TikTok اکنون به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا افزونههای تعاملی را در تبلیغات درونفید بگنجانند.
این عناصر تعاملی، که شامل پنجرههای بازشو، ژستها و برچسبها میشود، برای کمک به برندها در جذب و جذب بینندگان در نظر گرفته شده است.
پلتفرم رسانه اجتماعی که در حال حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، به دنبال این است که گزینه های بیشتری را برای ایجاد تعامل با مخاطب در یک محیط تمام صفحه و صدا در اختیار تبلیغ کنندگان قرار دهد.
این افزونه تعدادی از گزینههای خلاقانه جدید را برای تبلیغکنندگان باز میکند و به آنها اجازه میدهد تا استراتژی تبلیغات TikTok فعلی خود را بهبود بخشند یا استراتژی جدیدی را پیادهسازی کنند.
عناصر بصری جدید به تبلیغکنندگان فرصتهای تعامل میدهند
طبق گفته TikTok، «افزونههای تعاملی با کمپینهایی که برای نصب برنامه، تبدیل، دسترسی و فرکانس (ترافیک، بازدیدهای ویدیو) طراحی شدهاند، سازگار هستند.»
بسته به اهداف تبلیغکننده، آنها میتوانند از بین چندین نوع افزونه تعاملی انتخاب کنند که در دو سطح استاندارد و پریمیوم وجود دارد.
افزونه های استاندارد برای کمک به بازاریابان در دستیابی به اهداف بازاریابی با قیف پایین تر مانند کلیک ها و تبدیل ها در نظر گرفته شده است. آنها عبارتند از:
- کارت های نمایشی: برای برجسته کردن بصری پیامها، اشتراکگذاری پیشنهادها یا هدایت ترافیک به یک برنامه یا وبسایت.
- برچسب های کد هدیه: برای افزایش تبدیل، جذب خریداران جدید و جلب وفاداری مشتریان فعلی.
- برچسب های رای گیری: برای تشویق مشارکت مخاطبان، ایجاد ارتباط و جمع آوری بازخورد.
- برچسب های شمارش معکوس: برای ایجاد حس فوریت و ایجاد سر و صدا در مورد رویدادهای در حال انجام یا آینده.
افزونههای ممتاز برای کمک به برندها در دستیابی به اهداف قیف بالای خود مانند ایجاد آگاهی و ایجاد یک جامعه در نظر گرفته شدهاند. این موارد در حال حاضر عبارتند از:
- ویترین های بازشو: برای برجسته کردن یک پیشنهاد و افزایش کلیک هایی که کاربران را در قیف فروش بیشتر هدایت می کند.
- حرکات: با هدف جلب رضایت مخاطبان و افزایش مشارکت.
TikTok همچنین قصد دارد افزونه Super Like 2.0 را به پیشنهادات برتر خود اضافه کند. این کار آیکون های شناوری را ایجاد می کند که هنگام درگیر شدن با یک تبلیغ ظاهر می شوند و یک کارت پاپ آپ را نمایش می دهند که به صفحه فرود هدایت می شود.
تعامل باعث عمل می شود
بازاریابی تجربی چه به صورت آنلاین و چه حضوری اثربخشی خود را ثابت کرده است.
بر اساس تحقیقات فاینانس آنلاین، 85 درصد از مصرفکنندگان نشان دادند که پس از شرکت در یک تجربه برند، تمایل بیشتری به خرید دارند.
TikTok در تحقیقات خود دریافته است که کاربرانی «که یک ویدیوی برند TikTok را به اشتراک گذاشته، لایک یا نظر داده اند، 150 درصد بیشتر احتمال دارد که یک محصول یا خدمات را بخرند».
این افراد که پلتفرم رسانههای اجتماعی از آنها به عنوان «مشغول کنندههای برند» یاد میکند، ۳۵۰ درصد بیشتر از فروشگاه فیزیکی یک برند و ۴۰ درصد بیشتر از وبسایت یا اپلیکیشن تبلیغکننده بازدید میکنند.
در حالی که این آمار بر اساس روند استفاده فعلی است و بنابراین شامل دادههای افزونههای تعاملی جدید منتشر شده نمیشود، اما همچنان به قدرت تعامل در پلتفرم اشاره میکند.
منبع: TikTok
تصویر ویژه: art_inside/Shutterstock
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'tiktok-introduces-interactive-add-ons-for-ads', content_category: 'news tiktok ' });
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور