TikTok نشان می دهد که چه چیزی باعث تبلیغات با عملکرد بالا در بستر خود می شود

هشتگ #Summer2020 سال گذشته 10.8 میلیارد بازدید داشت و انتظاراتی از TikTok برای حتی بیشتر در سال 2021 وجود دارد.

بسیاری از مارک ها قبلاً این پلت فرم را به استراتژی های رسانه های اجتماعی خود معرفی کرده اند و بدون شک دیگران نیز آن را در نظر خواهند گرفت.

TikTok برای کمک به حداکثر استفاده برندها از فرصت هایی که این پلتفرم ارائه می دهد ، بهترین شیوه ها را منتشر کرده است.

بهترین شیوه ها بر چه اساسی است؟

TikTok بهترین شیوه های زیر را بر اساس ویژگی های خاص ، مشخص کرده است ، عنوان های بسته و مدت زمان ویدیو را به عنوان مثال ذکر کرده و “رتبه بندی عملکرد” ​​را بسته به نحوه ارتباط آن ویژگی با ویدیو برای مخاطبان بیشتر تعیین کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

اما قبل از اینکه به این بهترین شیوه ها بپردازیم ، بیایید بر اساس تحقیقات رفتار خرید در تعطیلات از خود پلتفرم آنچه مخاطبان این پلتفرم به دنبال آن هستند را مرور کنیم:

74 درصد از کاربران TikTok “سرگرم شده اند”

این پلتفرم اجتماعی توصیه می کند که با تعامل با سازندگان و جامعه از طریق هشتگ های پرطرفدار ، از تبلیغات TikTok استفاده کنید و با جلوه های درون برنامه ای آنها را ارتقا دهید.

مطمئناً مانند تبلیغات برای تبلیغات خوانده می شود ، اما آنها اشتباه نمی کنند.

اگر ابزارها وجود دارند ، مطمئناً مشاغل باید از آنها حداکثر استفاده را ببرند.

4 بهترین روش برای بهبود عملکرد تبلیغات TikTok

TikTok مشاهده کرد که بهترین شیوه های زیر میزان نمایش را در مقایسه با سایر تبلیغات ویدیویی که آنها را تنظیم نکرده است ، بهبود می بخشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

وضوح تصویری حداقل 720P

83.19 of از ویدئوهای برتر این پلتفرم دارای حداقل این وضوح هستند.

داشتن این به عنوان معیار به این معنی است که می توانید تعداد نمایش ها را تا 5.39 increase افزایش دهید

نسبت ابعاد عمودی

از بین ویدئوهای برتر در TikTok ، 82.13٪ از آنها از نسبت ابعاد عمودی استفاده کردند.

تاثیر؟

40.08٪ افزایش تعداد نمایش در مقایسه با ویدیوهای دارای نسبت افقی یا مربع.

استفاده از صدا

93.02 of از ویدئوهای با عملکرد بالا در TikTok از صدا استفاده می کردند ، که منجر به افزایش 16.05 در تعداد نمایش شد.

و این صدا از هر نوع است.

چه در حال جعبه گشایی محصولی هستید و چه از موسیقی استفاده می کنید ، همه کمپین های TikTok شما باید صدای برخی از توضیحات را اضافه کنند.

نسبت ابعاد 9:16

98.63 of از ویدئوها با بالاترین عملکرد دارای این نسبت بودند ، که 60.45 در نمایش ها افزایش یافت.

این با ویدئوهایی مقایسه می شود که به درستی با صفحه نمایش مناسب نبوده و منجر به ایجاد فضای سیاه خالی در حداقل یکی از لبه ها شده است. یک راه مطمئن برای غیرحرفه ای جلوه دادن محتوای ویدئویی شما.

TikTok نکات بیشتری در مورد مارک های تجارت الکترونیک ارائه می دهد

این پلتفرم اجتماعی با استفاده از همان اندازه گیری که منجر به بهترین توصیه های عملی شد ، سه توصیه دیگر به بازاریابان داد تا به افزایش عملکرد کمپین کمک کنند:

ارائه یک پیشنهاد از برخی از انواع

اگرچه تنها 3.21 of از بالاترین ویدئوهای TikTok نشان می دهد که کسی پیشنهاد خاصی را برجسته کرده است ، اما این تصورات 67.4 rise افزایش یافته است

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این می تواند یک کد تبلیغاتی یا تخفیف فصلی باشد.

شامل تغییرات صحنه

این یک فیلم بزرگ است ، 99.29 درصد از بهترین ویدئوهای منتشر شده در TikTok از زاویه ها و عکس های مختلف استفاده می کنند.

نتیجه؟

40.56 lift افزایش در برداشت ها.

تیتراژ بسته را فراموش نکنید

این نه تنها به دسترسی بیشتر ویدئوهای شما کمک می کند ، بلکه می تواند نمایش ها را تا 55.68 درصد افزایش دهد.

یعنی ، طبق 73.22 of از ویدئوهای با عملکرد بالا در پلت فرم.

این آمار همچنین شامل ویدئوهایی است که CTA یا نوعی از متن را به عنوان متن در ویدیو نمایش می دهند.

با پیروی از این بهترین شیوه ها ، ممکن است افزایش چشمگیری را مشاهده کنید و امیدوارم سایر معیارهای عملکرد را مشاهده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید


تصویر ویژه: XanderSt/Shutterstock