5 ویژگی Google برای جلوگیری از کلاهبرداری و تبلیغات بد

2. بیشتر بدانید

ما ابزارهایی داریم که می تواند به شما کمک کند درباره تبلیغاتی که می بینید و تبلیغ کننده ای که آنها را درج می کند بیشتر بدانید. با کلیک بر روی سه نقطه که در کنار یک آگهی در Search، YouTube و Discover ظاهر می‌شوند، می‌توانید از My Ad Center بازدید کنید که شامل اطلاعات اولیه درباره تبلیغ‌کننده، از جمله اینکه آیا تبلیغ‌کننده تأییدشده‌ای است یا خیر. My Ad Center به شما امکان می دهد تبلیغات حساس را مسدود کنید و درباره اطلاعاتی که برای شخصی سازی تجربه تبلیغاتی خود استفاده می شود بیشتر بدانید. همچنین می‌توانید آگهی‌های کمتری را در دسته‌های حساس مانند الکل، دوستیابی، قمار، بارداری و فرزندپروری و کاهش وزن ببینید.

برای اینکه شفافیت بیشتری نسبت به تبلیغاتی که می‌بینید و چرایی آن را به شما ارائه دهیم، دیروز راه‌اندازی مرکز شفافیت تبلیغات را اعلام کردیم، مرکز قابل جستجوی همه آگهی‌های ارائه‌شده از تبلیغ‌کنندگان تأیید شده که در آن می‌توانید سایر آگهی‌هایی را که اخیراً در پلتفرم ما اجرا کرده‌اند، ببینید. تبلیغاتی که یک تبلیغ‌کننده اجرا کرده است، قالب‌های آن تبلیغات و موارد دیگر.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور