تیم کوک در RCS: کاربران آیفون آن را درخواست نمی کنند

طی یک جلسه جالب در کنفرانس کد 2022 با جونی آیوز و لورن پاول جابز، تیم کوک گفت که ظاهراً مشتریان اپل درخواست پشتیبانی از RCS در آیفون ندارند.

این سوال توسط یکی از مخاطبان در زمینه بهبود نحوه ارتباط کاربران آیفون و اندروید از طریق متن پرسیده شد. آن شخص، همراه با گوگل، اخیراً از خدمات ارتباطی غنی به عنوان راه حلی برای مشکلات متعددی که تجربه فعلی را آزار می دهد، نام بردند.

مدیر عامل اپل در پاسخ به این سوال:

“من نمی شنوم که کاربران ما بخواهند در این مرحله انرژی زیادی روی آن بگذاریم.”

کوک می‌گوید که کاربران اپل برای بهبود تجربه ارسال پیامک با کاربران اندروید، RCS را در آیفون درخواست نمی‌کنند. این احتمالاً در داده‌های کاربر و احساسات مشتری که اپل ردیابی می‌کند، اثبات می‌شود. با فرض اینکه کوک این یافته ها را به طور دقیق منتقل می کند، برای دارندگان آیفون که در شبکه iMessage باقی می مانند، چندان تعجب آور نیست.

با این حال، به وضوح تعداد غیرصفری از مشتریان اپل وجود دارد که با کاربران اندرویدی از طریق پیام کوتاه/ام ام اس در مکالمات مستقل یا چت های گروهی که با توجه به وجود گوشی غیرآیفون از iMessage تنزل داده شده اند، تعامل دارند. مورد دوم یک نقطه درد مخصوصاً رایج است. در همین حال، یکی از مدیران اپل قبلاً گفته بود که “انتقال iMessage به اندروید بیشتر از اینکه به ما کمک کند به ما آسیب می رساند” در حالی که یکی دیگر از کارمندان گفت که “iMessage به منزله قفل جدی است” و دلیلی که مشتریان به آیفون پایبند هستند.

پاسخ شوخی کوک این بود که سوال کننده برای حل مشکل (نتوانستن ویدیوی خاصی برای کاربران اندرویدی) “برای مادرت یک آیفون بخرد”. با این حال، مدیر عامل اپل لزوماً RCS را در آینده با پایان دادن به “در این مرحله” رد نکرد.

در ماه ژوئن، گوگل کمپین «دریافت پیام» را برای تحت فشار قرار دادن اپل به سمت RCS در آیفون راه اندازی کرد. همانطور که نوشتیم:

مشکلات برجسته شامل گزارش‌ها و گزارش‌های رسانه‌های اجتماعی، پوشش عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح پایین، تجربه‌های بد چت گروهی، عدم ارسال پیامک به کاربران اندروید از طریق Wi-Fi/داده، استانداردهای دسترسی شکسته، عدم وجود نشانگرهای تایپ، و عدم وجود پایان به رمزگذاری پایان

در حال بروز رسانی…

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: