TikTok ابزار تولید ویدئو با هوش مصنوعی را برای بازاریابان راه اندازی کرد

TikTok می‌خواهد با ابزار جدید هوش مصنوعی خود، Symphony Creative Studio، به برندها در تولید محتوا برای پلتفرم کمک کند.

این ابزار، کلیپ های ویدئویی به سبک TikTok را بر اساس توضیحات محصول یا URL تولید می کند. این می‌تواند تصاویر را مستقیماً از یک وب‌سایت بکشد تا ویدیوهایی بسازد که با روندهای محبوب TikTok مطابقت داشته باشند.

چگونه کار می کند:

  • مارک‌ها اطلاعات محصول یا دارایی‌ها را وارد می‌کنند یا آن‌ها را از URL وارد می‌کنند.
  • هوش مصنوعی با استفاده از دارایی های دارای مجوز (از شرکای مانند Billo و Getty Images) چندین گزینه ویدیویی تولید می کند.
  • محتوا برای استفاده تجاری پاک شده و به گونه ای طراحی شده است که برای TikTok آماده باشد.
اسکرین شات 2024 11 15 در 22.26.45TikTok ابزار تولید ویدئو با هوش مصنوعی را برای بازاریابان راه اندازی کرد

ویژگی های کلیدی:

  • آواتارهای دیجیتال: داستان های خود را با آواتارهای قابل تنظیم هوش مصنوعی بگویید. این ویژگی در حال حاضر در بازار چینی TikTok برای پخش جریانی فروش زنده محبوب است.
  • پشتیبانی چند زبانه: ویدیوها را به زبان های مختلف ایجاد کنید تا به بازارهای جهانی دست پیدا کنید.
  • سفارشی سازی: ویدیوها را مطابق با دیدگاه برند خود ویرایش و تغییر دهید.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ابزار مانع ورود برندهای ناآشنا با تولید ویدئو یا روندهای TikTok را کاهش می دهد. ایجاد محتوا را دموکراتیزه می‌کند و به کسب‌وکارهای بیشتری امکان می‌دهد بدون تخصص تخصصی یا گران‌قیمت به مخاطبان عظیم TikTok دسترسی پیدا کنند.

تصویر بزرگتر. Symphony Creative Studio مجموعه رو به رشدی از ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله تولید اسکریپت، درخواست های ایده و ایجاد تصویر را به برندها ارائه می دهد. برخلاف رقبا (مثلاً متا)، TikTok تلاش‌های هوش مصنوعی خود را بر ابزارهای عملی متمرکز می‌کند و از آزمایش‌های چت‌بات اجتناب می‌کند.

کیفیت این کلیپ های تولید شده با هوش مصنوعی می تواند متفاوت باشد. با این حال، آن‌ها پتانسیل بالایی برای ساده‌سازی و مقیاس‌بندی بازاریابی TikTok دارند. بازاریابان باید این ابزار را برای سنجش اثربخشی آن و کشف پتانسیل آن برای افزایش تعامل برند آزمایش کنند.

بعدش چی. در صورت موفقیت، ابزار تولید ویدیوی هوش مصنوعی TikTok می تواند برندهای بیشتری را به این پلتفرم جذب کند. این می تواند به کسب و کارها در هر اندازه کمک کند تا بهتر رقابت کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link