Threads در مقابل X (تویتر سابق): تفاوت چیست؟

در یک گوشه، ما یک پلتفرم اجتماعی رو به رشد داریم که به دنبال براندازی قهرمان پست‌ها و میم‌های اجتماعی مبتنی بر متن است. در گوشه دیگر، یک پلتفرم کهنه کار که مدت ها بحث های داغ اینترنتی را در مورد موضوعات پرطرفدار تسهیل می کند و در حال حاضر ظاهر و نام جدیدی دارد.

خانم ها و آقایان، بیایید برای غرش آماده شویم – زمان آن فرا رسیده است ایلان ماسک در مقابل مارک زاکربرگ Threads در مقابل مسابقه توییتر.

خوب، شاید “نمایش” نباشد، اما ما هستند غواصی با سر به جزییات تلخ نبرد یک نفره رسانه های اجتماعی که توجه اینترنت را به خود جلب کرده است. امروز ما درباره همه چیزهایی که Threads در مقابل X هستند صحبت می کنیم، از جمله ویژگی های برتر و تفاوت های کلیدی بین این دو.

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید:

Threads در مقابل X (تویتر سابق): تفاوت چیست؟

خوراکی های کلیدی

آیا می خواهید در مورد همه چیزهای بازاریابی رسانه های اجتماعی از جمله Threads و X به روز بمانید؟ ثبت نام برای خودی مدیر بازاریابی WebFX برای دریافت آخرین بینش بازاریابی دیجیتال هر ماه مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال می شود!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

Threads چیست؟

موضوعات خوراک خانگی

Threads که در جولای 2023 راه اندازی شد، نسخه متا توییتر است. Threads یک پلتفرم مبتنی بر مکالمه است که در آن کاربران می توانند با دوستان و سازندگان برای ارسال و بحث در مورد محتوا، نظرات، موضوعات پرطرفدار و هر چیز دیگری ارتباط برقرار کنند.

اگرچه پست‌ها عمدتاً مبتنی بر متن هستند، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوها را در فیدهای خود ارسال کنند و محتوای سایر کاربران را به اشتراک بگذارند.

اتصال اینستاگرام و تاپیک ها

دانلود Threads رایگان است، اما برای ایجاد حساب Threads باید در اینستاگرام ثبت نام کنید (همچنین رایگان). اگر قبلاً عضو اینستاگرام هستید، ایجاد حساب Threads ساده است و اطلاعات نمایه شما به طور خودکار همگام می‌شود.

ویژگی های رشته ها

برای درک بهتر بحث Threads و Twitter، اجازه دهید به برخی از ویژگی های اصلی Threads که آن را متمایز می کند نگاهی بیندازیم، از جمله پست ها، ناوبری کاربر، جمعیت شناسی کاربر برنامه و تبلیغات.

نوشته ها

موضوع جدید

پست‌های Threads ساده هستند – کاربران می‌توانند پست‌های متنی یا رشته‌هایی با حداکثر 500 کاراکتر ایجاد کنند و پیوندها، عکس‌ها و ویدیوها را تا پنج دقیقه به اشتراک بگذارند. در کنار ایجاد محتوا، افراد می توانند موضوعات دیگر کاربران را لایک کنند، نظر بدهند و به اشتراک بگذارند.

جهت یابی

پیمایش Threads فوق العاده آسان است و همه چیز از گزینه منوی پایین (یا بالا، اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید) قابل دسترسی است. منوی Threads به کاربران این امکان را می‌دهد که بین فید اصلی، صفحه جستجو، پیش‌نویس‌های رشته جدید، اعلان‌ها و نمایه خود جابه‌جا شوند.

ناوبری رشته ها

دو ویژگی برجسته در Threads وجود دارد: صفحه خوراک و صفحه جستجو.

فید خانه رشته‌هایی را از افرادی که دنبال می‌کنید، از جمله کاربرانی که بر اساس تعاملات و فعالیت‌های گذشته به شما توصیه می‌کنند، نشان می‌دهد. در همین حال، صفحه جستجو به شما این امکان را می دهد که به دنبال کاربران دیگر بگردید. برخلاف X، Threads بخش پرطرفداری ندارد که در آن کاربران بتوانند موضوعات و کاربران پرطرفدار فعلی را کشف کنند. کاربران محدود به فید خود هستند.

جمعیت شناسی کاربر

Threads در حال حاضر قوی جمع آوری کرده است ژنرال Z زیر، با اکثر کاربران در محدوده سنی 15 تا 25 سال. از آنجایی که هنوز در صحنه رسانه های اجتماعی بسیار جدید است، اطلاعات زیادی در مورد جزئیات پایگاه کاربران Threads به جز جنسیت و سن وجود ندارد:

  • 68% کاربران Threads مرد هستند
  • 32% کاربران موضوعات زن هستند
  • 28% کاربران مرد Threads بین 23 تا 25 سال سن دارند
  • 11% از کاربران مرد Threads و 5% کاربران زن Threads بین 18 تا 25 سال سن دارند
  • 3% از کاربران مرد Threads و 2% از کاربران زن Threads بالای 45 سال سن دارند

تبلیغات و بازاریابی

در حال حاضر، Threads فرصت های تبلیغاتی پولی را برای بازاریابان و تجارت ارائه نمی دهد. بنابراین، بازاریابی Threads به آنچه برندها از آن می سازند محدود می شود. همانطور که گفته شد، Threads توسط برندها برای جمع آوری ترافیک ارگانیک و مخاطبان خود را درگیر کنند.

موضوعات پست آدیداس

تبلیغات پولی به احتمال زیاد اجتناب ناپذیر است، اما در حال حاضر، برندها به آن متکی هستند بازاریابی ارگانیک رسانه های اجتماعی برای جذب و حفظ مشتریان جدید و فعلی.

X چیست؟

x خوراک خانگی

X، که قبلاً توییتر نامیده می شد، در سال 2006 راه اندازی شد، یک شبکه رسانه اجتماعی است که مکالمات بین کاربران را از طریق پست های متنی، تصاویر و ویدیوها در اولویت قرار می دهد. کاربران تشویق می‌شوند تا محتوا یا توییت‌هایی را ایجاد و ارسال کنند، در حالی که محتوای سایر کاربران را نیز بازتوییت کنند.

ویژگی های X

حالا بیایید به ویژگی هایی نگاه کنیم که X را از رقیب جوان ترش، Threads متمایز می کند. در اینجا خلاصه ای از وضعیت X، از جمله پست ها، پیمایش در برنامه، جمعیت شناسی کاربر و فرصت های تبلیغاتی آورده شده است.

نوشته ها

ارسال در X با فشار دادن یک دکمه امکان پذیر است. محدودیت‌های کاراکتر بسته به وضعیت کاربر X شما متفاوت است – کاربران معمولی که پرداخت نمی‌کنند دارای محدودیت 280 کاراکتر هستند، در حالی که کاربران پولی می‌توانند پست‌هایی با طول حداکثر 25000 کاراکتر ایجاد کنند.

x پست جدید

در کنار پست‌های متنی ساده، می‌توانید تصاویر، گیف‌ها و ویدیوها را تا ۱۴۰ ثانیه (دو دقیقه و ۲۰ ثانیه) اضافه کنید. حتی می توانید با ایجاد یک نظرسنجی یا برچسب گذاری موقعیت مکانی خود، پست خود را تعاملی کنید.

جهت یابی

پیمایش X به همان اندازه Threads ساده است، اما با یک نکته – صفحه جستجوی X بسیار بیشتر از توصیه‌های دوستان به کاربران ارائه می‌کند، و آن را به یک برنده واضح در این جنبه از بحث Threads در مقابل X تبدیل می‌کند.

x موضوعات پرطرفدار

X دارای موضوعات پرطرفدار در صفحه جستجوی خود است، از جمله اخبار در:

  • سیاست (ملی و جهانی)
  • سلبریتی ها
  • موسیقی
  • سرگرمی
  • ورزش ها
  • بازی
  • و بیشتر!

جمعیت شناسی کاربر

جمعیت شناسی کاربر X نسبت به Threads متنوع تر است. اما مانند Threads اکثر کاربران آن مرد هستند و Gen Z و هزاره ها روی پلتفرم فعال تر هستند.

  • 415 میلیون کاربران در X فعال هستند
  • 63% از X کاربران مرد هستند
  • 37% از X کاربران زن هستند
  • 38% بزرگسالان ایالات متحده بین 18 تا 29 سال از X استفاده می کنند
  • 26% بزرگسالان ایالات متحده بین 30 تا 49 سال از X استفاده می کنند

تبلیغات و بازاریابی

X به مقدار زیادی به خود می بالد فرصت های تبلیغاتی که فراتر از ارسال ارگانیک است. تبلیغات پولی در این پلتفرم شامل:

  • تبلیغات متنی، تصویری، GIF و ویدیویی که به صورت پست های ساده ظاهر می شوند
  • کارت های وب سایت تصویری و تصویری که تبلیغ شما را به وب سایت شما متصل می کند
  • کارت های برنامه تصویری و ویدیویی که برنامه شما را به تبلیغ شما متصل می کند
  • کارت‌های پیام مستقیم تصویری و ویدیویی که کاربران را به گپ زدن با شرکت شما تشویق می‌کند تا آنها را به صفحه دانلود برنامه یا وب‌سایت هدایت کند.

مقایسه موضوعات و X

در این مقایسه جامع Threads و Twitter به نحوه قرار گرفتن این دو پلتفرم رسانه اجتماعی در برابر یکدیگر نگاه کنید.

موضوعات ایکس
محدودیت کاراکتر پست 500 کاراکتر 280 کاراکتر (بدون پرداخت) یا 25000 کاراکتر (پرداخت)
فرصت های تبلیغاتی پولی
پیام رسانی مستقیم
اشتراک گذاری بین پلتفرمی
سازگاری دسکتاپ
پرطرفدار/کاوش
ویرایش
عکس ها
فیلم های

5 دقیقه

2 دقیقه و 20 ثانیه

گیف ها
هشتگ ها

74% افراد هنگام تصمیم گیری برای خرید از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با حضور درخشان در رسانه های اجتماعی، تصمیم آنها را آسان کنید. با درخواست یک پیشنهاد بدون اجبار، ببینید برند شما چگونه می‌تواند سطح خود را ارتقا دهد.

یکی از کارشناسان ما در تماس خواهد بود در طی 24 ساعت!

Threads در مقابل X: کدام را انتخاب می کنید؟

اکنون که تفاوت بین Threads و X/Twitter را مورد بحث قرار دادیم، زمان آن رسیده است که یکی (یا هر دو!) را انتخاب کنید و بازاریابی کسب و کار خود را در این برنامه های مد روز رسانه های اجتماعی آغاز کنید. بهتر است، سفر Threads و X خود را با WebFX شروع کنید آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی با خدمات کامل خانه بازاریابان وسواس رسانه های اجتماعی است که به مشتریان کمک کرده اند بیش از 165000 پست رسانه های اجتماعی را برای مشتریان راه اندازی کنند.

آماده اید تا علامت گذاری خود را در Threads و X شروع کنید؟ با WebFX تماس بگیرید 888-601-5359 یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی.