12 برندی که آن را می کشند

وقتی نوبت به بازاریابی برند شما در TikTok می رسد، خلاقیت کلید برجسته شدن در میان سر و صدای دیگران است. 100000 سازنده TikTok فعال در اپلیکیشن شبکه های اجتماعی

اگر به دنبال آن جرقه خلاقیت برای به دست آوردن خود هستید بازاریابی TikTok در کمپین، شما به جای درستی آمده اید. امروز نگاهی داریم به برخی از برندهای برتر فعال در TikTok و اینکه چگونه استراتژی محتوای آنها به آنها کمک کرد تا به شهرت TikTok برسند.

احساس می کنید برای کمپین بعدی TikTok خود به چیزی بیشتر از الهام نیاز دارید؟ WebFX یک آژانس بازاریابی TikTok است که می داند چگونه به موفقیت TikTok برسد. ما را بررسی کنید خدمات تبلیغاتی TikTok امروز و با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید برای یادگیری بیشتر

74% افراد هنگام تصمیم گیری برای خرید از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با حضور درخشان در رسانه های اجتماعی، تصمیم آنها را آسان کنید. با درخواست یک پیشنهاد بدون اجبار، ببینید برند شما چگونه می‌تواند سطح خود را ارتقا دهد.

یکی از کارشناسان ما در تماس خواهد بود در طی 24 ساعت!

چرا از بازاریابی TikTok استفاده کنیم؟

TikTok است 6 پر استفاده پلت فرم رسانه های اجتماعی در جهان، با بیش از یک میلیارد نفر در هر ماه از آن استفاده می کنند. با چنین اعدادی، چطور ممکن است نخواهید شروع کنید بازاریابی برند خود در TikTok?

چه یکی از برندهای برتر در TikTok باشید چه نباشید، کسب‌وکارهای فعال در این پلتفرم این فرصت را دارند که برند خود را با روش‌های خلاقانه به نمایش بگذارند. وقتی بازاریابی TikTok به درستی انجام شود، می‌تواند آگاهی و تعامل برند را افزایش دهد، به شما کمک کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، و ارتباطات معنی‌داری ایجاد کنید که منجر به وفاداری به برند شود.

12 برند محبوب در TikTok که در حال نابودی آن هستند

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی از برندهای برتر در TikTok که در حال حاضر مخاطبان را با محصولات خارج از جعبه خود شگفت زده می کنند، ادامه دهید. TikToks خلاق.

  1. Duolingo
  2. رایان ایر
  3. چیپوتل
  4. اسکراب بابا
  5. فنتی بیوتی
  6. باغ وحش سن دیگو
  7. Gymshark
  8. NBA
  9. لوازم آرایشی جن
  10. واشنگتن پست
  11. کروکس
  12. شنا بزرگسالان

1. Duolingo

دسته TikTok: @duolingo

پیروان: 6.7 میلیون

صفحه duolingo tiktokDuolingo یک برنامه یادگیری زبان با طلسم جغد غیرقابل انکار است. این برند آموزشی فضایی را روی پلتفرم ایجاد کرده و بازی بازاریابی TikTok را با متمایل شدن به محتوای آشفته و «بی‌هوایی» با الهام از میم‌های مربوط به طلسم آن‌ها نابود کرده است. همیشه در صدر روندها، Duolingo به ایجاد یک جامعه فعال نه تنها با به اشتراک گذاری محتوا بلکه با تعامل با دیگران ادامه می دهد.

2. رایان ایر

دسته TikTok: @ryanair

پیروان: 2 متر

صفحه رایانایر تیکتوک

مانند Duolingo، Ryanair برند خطوط هوایی خود را با پرش از روندهای TikTok برای جذب مخاطبان جوان تر، انسانی می کند. این برند به عنوان یک شرکت هواپیمایی بزرگ، محتوای مرتبط با سفر را برای هشتگ های محبوب #travelTikTok و #travelTok ایجاد می کند.

3. چیپوتل

دسته TikTok: @chipotle

پیروان: 2.2 متر

صفحه chipotle tiktok

Chipotle برندی است که در TikTok باید با آن حساب کرد و استانداردی را برای تعامل و آگاهی از نام تجاری تعیین کرد. این برند فست فود اغلب با سازندگان دیگر شریک می شود تا TikToks های معتبر، معمولی و خنده دار را برای کاربران به ارمغان بیاورند. وقتی Chipotle با دیگر سازندگان شریک نیست، محتوای پشت صحنه را پست می‌کند تا تعهد خود را به غذاهای تازه در همه مکان‌هایشان تقویت کند.

4. اسکراب بابا

دسته TikTok: @scrubdaddy

پیروان: 3.3 متر

اسکراب بابا صفحه تیکتوک

شرکت اسفنجی؟ واقعا؟

آره واقعا. برند تمیزکننده Scrub Daddy استراتژی بازاریابی TikTok خود را با ساختن اسفنج خندان نمادین خود شروعی برای TikToks جسورانه و گاه پر هرج و مرج خود می کند. Scrub Daddy یکی از برندهای برتر در TikTok است، از پرش به آخرین روندها گرفته تا ترکیب سایر محصولات پاک کننده خود در ویدیوهای خود، زیرا آنها به طور مداوم محتوای عالی را با یک اسفنج تولید می کنند.

5. فنتی بیوتی

دسته TikTok: @fentybeauty

پیروان: 2.3 متر

فنتی زیبایی tiktok

یکی از محبوب ترین فرم های محتوای TikTok آموزش های زیبایی است. Fenty Beauty by Rihanna روند آموزش زیبایی TikTok را با به اشتراک گذاشتن ویدیوهای محصول، تست های پوشیدن، عرضه محصول و موارد دیگر ارتقا می دهد. فنتی بیوتی با ایجاد محتوایی که به سوالات اجتناب‌ناپذیر خریداران پاسخ می‌دهد، به روش‌هایی که خریداران محصولات زیبایی جدید را جستجو می‌کنند، متمایل می‌شود، مانند: «این رنگدانه روی رنگ پوست من چگونه به نظر می‌رسد؟» یا “این رژ لب ماندگار چقدر دوام می آورد؟”

6. باغ وحش سن دیگو

دسته TikTok: @sandiegozoo

پیروان: 2.3 متر

کنه باغ وحش سن دیگو

ویدیوهای زیبا از حیوانات؟ باغ وحش سن دیگو آنها را دارد.

San Diego Zoo’x TikTok تماماً در مورد آموزش کاربران در مورد حیوانات آنها و آنچه در پشت صحنه باغ وحش آنها می گذرد است، در حالی که به مردم محتوای حیوانی شایان ستایش و اشتراک گذاری می دهد. حساب TikTok آنها به عنوان یک باغ وحش مجازی برای کسانی که نمی توانند به سن دیگو برسند عمل می کند و آنها حتی ویدیوهای دو نفره را با حساب های دیگر حیوانات دوست دارند.

7. Gymshark

دسته TikTok: @gymshark

پیروان: 4.6 میلیون

صفحه gymshark tiktok

به عنوان یکی از برندهای پیشرو تناسب اندام در TikTok، Gymshark به علاقه مندان به تناسب اندام و کسانی که دوست دارند خود را به چالش بکشند پاسخ می دهد. همه آنها به دنبال این هستند که با به اشتراک گذاشتن داستان های تناسب اندام الهام بخش، نکات بدنسازی و سایر محتوای مربوط به ورزش، رفتن به باشگاه احساس ترس کمتری کند تا به کاربران کمک کند بهترین و سالم ترین خودشان باشند.

8. NBA

دسته TikTok: @nba

پیروان: 20 میلیون

صفحه nba tiktok

در حالی که اکانت اینستاگرام NBA بر اشتراک‌گذاری نکات برجسته بازی تمرکز دارد، حساب TikTok آن‌ها با اشتراک‌گذاری محتوای خنده‌دار و خیره به بازیکنان مورد علاقه‌تان، جنبه‌های سبک‌تر سازمان و بازیکنان را نشان می‌دهد. از رقصیدن استف کاری در حاشیه گرفته تا بحث در مورد بهترین طعم Starbust در طول کنفرانس های مطبوعاتی، مطمئناً حداقل یک TikTok سرگرم کننده پیدا خواهید کرد (حتی اگر طرفدار بسکتبال نباشید!).

9. لوازم آرایشی جن

دسته TikTok: @elfyeah

پیروان: 928.9 هزار

صفحه تیکتوک لوازم آرایش جن

یکی دیگر از برندهای زیبایی که با استراتژی بازاریابی عالی خود بر TikTok حاکم است، لوازم آرایشی جن است. مانند Fenty Beauty، الف آموزش‌های آرایشی مفیدی را به اشتراک می‌گذارد و حتی ویدیوهای خنده‌دار و مد روز و مصاحبه‌های افراد مشهور را به اشتراک می‌گذارد که همگی حول محور محصولات زیبایی آنها متمرکز شده‌اند.

10. واشنگتن پست

دسته TikTok: @washingtonpost

پیروان: 1.6 میلیون

صفحه تیکتوک واشنگتن پست

چه کسی می دانست که یک سازمان خبری می تواند مارک های دیگر را در بازاریابی کمدی TikTok آموزش دهد؟ به جای مقالات جدی و تحقیقات عمیق، واشنگتن پست از حساب TikTok خود برای ایجاد تصاویر خنده دار در مورد آخرین رویدادهای اخبار فوری استفاده می کند. مهمتر از همه، واشنگتن پست از فیلترهای متعدد و جلوه های ظالمانه TikTok برای افزایش ارزش کمدی محتوای خود استفاده می کند.

11. کروکس

دسته TikTok: @crocs

پیروان: 1M

تیک صفحه کروکس

آه، کروکس. یا از آنها متنفر هستید یا با حمایت بی دریغ آنها را دوست دارید. حساب TikTok کروکس به نفرتی که از مردم نسبت به کفش‌های «زشت» خود دریافت کرده‌اند و میم‌هایی در مورد اینکه چگونه مردم کروکس‌های خود را «لباس» می‌کنند متمایل است. به عنوان مثال، بیوگرافی حساب آنها به سادگی می گوید: “*Crocs را به حالت Sport تغییر می دهد*”.

12. شنا بزرگسالان

دسته TikTok: @adultswim

پیروان: 5.1 میلیون

صفحه تیکتوک شنا بزرگسالان

Adult Swim در چند سال گذشته به دلیل استفاده خیره‌کننده از موسیقی و میم‌های پرطرفدار در TikTok به محبوبیت رسید. Adult Swim با تشویق کاربران به ایجاد برآمدگی‌های شنای بزرگسالان با ریمیکس آهنگ “Time Moves Slow” توسط BADBADNOTGOOD از کاربر VANO 3000، حضور برند قدرتمند خود را تقویت کرد.

رشد حضور اجتماعی خود با WebFX پیاده روی در پارک است.

“WebFX به شما اجازه می دهد تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را بدون استرس رشد دهید! آنها آگاه هستند و با نیازهای شرکت شما سازگار هستند!»

درباره خدمات رسانه های اجتماعی ما بیشتر بیاموزید

با WebFX شروع به ساختن یک حضور TikTok کنید که نیاز به توجه دارد

در WebFX، ما درک می کنیم که هر کسب و کاری دارای صدا و شخصیت متمایز است. به همین دلیل ما خدمات تبلیغاتی TikTok برای برند شما شخصی سازی شده اند. چه بخواهید جنبه خنده دار خود را به مخاطبان نشان دهید یا بخواهید انرژی آشفته خود را به ویدیوهای خنده دار هدایت کنید، ما به شما کمک می کنیم یک استراتژی بازاریابی برند TikTok ایجاد کنید که به برند شما اجازه می دهد بدرخشد.آنلاین با ما تماس بگیرید برای کسب اطلاعات بیشتر یا چت کردن با یک متخصص در مورد ما خدمات تبلیغاتی TikTok با تماس با ما در 888-601-5359.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  Slug SEO چیست؟ (+ نحوه بهینه سازی آن)