جوردی ریباس ، رئیس جستجو در مایکروسافت ، از رشد بینگ در رسانه های اجتماعی (X و LinkedIn) حمایت کرد. وی نوشت: “از آنجا که ما بینگ چت را در فوریه 2023 راه اندازی کردیم ، شاهد رشد چشمگیر کاربران ، تعامل و حتی سهم بازار در رایانه شخصی هستیم.”
همانطور که می دانید ، همانطور که ما پوشش دادیم ، تبلیغات مایکروسافت 21 ٪ رشد را مشاهده کرد. جوردی ریباس نوشت: “مایکروسافت در اوایل این هفته گزارش داد که تجارت و اخبار ما 21 ٪ یووی رشد کرده است.”
در اینجا نمودار او از رشد از ComScore و StatCounter به اشتراک گذاشته است ، باید توجه داشته باشم ، جوردی به طور خاص گفت این یک اندازه گیری از اشتراک رایانه شخصی است (این شامل تلفن همراه نیست) – بله ، داده ها کمی خرد شده است ، احتمالاً بهتر به نظر می رسد:
وی سپس در مورد AI و LLMS صحبت کرد و چه چالشی برای آینده بینگ دارد. او گفت اگر هر چیزی ، اینها جستجو را بهتر می کنند. این همان چیزی است که او نوشت:
مردم غالباً از من سؤال می کنند که آیا LLMS جایگزین Bing و سایر موتورهای جستجوی وب خواهد شد ، به خصوص پس از دیدن مدل های کم هزینه مانند مدل های منتشر شده توسط Deepseek و دیگران در اوایل این هفته. اما LLM ها در واقع باعث می شوند جستجوی وب استراتژیک تر و مهمتر از همیشه باشد. بسیاری از شرکت ها برای ساختن چت های پیشرفته از LLMS منبع باز بهره می برند ، اما فقط LLMS که با موتور جستجوی وب مستقر شده اند به روز و بسیار رقابتی خواهند بود.
باید توجه داشته باشم ، چند هفته پیش ، من در این داده های سهم بازار جستجو یک شیرجه عمیق تر انجام دادم.
بحث و گفتگوی انجمن در X و LinkedIn.