TikTok هدف گذاری تبلیغات نوجوانان را سخت تر می کند و شفافیت هوش مصنوعی را افزایش می دهد

TikTok محدودیت‌های جدیدی را بر روی تبلیغاتی که نوجوانان را هدف قرار می‌دهد اعمال کرد و الزامات افشای هوش مصنوعی را برای تبلیغ‌کنندگان معرفی کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. هدف این تغییرات محافظت از کاربران جوان‌تر و افزایش شفافیت کلی تبلیغات است که به طور بالقوه بر نحوه دسترسی و تعامل تبلیغ‌کنندگان با مخاطبان TikTok تأثیر می‌گذارد.

تغییرات کلیدی

  • تبلیغ‌کنندگان ایالات متحده اکنون فقط می‌توانند با استفاده از گزینه‌های گسترده‌ای مانند مکان، زبان و اطلاعات دستگاه، نوجوانان را هدف قرار دهند.
  • کاربران کنترل بیشتری بر علایق تبلیغاتی و اشتراک‌گذاری داده‌های خارج از TikTok دارند.
  • برچسب های محتوای جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تبلیغات.
اسکرین شات 2024 07 08 در 17.30.06TikTok هدف گذاری تبلیغات نوجوانان را سخت تر می کند و شفافیت هوش مصنوعی را افزایش می دهد

تصویر بزرگ. TikTok برای محافظت از حریم خصوصی کاربران و افزایش شفافیت، به دنبال اقدامات مشابه توسط سیستم عامل هایی مانند Meta، با روندهای صنعت همسو می شود.

با اعداد. با حدود 25 درصد از مخاطبان TikTok زیر 20 سال، این تغییرات می تواند به طور قابل توجهی بر استراتژی های تبلیغاتی تأثیر بگذارد.

بین خطوط. محدودیت‌های هدف‌گیری نوجوانان می‌تواند هر برندی را که به شدت به این آمار جمعیتی متکی است را به چالش بکشد و آنها را مجبور کند استراتژی‌های خود را تطبیق دهند.

چه چیزی را تماشا کنیم. این تغییرات چگونه بر تبلیغات شما تأثیر می گذارد و آیا بر اعتماد و تعامل کاربر در پلت فرم تأثیر می گذارد یا خیر.

بعدش چی برندها باید استراتژی های بازاریابی TikTok خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند، به ویژه آنهایی که مخاطبان جوان را هدف قرار می دهند یا از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link