در 60 ثانیه آینده، کاربران حدود 167 میلیون ویدیوی TikTok را تماشا خواهند کرد. اما آنها بیشتر از تماشا کردن، در حال خرج کردن هم هستند. مصرف کنندگان در سراسر جهان تنها در سال 2021 بیش از 2.3 میلیارد دلار برای TikTok هزینه کردند.
TikTok دیگر فقط برای ویدیوهای رقص احمقانه نیست. در چند سال گذشته، TikTok به یک پلت فرم تبلیغاتی موثر تبدیل شده است و فرصت های بازاریابی جدیدی را برای برند شما ایجاد می کند!
هر کسبوکاری میتواند یک حساب TikTok ایجاد کند و ویدیوهایی را با محصولات و خدمات خود به صورت رایگان پست کند. اما اکنون TikTok یک برنامه تبلیغاتی دارد تا به شما کمک کند سریعتر و کارآمدتر به مخاطبان هدف خود برسید.
تبلیغات TikTok محتوای تبلیغاتی است که سازنده برای نمایش آن در فیدهای کاربران خاص به TikTok پول می دهد. میتوانید از تبلیغات TikTok برای تبلیغ برند خود یا تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید.
اگر در تبلیغات در TikTok کاملاً تازه کار هستید، راهنمای ما در مورد بازاریابی TikTok را بررسی کنید تا اصول اولیه را بیاموزید.
اکنون، بیایید هزینه تبلیغات TikTok و چگونگی تقویت تبلیغات اجتماعی شما را بررسی کنیم.
هزینه تبلیغات TikTok چقدر است؟
حداقل هزینه کمپین تبلیغاتی TikTok 500 دلار است. فراتر از آن، شما تصمیم می گیرید که در هر کمپین چقدر سرمایه گذاری کنید.
انواع مختلفی از تبلیغات TikTok وجود دارد که می توانید از طریق سیستم مناقصه خریداری کنید. قیمت یک کمپین تبلیغاتی موفق TikTok به صنعت شما، هدف تبلیغ شما و نوع پیشنهادی که ارائه می کنید بستگی دارد.
برنامه تبلیغاتی TikTok به شما انعطاف پذیری می دهد تا هزینه هر کمپین را بر اساس بودجه و اهداف بازاریابی خود کنترل کنید.
تفکیک قیمت TikTok
TikTok چهار مدل مختلف حراج و مناقصه را برای تبلیغات درون فید ارائه می دهد:
- هزینه هر بازدید (CPV): پیشنهاد CPV قیمتی است که شما برای هر بازدید انتخاب می کنید. وقتی کاربر ویدیوی شما را برای بیش از شش ثانیه تماشا میکند یا روی آن کلیک میکند، TikTok یک نمایش را میشمارد. پیشنهاد CPV زمانی ایده آل است که هدف شما افزایش بازدید ویدیو باشد.
- هزینه در هزار نمایش (CPM): پیشنهاد CPM قیمتی است که انتخاب میکنید به ازای هر هزار بار نمایش بپردازید. وقتی ویدیوی شما در فید کاربر ظاهر میشود، TikTok یک برداشت را به حساب میآورد، چه آنها روی آن کلیک کنند یا نه. زمانی که هدف شما گسترش آگاهی از برند و دستیابی به مشتریان بیشتر است، پیشنهاد قیمت CPM را انتخاب کنید.
- هزینه بهینه در هر هزار نمایش (oCPM): پیشنهاد oCPM قیمتی است که انتخاب میکنید به ازای هر هزار بار نمایش بپردازید، بهویژه کاربرانی را هدف قرار میدهد که احتمال بیشتری برای تبدیل دارند. پیشنهاد oCPM زمانی ایده آل است که می خواهید دسترسی خود را افزایش دهید و تبدیل ها را به طور همزمان افزایش دهید.
- هزینه هر کلیک (CPC): پیشنهاد CPC هزینه ای است که انتخاب می کنید برای هر کلیک بپردازید. هر بار که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند، تیک تاک یک کلیک حساب می کند. اگر هدف شما افزایش تبدیل است، روش پیشنهاد CPC را انتخاب کنید.
در زیر میانگین قیمت ها و حداقل های مربوط به مدل های مناقصه TikTok آمده است:
کمترین | میانگین | |
پیشنهاد CPV | 0.01 دلار | 0.10-0.30 دلار |
پیشنهاد CPM | 0.50 دلار | 10 دلار |
پیشنهاد oCPM | 4 دلار | 4 تا 8 دلار |
پیشنهاد CPC | 0.02 دلار | 1 دلار |
در هر کمپین | کل 500 دلار | متفاوت است |
میانگین نرخ تأثیرگذار TikTok در هر پست
اینفلوئنسرهای TikTok مخاطبان زیادی از دنبال کنندگان دارند که به نظرات آنها اعتماد دارند و برای آنها ارزش قائل هستند. با مشارکت با اینفلوئنسرهای مناسب، می توانید به سرعت آگاهی از برند خود را افزایش دهید و مشتریان جدیدی به دست آورید.
کلید اینفلوئنسر مارکتینگ در TikTok یافتن فرد مناسب برای تایید برند شماست که فالوورهایش مطابق با جمعیت هدف شما باشد. به عنوان مثال، Taco Bell یک کمپین TikTok با پیت دیویدسون منتشر کرده است که گزینههای صبحانه آنها را ارائه میکند:
تولید آگهی با مشارکت یک تأثیرگذار TikTok نیز هزینه کمپین شما را افزایش می دهد.
در زیر میانگین قیمتهای مشارکت با اینفلوئنسر TikTok بر اساس محبوبیت آنها آمده است:
تعداد فالوورها | میانگین قیمت هر پست |
1000-10000 | 5 تا 25 دلار |
10000-50000 | 25-200 دلار |
50000-500000 | 100 تا 1000 دلار |
500,000-1,000,000 | 1000-2000 دلار |
1,000,000+ | 2000 دلار + |
آیا تبلیغات TikTok ارزش آن را دارد؟
TikTok با بیش از یک میلیارد کاربر در هر ماه، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کاربر به طور متوسط هر روز نزدیک به یک ساعت را در برنامه صرف می کند. با ایجاد تبلیغات TikTok، کسب و کارها می توانند سرنخ های واجد شرایط را در سراسر جهان هدف قرار دهند. بسیاری از برندها به سمت TikTok می روند تا از این فرصت بازاریابی جدید استفاده کنند.
الگوریتم TikTok به سرعت علایق کاربران را یاد میگیرد و فیدهای آنها را با ویدیوهای مربوط به آن موضوعات پر میکند. این قابلیت منحصر به فرد همچنین می تواند به بازاریابان کمک کند تا با هدف قرار دادن واجد شرایط ترین سرنخ ها، بودجه خود را به حداکثر برسانند.
با این حال، تبلیغات TikTok برای همه مشاغل مناسب نیست. بستگی به آنچه می فروشید و جمعیت شناسی مشتریانتان دارد.
تقریباً 75 درصد از کاربران TikTok 18 تا 34 سال سن دارند. همچنین تعداد زنانی که از TikTok استفاده می کنند کمی بیشتر است – 61٪ از کاربران زن هستند.
اگر Gen Z و Millennials را هدف قرار دهید، TikTok می تواند یک فرصت تبلیغاتی عالی ارائه دهد. از طرف دیگر، اگر مشتریان شما 40 سال و بالاتر هستند، احتمالاً تبلیغات موفقیت آمیزی در سایر پلتفرم ها خواهید داشت.
نکاتی برای کاهش هزینه های کمپین تبلیغات TikTok
تبلیغات TikTok به شما در مورد بودجه و تاکتیکهایتان انعطافپذیری میدهد. از این استراتژی ها برای بهینه سازی تبلیغات خود و کاهش هزینه کمپین های تبلیغاتی TikTok خود استفاده کنید:
1. عملکرد کمپین را تجزیه و تحلیل کنید
از تست A/B برای ارزیابی چندین نسخه از یک تبلیغ استفاده کنید تا ببینید کدام یک موفقترین است. سپس، می توانید باقی مانده بودجه خود را در کمپین برنده سرمایه گذاری کنید.
به اندازهگیری عملکرد هر کمپین ادامه دهید تا ببینید کدام سبکها و تبلیغات با استفاده از مدیر تبلیغات TikTok بهترین طنیناندازی را با مخاطبان هدف شما دارند.
مدیر تبلیغات TikTok در مورد معیارهای زیر برای هر یک از تبلیغات شما گزارش می دهد:
- مجموع نتایج
- هزینه هر نتیجه
- هزینه کل
- برداشت ها
- کلیک می کند
- هزینه هر کلیک (CPC)
- نرخ کلیک (CTR)
- تبدیل ها
- هزینه هر خرید (CPA)
- نرخ تبدیل CVR
- سن و جنسیت مخاطب
- مکان مخاطب
- علایق و رفتار مخاطب
از این اطلاعات به عنوان راهنمایی استفاده کنید تا به شما کمک کند بازده سرمایه خود را با کمپین های آینده به حداکثر برسانید.
2. بازتاب یک سبک تولید شده توسط کاربر
تبلیغات پولی در TikTok در صفحات For You کاربران مانند هر ویدیویی ظاهر می شود، اما کاربران می توانند به سرعت تشخیص دهند که کدام ویدیوها تبلیغات هستند.
کلید یک تبلیغ خوب TikTok این است که آن را با محتوای ویدیویی معمولی ترکیب کنید، بنابراین مردم بلافاصله از کنار آن عبور نکنند. ویدیوهایی که بیش از حد اسکریپت و صیقل داده شده اند مانند انگشت شست زخمی بیرون می آیند. از همان سبک آماتوری و لحن غیررسمی ویدیوهای ایجاد شده توسط کاربران پیروی کنید تا تعامل با تبلیغ خود را به حداکثر برسانید.
3. از استراتژی پیشنهاد حداکثر تحویل استفاده کنید
TikTok برای کمک به شما در رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود، دو استراتژی متفاوت پیشنهاد می دهد. این دو استراتژی عبارتند از: سقف هزینه و حداکثر تحویل.
این استراتژی پوشش هزینه برای تبلیغ کنندگان با هدف اصلی ایجاد تبدیل با توجه کمتر به بودجه طراحی شده است. زمانی که میخواهید بیشترین فروش یا نصب اپلیکیشن را به دست آورید، از سقف هزینه استفاده کنید.
این حداکثر استراتژی تحویل یک رویکرد مبتنی بر هزینه است که به شما کمک می کند استفاده از بودجه خود را به حداکثر برسانید. زمانی که هدف شما کسب بیشترین نتایج ممکن با مقدار پول از پیش تعیین شده است، توصیه می کنیم از حداکثر تحویل استفاده کنید.
شما می توانید استراتژی پیشنهادی مورد نظر خود را در کمپین و راه اندازی گروه تبلیغاتی انتخاب کنید.
با WebFX نام تجاری خود را در TikTok تبلیغ کنید
TikTok فرصتی منحصر به فرد برای جذب مخاطبان هدف خود با تبلیغات ویدیویی پولی ارائه می دهد. راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق TikTok می تواند به شما کمک کند فالوورهای خود را افزایش دهید و فروش را افزایش دهید.
اگر به تازگی تبلیغات TikTok را شروع کرده اید یا برای به حداکثر رساندن بودجه خود به کمک نیاز دارید، تیمی از متخصصان رسانه های اجتماعی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند!
رشد حضور اجتماعی خود با WebFX پیاده روی در پارک است.
“WebFX به شما اجازه می دهد تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را بدون استرس رشد دهید! آنها آگاه هستند و با نیازهای شرکت شما سازگار هستند!»
درباره خدمات رسانه های اجتماعی ما بیشتر بیاموزید

امروز با تیم ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه خدمات تبلیغاتی TikTok ما می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.