10 مثال ایمیل تراکنشی برای یادگیری

وقتی می سازید بازاریابی ایمیلی بخشی از استراتژی دیجیتالی شرکت شما، شما در نهایت ایمیل های زیادی را ارسال خواهید کرد – تعجب، غافلگیری -. این ایمیل‌ها احتمالاً دسته‌های مختلفی را شامل می‌شوند که یکی از این دسته‌ها ایمیل‌های تراکنشی است.

ایمیل‌های تراکنشی ایمیل‌هایی هستند که به جای اینکه به عنوان بخشی از تبلیغات انبوه ارسال شوند، در پاسخ به اقدامات خاص (یا عدم اقدام) برای کاربران ارسال می‌شوند. این ایمیل ها بخش مهمی از هر کمپین بازاریابی ایمیلی هستند، بنابراین قطعاً باید از آنها استفاده کنید.

اما چه نوع ایمیل های تراکنشی را باید ارسال کنید و چه شکلی باید باشد؟

بهترین راه برای پاسخ به این سوال این است که به چند نمونه ایمیل تراکنشی نگاه کنید، بنابراین این همان کاری است که ما در این صفحه انجام می دهیم. انواع ایمیل های تراکنشی که ما به آنها نگاه خواهیم کرد عبارتند از:

  1. ایمیل سبد خرید رها شده (Stetson)
  2. ایمیل رسید سفارش (Crocs)
  3. ایمیل تأیید تراکنش (Truebill)
  4. ایمیل تایید حساب (Stocksy)
  5. ایمیل خوش آمد گویی (Twitch)
  6. ایمیل بازنشانی رمز عبور (Verve Wine)
  7. ایمیل ورود (Duolingo)
  8. ایمیل نتایج جستجو (Petfinder)
  9. ایمیل پیام کاربر (Airbnb)
  10. ایمیل تاخیر/لغو (American Airlines)

برای دیدن هر یک از این نمونه‌هایی از ایمیل‌های تراکنشی به خواندن ادامه دهید. سپس، مشترک شدن در Revenue Weekly – خبرنامه ایمیل ما – برای دریافت اطلاعات مفیدتر بازاریابی دیجیتال که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

1. ایمیل سبد خرید رها شده (Stetson)

یکی از کلاسیک‌ترین نمونه‌های ایمیل‌های تراکنشی، این است ایمیل سبد خرید رها شده. این نوع ایمیل برای کاربرانی ارسال می شود که محصولاتی را به سبد خرید خود در وب سایت شرکت اضافه می کنند، اما خرید را کامل نمی کنند. ایمیل آنها را تشویق می کند که برگردند و پیگیری کنند.

در اینجا ایمیلی از Stetson آمده است که کاربر را به یاد کلاهی می‌اندازد که در سبد خرید خود گذاشته و از او می‌خواهد تراکنش خود را تکمیل کند:

به سادگی توجه کنید – همه چیز حول دکمه “اکنون خرید کنید” متمرکز شده است. ایمیل های سبد خرید رها شده خود را به روشی مشابه ساختار دهید.

2. ایمیل رسید سفارش (Crocs)

یکی دیگر از ایمیل های رایج تراکنش، ایمیل رسید سفارش است. این ایمیل برای افرادی ارسال می شود که خرید خود را در فروشگاه آنلاین شما انجام می دهند. به آنها اطلاع می دهد که خریدشان انجام شده است و شامل اطلاعاتی درباره اتفاقات بعدی است.

در این مثال ایمیل تراکنشی از Crocs، جزئیات خرید خود به همراه یک ردیاب پیشرفت به کاربر داده می‌شود تا به او نشان دهد چه زمانی می‌تواند بسته خود را انتظار داشته باشد. این یک ویژگی مفید برای اضافه کردن به ایمیل های رسید خود است.

3. ایمیل فعالیت غیرمعمول (Truebill)

اگر فعالیتی در حساب کاربری یک کاربر اتفاق می افتد که عجیب به نظر می رسد، می تواند ایده خوبی باشد که برای آنها ایمیلی بفرستید تا تأیید کنید که واقعاً او بوده است. به عنوان مثال، Google معمولاً هنگام ورود به دستگاه جدید، ایمیل‌های تأیید صحت ارسال می‌کند.

در این ایمیل تراکنشی مثال، Truebill متوجه یک تراکنش غیرمعمول بزرگ شد و پرسید که آیا توسط کاربر انجام شده است یا خیر:

اگر حساب کاربری هک شود، این ایمیل به کاربر اطلاع می‌دهد و او را قادر می‌سازد تا به سرعت به وضعیت رسیدگی کند. اگر وب‌سایت شما از کاربران می‌خواهد حساب‌هایی ایجاد کنند، مطمئن شوید که به دلایل امنیتی سیستم مشابهی در محل خود دارید.

4. ایمیل تأیید حساب (Stocksy)

زمانی که کاربران حساب‌های جدیدی راه‌اندازی می‌کنند، معمولاً کسب‌وکارها از آنها می‌خواهند که آدرس ایمیل خود را به عنوان بخشی از فرآیند راه‌اندازی تأیید کنند. این ایمیل‌های تأیید حساب اغلب چیزی شبیه به ایمیل زیر هستند:

در این ایمیل از Stocksy، به کاربر یک کد تأیید یک بار مصرف داده می‌شود که می‌تواند برای تکمیل راه‌اندازی حساب خود در وب‌سایت وارد کند. سایر ایمیل‌های تأیید ممکن است به‌جای استفاده از کد، دکمه‌ای را به کاربران بدهند تا روی آن کلیک کنند.

هر مسیری را که انتخاب کنید، این تصویر خوبی از ظاهر این ایمیل ها است.

5. ایمیل خوش آمدگویی (Twitch)

ایمیل خوش آمد گویی یکی از ساده ترین انواع ایمیل های تراکنشی است، اما یکی از بهترین ها نیز می باشد. این یک راه سریع و آسان برای برقراری ارتباط با کاربران پس از ایجاد حساب کاربری در وب سایت شما است.

در ایمیل بالا، توییچ به کاربر جدید در پلتفرم خود خوش آمد می گوید و دکمه ای را به آنها می دهد تا به آنها کمک کند تا شروع کنند. ایمیل های خوش آمدگویی خود را به همان اندازه ساده نگه دارید.

6. ایمیل بازنشانی رمز عبور (Verve Wine)

گاهی اوقات مردم رمزهای عبور خود را فراموش می کنند – احتمالاً این کاری است که خودتان انجام داده اید. در این موارد، برای وب‌سایت‌ها معمول است که به افراد اجازه می‌دهند رمز عبور خود را بازنشانی کنند، و اغلب این کار را از طریق ایمیل انجام می‌دهند.

در این مثال ایمیل تراکنشی، Verve Wine یک ایمیل بسیار مینیمالیستی ارائه می‌کند که از کاربر می‌خواهد روی یک دکمه کلیک کند:

این دکمه آنها را به صفحه ای می برد که در آن می توانند رمز عبور جدیدی ایجاد کنند. این یک مثال خوب از این است که این ایمیل ها چگونه باید باشند – کوتاه، شیرین و دقیق.

7. ایمیل ورود (Duolingo)

ایمیل ورود شبیه به ایمیل ترک سبد خرید است – پس از عدم فعالیت با کاربران پیگیری می شود. اما به اندازه رها کردن گاری خاص نیست. معمولاً این ایمیل‌ها برای افرادی ارسال می‌شود که حساب‌هایشان مدت‌هاست فعال نبوده است و از آن‌ها دعوت می‌کنند تا دوباره بازگردند.

همانطور که از مثال بالا می بینید، Duolingo به ارسال این ایمیل ها علاقه دارد. آن‌ها یک تار کوتاه و دکمه‌ای را ارائه می‌کنند که کاربران می‌توانند با کلیک بر روی «بازگشت به مسیر» با درس‌های زبان خود. این یک راه عالی برای افزایش تعامل در پلتفرم است، بنابراین شما باید کاری مشابه را در ایمیل‌های اعلام حضور خود انجام دهید.

8. ایمیل نتایج جستجو (Petfinder)

ایمیل‌های نتایج جستجو کمی خاص هستند، اما بسیاری از سایت‌ها از آنها استفاده می‌کنند. این ایمیل ها برای پیگیری جستجوهایی که افراد در یک وب سایت انجام می دهند وجود دارد. به عنوان مثال، اگر در Indeed آگهی های شغلی را جستجو کنید، ممکن است Indeed با ایمیلی که جستجوی شما را یادآوری می کند و برخی از نتایج را به شما نشان می دهد، پیگیری کند.

در این مثال، Petfinder یک ایمیل برای کاربر ارسال کرد و به او اطلاع داد که جستجوی سگ‌ها نتایج زیادی دارد:

همچنین تعدادی از آن نتایج را مستقیماً در ایمیل نشان می دهد. بنابراین، چرا این را تقلید کنیم؟ از آنجا که تعامل را جذب می کند، مردم را به سایت باز می گرداند.

9. ایمیل پیام کاربر (Airbnb)

در برخی از وب سایت ها، ممکن است ارتباط بین حساب های مختلف وجود داشته باشد. این در مورد هر سایتی صدق نمی کند، بنابراین ممکن است برای کسب و کار شما صدق نکند. اما اگر این کار را کرد، ممکن است مفید باشد که کاربران را از دریافت پیام از حساب دیگری مطلع کنید.

در اینجا، Airbnb کاربر را در مورد پیام میزبانی که اخیراً به آن ابراز علاقه کرده است، مطلع می‌کند.

هر اقدامی که انجام دهند، منجر به تعامل با پلتفرم و احتمال رزرو بالاتر می‌شود. این کاری است که باید در ایمیل های شرکت شما نیز انجام دهید.

10. ایمیل تاخیر/لغو (American Airlines)

آخرین مورد در لیست نمونه های ایمیل تراکنشی ما، ایمیل تاخیر یا لغو است. این نوع ایمیل زمانی که چیزی با خریدشان تغییر می کند، به خصوص اگر با تاخیر مواجه شود یا از بین برود، به کاربران اطلاع می دهد. به عنوان مثال، آمازون ممکن است به کسی ایمیل بزند اگر بسته او دیر اجرا شود.

در ایمیل بالا، American Airlines به کاربر اطلاع می دهد که پرواز آنها با تاخیر مواجه شده است. این ایمیل شامل جزئیاتی در مورد تاخیر پرواز و همچنین اطمینان خاطر است که شرکت هواپیمایی در تلاش است تا در صورت امکان پرواز را به برنامه بازگرداند – هر دو مورد را که می‌توانید در ایمیل‌های تاخیر یا لغو خود تقلید کنید.

آژانس های خوب بیش از 50 گواهینامه دارند.

آژانس های بزرگ بیش از 100 گواهینامه دارند.

WebFX دارد بیش از 1000+ توصیفات مشتری درخشان

ببینید چه چیزی ما را متمایز می کند

بازاریابی ایمیلی خود را با WebFX تقویت کنید

برای تقلید از این نمونه‌های ایمیل تراکنشی و ایجاد کمپین‌های بازاریابی ایمیلی خود کمک می‌خواهید؟ هیچ مکانی بهتر از WebFX برای چرخش وجود ندارد. به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل، بازاریابی ایمیلی یکی از تخصص های ما است و می توانیم به شما کمک کنیم تا از آن برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

اگر علاقه مند به همکاری با ما برای ما هستید خدمات ایمیل مارکتینگ، حتما با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور