TikTok در زمان صرف شده برای هر کاربر ، فیس بوک را شکست می دهد

برای اولین بار کاربران در مقایسه با فیس بوک زمان بیشتری را در TikTok می گذرانند به عنوان داده های یک گزارش جدید در مورد استفاده از برنامه.

برنامه آنی گزارش می دهد که زمان صرف شده در TikTok 325٪ نسبت به سال دیگر افزایش یافته است ، این بدان معناست که اکنون فیس بوک را از نظر ساعات صرف شده برای هر کاربر در ماه شکست می دهد.

میانگین زمان صرف شده تقریباً برای هر برنامه در هر بازار است ، اما تعداد کمی از آنها به اندازه TikTok افزایش دارند.

TikTok با توجه به زمان صرف شده در 5 رتبه اول قرار دارد و سرعت رشد آن در سال گذشته تقریباً از هر برنامه دیگری که در این گزارش تجزیه و تحلیل شده است ، پیشی می گیرد.

TikTok در زمان صرف شده برای هر کاربر ، فیس بوک را شکست می دهد

این در رتبه بندی شماره 1 در لیست برترین برنامه های Breakout در سال 2020 قرار دارد که برنامه ها را با رشد کاربران فعال ماهانه طی سال گذشته رتبه بندی می کند. TikTok در صدد دستیابی به 1.2 میلیارد کاربر فعال (MAU) در سال 2021 است.

در شبکه های اجتماعی ، کلوپ 1 میلیارد MAU یک گروه نخبه از برنامه ها است که متشکل از فیس بوک ، مسنجر ، اینستاگرام ، واتس اپ ، یوتیوب و WeChat چین است. پیش بینی نمی شود که TikTok قبل از پایان سال در میان این برنامه ها جایی برای خود رقم بزند.

TikTok از نظر هزینه مصرف کننده در لیگ خود قرار دارد و به عنوان # 2 برنامه غیر بازی در رتبه بندی قرار دارد. در حالی که بسیاری از برنامه های شبکه های اجتماعی از طریق تبلیغات کسب درآمد می کنند ، TikTok از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند و به کاربران امکان خرید کالاهای دیجیتالی را می دهد.

برای اطمینان از رشد نمایی TikTok یکی از مهمترین روندهای رسانه های اجتماعی است که باید در سال 2021 ردیابی شود. اما بازاریابان باید از چه چیز دیگری آگاهی داشته باشند؟

بیایید نگاهی به سایر نکات مهم در این گزارش بیاندازیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

موارد برجسته گزارش: وضعیت موبایل در سال 2021

موبایل 3 سال در 12 ماه رشد می کند

گفته می شود که پذیرش موبایل در 12 ماه گذشته 2-3 سال پیشرفت کرده است. بارگیری برنامه های موبایل در سال 2020 به بالاترین میزان 218 میلیارد رسیده است که 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

آمریکایی ها 8 درصد بیشتر از تماشای تلویزیون در سال 2020 8 ساعت در دستگاه تلفن همراه خود صرف کرده اند – 4 ساعت در روز در تلفن همراه در مقایسه با 3.7 ساعت تلویزیون.

رشد موبایل صنعت تبلیغات را در سال 2020 تقویت می کند – که به 240 میلیارد دلار در هزینه تبلیغات موبایل رشد می کند و پیش بینی می شود در سال 2021 به 290 میلیارد دلار برسد.

تبلیغات تبلیغاتی موبایل سالانه 95 درصد در ایالات متحده رشد داشته است. تبلیغات ویدئویی سال گذشته رشد چشمگیری داشتند اما با رشد تبلیغات بینابینی پیشی گرفتند.

گزارش App Annie رشد در همه دسته برنامه ها مانند بازی ، خرید ، تحویل غذا و خدمات پخش اشتراک را نشان می دهد. اما همراه با برنامه های سرگرمی و بازرگانی ، رشد برنامه های تجاری در سال 2020 بسیار افزایش یافت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مدت زمان صرف شده در برنامه های تجاری 275٪ نسبت به سال گذشته رشد کرده است و انتظار می رود همچنان ادامه یابد که شرکت ها گزینه های کاری از راه دور را ارائه می دهند.

کاربران بیشتر از Netflix YouTube 4x تماشا می کنند

اگرچه داده های بیشتری برای کشف در این گزارش وجود دارد ، آخرین مجموعه آماری که از شما می خواهم مربوط به رشد YouTube است.

YouTube با متوسط ​​زمان صرف شده برای هر کاربر ، برترین برنامه پخش ویدئو است و حتی نزدیک نیست. YouTube بیش از 4 برابر زمان صرف شده برای هر کاربر در مقایسه با نزدیکترین برنامه بعدی (Netflix) مشاهده می کند.

TikTok در زمان صرف شده برای هر کاربر ، فیس بوک را شکست می دهد

کاربران به طور متوسط ​​23 ساعت در ماه را صرف تماشای محتوا در YouTube می کنند. برای مقایسه ، Netflix به طور متوسط ​​ماهانه 5.7 ساعت به ازای هر کاربر مشاهده می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان یک بازاریاب ، خالق محتوا ، تبلیغ کننده یا ناشر – سطح تعامل مخاطبان در YouTube چیزی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

اگر می خواهید تلاش های بازاریابی محتوای خود را امسال افزایش دهید ، توجه بیشتری به فکر YouTube در مورد چگونگی قرار گرفتن آن در ترکیب بازاریابی خود داشته باشید.

منبع: برنامه آنی