدهیم، تاریخ غروب خواص Universal Analytics 360 را از 1 اکتبر 2023 به 1 ژوئیه 2024 منتقل می‌کنیم. تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را بر روی Google Analytics 4 برای ارائه راه حلی که برای انطباق با یک اکوسیستم در حال تغییر ساخته شده است. به همین دلیل، در طول سال 2023، پشتیبانی را از Universal Analytics 360 کنار می‌گذاریم و تمرکز کامل خود را به Google Analytics 4 در سال 2024 منتقل می‌کنیم. در نتیجه، احتمالاً عملکرد در Universal Analytics 360 تا تاریخ غروب جدید کاهش می‌یابد.

برای اینکه به همه کمک کنیم این حرکت را انجام دهند، منابع و ابزار جدیدی را راه‌اندازی می‌کنیم تا به شما در شروع کار با Google Analytics 4 کمک کنیم. راهنمای گام به گام ما به شما کمک می کند تا کل تنظیمات Google Analytics 4 را با سرعت خود تکمیل کنید و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. یا اگر تجربه خودکارتری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از Setup Assistant در بخش مدیریت ویژگی Universal Analytics خود استفاده کنید. هنگامی که یک ویژگی Google Analytics 4 ایجاد و متصل شد، دستیار راه‌اندازی می‌تواند برخی از مراحل تنظیم مورد نیاز را خودکار کند و به شما کمک کند پیشرفت خود را پیگیری کنید. برای مثال، Setup Assistant به شما امکان می‌دهد اهدافی را که می‌خواهید به Google Analytics 4 وارد کنید، کپی کنید، پیوندها و مخاطبان Google Ads مورد نظر را کپی کنید و کاربرانی را اضافه کنید که به دارایی فعلی شما دسترسی دارند.