TikTok ابزارهای اتوماسیون تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد

TikTok مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی و اتوماسیون جدید را برای تبلیغ‌کنندگان در رویداد جهانی TikTok خود رونمایی کرد، با هدف ایجاد آسان‌تر تبلیغات مؤثر در مقیاس برای برندها در پلتفرم ویدیوی ویروسی.

تصویر بزرگ. TikTok به هوش مصنوعی و فناوری تبلیغات خودکار متمایل است زیرا به نظر می رسد خود را به عنوان چیزی بیش از یک پلت فرم رسانه ای تثبیت کند، بلکه به عنوان یک «شریک تجاری» کلیدی باعث فروش و بازگشت سرمایه برای برندها می شود.

خلاصه ابزارهای جدید چهار ابزاری که باید به آنها توجه داشت:

  • TikTok One – یک مرکز متمرکز که به تبلیغ‌کنندگان امکان دسترسی به سازندگان، ابزارهای خلاق، شرکا و قابلیت‌های اندازه‌گیری را می‌دهد.
اسکرین شات 2024 05 23 در 15.40.14اسکرین شات 2024 05 23 در 15.40.14
  • سمفونی TikTok – چتری برای ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی TikTok، از جمله پشتیبانی از:
    • فیلمنامه نویسی
    • تولید ویدئو
    • بهینه سازی دارایی های خلاقانه
  • بهینه سازی تبلیغات خودکار. استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی تبلیغات خلاقانه، هدف گذاری، بودجه و موارد دیگر برای رسیدن به اهداف تعیین شده کمپین مانند خرید یا آگاهی.
  • اتوماسیون فروشگاه TikTok. ابزارهای هوش مصنوعی برای بهینه سازی هزینه تبلیغات، مناقصه، خلاقیت و سایر هزینه های تجارت الکترونیک برای تبلیغات فروشگاه TikTok.
نمایه برند ویترین ویژوال 2048x1625 1نمایه برند ویترین ویژوال 2048x1625 1

چرا ما اهمیت می دهیم. TikTok یک پلت فرم قدرتمند برای افزایش فروش و بازگشت سرمایه است. این ابزارهای هوش مصنوعی و اتوماسیون جدید می توانند به طور قابل توجهی ایجاد تبلیغات و اثربخشی را افزایش دهند.

چیزی که آنها می گویند. آدرین لاهنس، رئیس جهانی راه حل های بازاریابی سازندگان TikTok، گفت:

  • ما در حال ساختن برای آینده خلاق هستیم و از برندها دعوت می کنیم که بیایند و با ما آزمایش کنند و یاد بگیرند.

نتایج اولیه TikTok ادعا می‌کند که یک برند سلامتی اوهایو که ابزارهای اتوماسیون فروشگاه TikTok را آزمایش می‌کند، 136 درصد فروش بیشتر و ROI 4 برابر بیشتر داشته است در حالی که 10 ساعت در هفته صرفه‌جویی می‌کند.

تحریم آمریکا TikTok از اظهار نظر در مورد اینکه آیا تبلیغات تحت تأثیر تهدید ممنوعیت بالقوه ایالات متحده به دلیل نگرانی‌های امنیت داده قرار گرفته است، خودداری کرد.

خط پایین. TikTok در حال انجام یک فشار تهاجمی به سمت اتوماسیون تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی است زیرا تلاش می کند خود را به عنوان یک کانال فروش و بازاریابی ضروری رقیب گوگل و بازیگران فناوری تبلیغات قرار دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link