استراتژی ایمیل صفر کلیک که 40% + نرخ باز را برای ما به ارمغان می آورد

اوه، من نمی‌خواهم استراتژی ایمیلم را کنار بگذارم. چون مال من است و واقعاً برای ما خوب کار می کند. اما از آنجایی که رند اخیراً در مورد اینکه چگونه ایمیل منسجم ترین و قابل اعتمادترین کانال بازاریابی است – و خوب، حق با اوست – نوشته است که به شما کمکی نمی کنم.

خبرنامه پژوهشی مخاطبان ماهانه ما برای حدود 60000 نفر منتشر می شود و نرخ باز شدن آن 40-44٪ است. یک روز بد برای ما (که در آن من و کیسی چند ماه است که لیست را پاک نکرده‌ایم) شاهد یک نرخ باز است که کمتر از آن است.

نرخ باز شدن خبرنامه ایمیل SparkToro در چند ماه گذشته.

گاهی اوقات مردم از من در مورد استراتژی می پرسند و من آن را خیلی ساده بیان می کنم: می خواهم بهترین خبرنامه بازاریابی باشد که همه می خوانند.

مشکل اینجاست که نمی توانم آن را اندازه گیری کنم. “بهترین” کاملاً ذهنی است. و هنگامی که ما یک پایگاه مخاطبان گسترده داریم که شامل صاحبان آژانس، مشاوران، بنیانگذاران، بازاریابان داخلی، سازمان های غیرانتفاعی و حتی سازندگان می شود، نوشتن «بهترین» خبرنامه فوق العاده سخت است.

پس چگونه می توانم آن را معنا کنم؟ من برای خودم سه قانون قائل هستم:

من یک الگو را دنبال می کنم. رند قانون 3-3-3 را پیشنهاد کرد که به من ساختار کافی می دهد و در عین حال قابل تکرار است. خبرنامه ما 3 نکته تحقیق درباره مخاطب، 3 مقاله یا منبعی که ارزش مصرف دارند و 3 پست در رسانه های اجتماعی که ارزش فکر کردن را دارند ارائه می دهد.

من به دنبال جامع بودن منابع هستم. من نمی توانم هر بار به مقاله ای از وس کائو یا لولو چنگ مرروی پیوند دهم (اگرچه ای کاش می توانستم). و من همیشه نمی توانم پست های لینکدین برندان هافورد یا سارا استوکدیل را برجسته کنم. اگر من بهترین‌ها را در دنیای بازاریابی و فناوری انتخاب می‌کنم، باید در مورد اینکه چه کسی و چه چیزی برجسته می‌کنم، تنوع وجود داشته باشد. (نمی‌تواند این باشد که همان یک یا دو برند هر هفته بهترین محتوا را منتشر می‌کنند.) من دوست دارم به منابع بسیار جامع پیوند بزنم (مانند کتاب بازی تحقیقاتی رقابتی پاتریک کمبل) یا اگر هفته خبری سبک‌تری بود، ممکن است پیوند به برداشت خنده‌دار از یک روند، مانند طرح SNL's Big Dumb Cups، با تفسیر احمقانه آنها در مورد آن فنجان‌های محبوب استنلی. من سعی می کنم مطمئن شوم که هر زمان که بتوانم چهره جدیدی را برجسته کنم، به خصوص در بخش رسانه های اجتماعی.

در نهایت، من مقدار صفر کلیک را پیشنهاد می کنم. من این خبرنامه را به گونه ای می نویسم که در قالب اصلی خود و در صندوق ورودی کاملاً قابل هضم باشد. خواننده هرگز مجبور نیست روی هیچ یک از پیوندها کلیک کند … اما اگر این کار را انجام دهد بهتر است. این بدان معناست که هر نکته تحقیق مخاطب اساساً یک پست وبلاگ 80 کلمه ای است. یا اینکه هر پیوند در بخش «مقالات یا منابع» متنی همراه دارد که بینش کلیدی را نشان می‌دهد. کلیک بر روی هیچ یک از پیوندها لازم نیست. این به درک کلی خواننده می افزاید.

میدانم. نوشتن یک خبرنامه سرپرستی که برای خواندن در صندوق ورودی بهینه شده باشد، غیر منطقی است. اما این چیز عجیبی در مورد محتوای صفر کلیک است. وقتی روی ایجاد محتوا به روشی که برای مصرف کننده/خواننده کاملاً راحت باشد تمرکز می کنید، مدت طولانی تری در اطراف خود باقی خواهند ماند. احتمال اینکه آنها ایمیل بعدی را باز کنند بیشتر است. و شما ممکن است موفقیت غیرممکنی را با ستایش از این قبیل بیابید:

یک ایمیل ویرایش شده از مدیر ارشد مدیریت یک دوست.

حالا … چگونه می توانید یک استراتژی ایمیل مشابه برای خود طراحی کنید؟ سس مخفی خودم را به شما دادم. در اینجا نحوه درست کردن آن آمده است.

1. فرض خود را کامل کنید.

برای هر نوع برنامه محتوای جدید، اغلب متوجه می‌شوم که به مقدمه XY Jay Acunzo مراجعه می‌کنم، زیرا یک الگوی پرکننده را ارائه می‌دهد: این یک پروژه در مورد X است. بر خلاف پروژه های دیگر در مورد X، فقط ما Y.

این در مورد نیست انتخاب کردن یک موضوع یا تصمیم گیری در مورد یک قالب یک مقدمه باید شکل بگیرد. باید دیدگاه داشته باشد و باید قابل دفاع باشد. من ممکن است بگویم که خبرنامه ما در مورد بازاریابی است. برخلاف سایر خبرنامه‌های بازاریابی، فقط ما توصیه‌ها و اطلاعات اصلی را در مورد تحقیقات مخاطب ارائه می‌کنیم.

پیش فرض شما باید راهنمایی اولیه برای هر کسی در تیم شما باشد که برای ایجاد محتوا وارد کفش شما می شود. اما همچنین باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد که به شما فضای رشد بدهد. در مورد ما، منابع و پست‌های اجتماعی را نیز مدیریت می‌کنیم، و تعداد بی‌شماری از آن‌ها وجود دارد!

2. مطمئن شوید که استراتژی ایمیل شما در خدمت یک هدف تجاری تعریف شده است.

بله، بله، البته استراتژی ایمیل شما برای ایجاد تبدیل یا افزایش درآمد طراحی شده است. اما اینها همیشه اهداف تجاری هستند. عاقلانه است که چیزی را انتخاب کنید که بهتر از آن تعریف شده باشد. هنگامی که یک هدف تجاری به خوبی تعریف شده دارید، همچنین می توانید یک نوار برای کیفیت تعیین کنید – استانداردی که خاص تر از “محتوای با کیفیت بالا” است.

یکی از اهداف تجاری برای خبرنامه ما؟ برای اطمینان از اینکه کاربران می توانند بیشترین بهره را از SparkToro ببرند.

به همین دلیل است که توصیه های زیادی در مورد نحوه انجام تحقیقات دستی مخاطبان (بدون خریدن طرح SparkToro) خواهید دید. اما توصیه‌هایی برای ترفندهای خاص SparkToro نیز خواهید دید (هر کسی فرصت‌های حمایت مالی با ROI بالا را در Hidden Gems پیدا کنید؟) این به ما کمک می‌کند استانداردی برای «درست» و چه چیزی «اشتباه» برای خبرنامه‌مان تنظیم کنیم.

3. جرأت داشته باشید که روی بازاریابی خود کلیک صفر کنید.

نکته ای که در مورد محتوای صفر کلیک وجود دارد این است که کاملاً در خدمت راحتی خواننده/مصرف کننده است و به قیمت ناراحتی شما یا ناتوانی در دانستن قطعی پیام شما است. این یک راه از خودگذشته برای ایجاد است زیرا شما با ارزش ترین بینش خود را بدون مجبور کردن کسی به کلیک کردن از دست می دهید. این امر ضروری می شود زیرا در این دنیای اشباع از محتوا، رقابت شما رقیب مستقیم برند شما نیست، بلکه ده ها خبرنامه در جایگاه شماست، تعداد انگشت شماری از شبکه های اجتماعی که هزاران سازنده دیگر را در خود جای داده اند، صفحات برای شما که مطابق با شما طراحی شده اند. سلایق فردی مخاطب وقتی مخاطب شما می تواند به معنای واقعی کلمه به هر چیز دیگری توجه کند، لحظه ای کوتاه وجود دارد که آنها شما را در نظر می گیرند. آن لحظه کوتاه زمانی است که شما آنها را با محتوای صفر کلیک خود وارد می کنید.

آیا می خواهم بگویم هرگز به وب سایت خود پیوند نزنید؟ البته که نه. من می گویم که مصرف ایمیل های شما نباید کاملاً متکی به پیوندها باشد. شاید بتوانید پست وبلاگ خود را برای خواننده خود خلاصه کنید و پیوند را رها کنید تا مطالعه بیشتر اختیاری شود. یا کتاب الکترونیکی «20 نکته برای انجام X» را انتخاب کنید و یک نکته مفصل در ایمیل خود ارائه دهید. هک، آن کتاب الکترونیکی را بردارید و آن را در یک دوره آموزشی خرد کنید که در یک دنباله 10 ایمیلی منتشر شده است. شما روی تلاش‌های بازاریابی خود صفر کلیک می‌کنید – همانطور که در این مورد، مردم دلیلی فوری برای کلیک کردن روی وب‌سایت شما نخواهند داشت – اما می‌توانید شرط‌بندی کنید وقتی خواننده بر آن دوره تسلط یافت، به راحتی به شما فکر می‌کند. آماده تصمیم گیری برای خرید هستید

شما باید در مورد ردیابی موفقیت در طول مسیر ذهنی باز داشته باشید. جدا از ردیابی نرخ باز، می توانید به عملکرد پیوندهایی که در ایمیل های خود اضافه می کنید نگاه کنید. شما همچنین می توانید یک سوال با پایان باز مطرح کنید و از خوانندگان بخواهید که پاسخ دهند. حتی می‌توانید ایمیل/خبرنامه خود را به‌عنوان گزینه پاسخ اضافه کنید، اگر از مشتریان خود نظرسنجی کنید تا بپرسید که درباره شما چه شنیده‌اند. (یا اگر از هرج و مرج کوچکی لذت می برید، می توانید کاری را که من انجام می دهم انجام دهید و منتظر بمانید تا دوستان به شما بگویند که کار شما در Slack یک شرکت مورد توجه قرار گرفته است. به هر حال شما حتی نمی توانید این موضوع را در Google Analytics ردیابی کنید، بنابراین توجه خود را افزایش دهید. اکنون و پس از آن، به طرز عجیبی، تنها راهی است که شما می دانید.)

ایمیل با ارزش ترین کانالی است که دارید. زمانی که تجربه خواننده را با رویکرد صفر کلیک اولویت بندی می کنید، فرصت ایجاد ارتباط پایدار با مخاطبان خود را ایجاد می کنید. با ارسال یک سری تیزر و وعده های پر از لینک، آن را منفجر نکنید.

با خیال راحت خودتان ببینید که آیا ما به موفقیت رسیده‌ایم یا خیر و مشترک خبرنامه پژوهشی مخاطبان ماهانه 2 برابری ما در اینجا شوید. یا فقط استراتژی و نکات را بدزدید. بدون قضاوت 😉 (خب، اگر به دوستانتان که به شما آموزش داده اند نگویید، قضاوتی وجود دارد.)