TikTok آگهی‌های جستجوی بتا را برای شرکای منتخب راه‌اندازی می‌کند

روش جدیدی برای تبلیغ کنندگان برای دستیابی به مشتریان در TikTok وجود دارد.

اگرچه هنوز اعلام یا تأیید نشده است، به نظر می رسد که TikTok بی سر و صدا تبلیغات را در صفحه نتایج جستجوی خود منتشر می کند.

در این پست به شما نشان می‌دهیم که چرا تبلیغات جستجو به TikTok می‌آیند و این برای استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما چه معنایی دارد.

نمونه های یافت شده در طبیعت

این کشف اولین بار توسط توئیتر گزارش شد دیوید هرمان، خریدار رسانه دیجیتال در صنعت.

هرمان یک اسکرین شات از صفحه نتایج جستجوی TikTok منتشر کرد. یک تبلیغ حمایت شده در چهار نتیجه اول نشان داده شد.

نمونه ای از اولین تبلیغ TikTok گزارش شده در نتایج جستجو.اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط دیوید هرمان، مارس 2022

برای اطمینان از اینکه این فقط یک تصادف نیست، صفحه نتایج جستجوی TikTok را با چند عبارت مختلف غیر مرتبط بررسی کردیم:

  • آموزش آرایش
  • نکات نظافت منزل

هر دو منجر به نمایش آگهی در چهار نتیجه اول شدند.

تبلیغات اضافی برای جستجوهای محبوب TikTok نشان داده می شود.اعتبار تصویر: اسکرین شات توسط نویسنده، مارس 2022
یک تبلیغ در نتایج جستجوی TikTok برای آموزش های آرایش ظاهر می شود.اعتبار تصویر: تصویر گرفته شده توسط نویسنده، مارس 2022

این به چه معناست برای تبلیغ کنندگان

اگر تبلیغات جستجو برای عموم مردم منتشر شود، می‌توانید هدف کمپین خود را به درخواست‌های خاص گسترش دهید. مزایای این نوع هدف گذاری عبارتند از:

  • کنترل بهتر بر کمپین ها
  • گزینه های بیشتر “پایین قیف”.
  • هدف و علاقه کاربر را شناسایی کنید

وقتی تبلیغات جستجو در دسترس شما باشد، گزارش‌هایی را نیز در رابط مدیر تبلیغات TikTok دریافت خواهید کرد که شامل موارد زیر است:

  • داده های کلیک عبارت جستجو
  • داده های تبدیل از عبارات جستجو

مزایای فراتر از تبلیغات پولی

هدف گذاری تبلیغات جستجو، سطح جدیدی از مزایای را برای بازاریابان باز می کند. علاوه بر اینکه می‌توانید در مورد داده‌های عبارت جستجو گزارش دهید، به شما امکان می‌دهد گام‌های عملی در بازاریابی TikTok خود بردارید. نه تنها برای کمپین های پولی شما، بلکه برای سئو و ایجاد محتوای عمومی.

مثلا هرمان بعدا توصیه می کند در تاپیک توییتر خود:

  • «…لیستی از آن عبارات جستجو تهیه کنید و شروع به قرار دادن آنها به عنوان عنوان در بهترین TikToks خود کنید تا زندگی جدیدی از آنها بدست آورید.»

این استراتژی به طور بالقوه می تواند به شما کمک کند بدون افزایش بیشتر تبلیغات پولی، رتبه بالاتری کسب کنید و دسترسی بیشتری به دست آورید.

گزارش عبارات جستجو از نقطه نظر SEO نیز سودمند است. می‌توانید داده‌ها را بر روی عبارات برتر جستجو شده تجزیه و تحلیل کنید، که سپس می‌تواند به هدایت رویکرد بازاریابی TikTok شما کمک کند.

اگر می بینید که کاربران زیادی در رابطه با محصول یا خدمات شما «چگونه» را جستجو می کنند، هرمان پیشنهاد می کند محتوای TikTok ایجاد کنید که مشکلات کاربران را حل کند. این یک راه عالی برای معرفی و تعامل با مخاطبان شما قبل از خرید است.

مزیت دیگر گزارش در داده های تبدیل است. می‌توانید از کاربران تبدیل‌شده مخاطبان جدیدی ایجاد کنید تا در کمپین‌های آتی هدف خود را گسترش دهید یا از آن حذف کنید. این یک بازی بازاریابی مجدد عالی است و سپس می توانید محتوا را مستقیماً برای آن مخاطب تنظیم کنید. شاید با یک فراخوان قوی تر.

خلاصه

به نظر می رسد TikTok به تازگی با قابلیت های تبلیغاتی خود شروع کرده است. در حالی که این بتا تبلیغات جستجو برای همه در دسترس نیست، بهترین راه برای شروع این است که با نماینده تبلیغات TikTok تماس بگیرید.

ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. آیا جزئی از جستجوی بتای TikTok هستید؟ نتایج شما تا الان چه بوده است؟


تصویر ویژه: دانیل کنستانته/شاتراستاک