چگونه از سئو برای نسل پیشرو در سال 2022 استفاده کنیم

احتمالاً قبلاً شنیده اید که اگر از SEO به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده نمی کنید، فرصت عالی را برای جذب سرنخ های واجد شرایط بیشتر با جذب ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت خود از دست می دهید.

ولی…

حقیقت واقعی در مورد نقش سئو برای تولید سرنخ ممکن است شما را شگفت زده کند

سئو فراتر از یک ابزار تولید سرنخ است.

واقعیت این است که بدون سئو متفکرانه، تولید سرنخ هزینه فرصت را متحمل می شود. خیلی قبل از اینکه مشتریان بالقوه از پیشنهاد شما آگاه شوند، سرنخ‌های رقابت را از دست می‌دهید.

قبل از اینکه به چیزهای خوب بپردازیم – چیزهای انقلابی – بیایید به این موضوع برگردیم تا ببینیم بازاریابان به طور سنتی در مورد تاکتیک‌های تولید سرنخ چگونه فکر می‌کنند.

اوه بله، قیف بازاریابی.

در اینجا چیزی در مورد قیف است که هیچ کس واقعاً در مورد آن صحبت نمی کند:

قیف برای سفر مشتری دیجیتال کور است.

چرا؟

زیرا اینترنت نحوه تصمیم گیری ما برای خرید را تغییر داده است.

وقت آن است که قیف را فراموش کنید.

در عوض، بیایید در مورد…

لحظه صفر حقیقت (ZMOT)

گوگل مفهوم ZMOT را در کتاب الکترونیکی سال 2011 با عنوان Winning the Zero Moment of Truth معرفی کرد. این عبارت به مرحله کشف و آگاهی در چرخه خرید اشاره دارد که مصرف کننده در مورد یک محصول تحقیق می کند قبل از اطلاع فروشنده.

به عبارت دیگر، شما باید رادار مشتری خود را قوی و زودتر دریافت کنید زیرا آنها ابتدا یکی از گزینه های برتر را انتخاب می کنند.

طبق جدیدترین مطالعه خریدار عمده بانک خرده فروشی GE Capital، 81 درصد از خریداران تحقیقات آنلاین انجام می دهند قبل از خرید بزرگ

برای مشتریان (حتی مشتریان B2B) عادی شده است که سفر خرید خود را با جستجوی گوگل آغاز کنند. از آنجایی که جستجوی آنلاین به بخش بزرگ‌تری از تصمیم‌گیری‌های خرید تبدیل می‌شود، زمان ماندن در لحظه صفر حقیقت طولانی‌تر از همیشه است و تعداد نقاط تماس مشتری به‌طور تصاعدی افزایش یافته است.

مطالب پیشنهادی  آیا می خواهید درباره بینگ و رتبه بندی جستجو بدانید؟ بفرمایید!

در حالی که منتظر بازدیدکنندگان هستید تا وارد قیف بازاریابی شما شوند، رقبای شما که در ZMOT ظاهر می شوند قبلاً آنها را رهگیری کرده و شروع به جلب اعتماد آنها کرده اند. اگر مشتریان خود را در لحظه شروع تحقیقات خود با محتوای ارزشمند ملاقات نکنید، کسب و کار آنها را از دست داده اید.

تصمیم زودتر از همیشه در حال تدوین است!

چگونه برای مشتریان خود در لحظه صفر حقیقت ظاهر می شوید؟

استفاده از سئو برای بازتعریف تولید سرنخ

هر لحظه کوچک در مسیر سفر یک مشتری فرصتی برای شماست تا در سایت خود ظاهر شوید و آنها را راهنمایی کنید. یک استراتژی جامع سئو و تولید سرنخ به شما کمک می کند آن لحظات را کشف و درک کنید و راه حل خود را در زمان واقعی به مشتریانی که به دنبال آن هستند ارائه دهید.

80 درصد موفقیت در ظاهر شدن است.

وودی آلن وقتی به اهمیت قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب اشاره کرد، متوجه شد. استراتژی سئوی تولید سرنخ عمدی به شما کمک می‌کند تا خود را نشان دهید.

یک سوال به همان اندازه مهم این است که چه چیزی را نشان خواهید داد با?

هدف جستجو برای تولید محتوای همسو با آن را صفر کنید چی کاربران در جستجوی و هستند چرا آنها به دنبال آن هستند به این ترتیب، با اطلاعاتی که مشتریان بالقوه شما به آن نیاز دارند، در زمان مناسب در مکان مناسب (در چندین صفحه و دستگاه) قرار خواهید گرفت و در قالبی که آنها می‌خواهند ارائه می‌شوند.

حضور جستجوگران با محتوای مفیدی که می‌توانند به آنها اعتماد کنند، راه را برای تولید سرنخ هموار می‌کند، از قیف‌های رقبا دور می‌زند و مشتریان بالقوه را مستقیماً به درب ورودی شما می‌آورد.

مطالب پیشنهادی  نحوه سفارشی کردن آنچه در Google News و Discover می‌بینید

نحوه استفاده از سئو برای تولید سرنخ

1- مخاطبان خود را بشناسید.

دانستن اطلاعات جمعیتی اولیه مشتریان بالقوه کافی نیست. برای اینکه بفهمید آنها چگونه فکر می کنند، باید تا آنجا که می توانید درباره شخصیت، علایق، ارزش ها، نظرات و نیازهای آنها بیاموزید. با تیم فروش خود و نمایندگان خدمات مشتری صحبت کنید تا بینش ارزشمندی در مورد اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند و از چه کلماتی برای توصیف مشکلات خود استفاده می کنند، دریافت کنید. همچنین، گوش دادن به رسانه های اجتماعی را امتحان کنید تا متوجه صحبت های مشتریانتان شوید.

2 – در نتایج جستجوی آنها دیده شوند.

تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا آنچه را که بالقوه شما به دنبال آن هستند محدود کنید. تم های کلمه کلیدی ایجاد کنید تا راه حل خود را برای پرس و جوهای مربوط به محصول یا راه حل خود به SERP ها بیاورید. سپس، هدف جستجو را عمیقاً بررسی کنید تا بتوانید پیش بینی کنید چرا مردم در جستجوی این کلمات کلیدی هستند و اینکه چه نوع محتوایی برای آنها مفیدتر است.

3- یک برنامه محتوا ایجاد کنید.

هنگامی که بدانید چه کسی به دنبال پاسخ ها و کلمات کلیدی است که در جستجوهای خود استفاده می کنند، می خواهید محتوای جذاب، آموزنده و با کیفیت بالا را در قالب هایی که ترجیح می دهند برای آنها ایجاد کنید. برخی از تحلیل‌های رقابتی می‌توانند به شما کمک کنند تا ببینید چه نوع محتوا – پست‌های وبلاگ، پادکست، ویدیو یا کاغذهای سفید – رتبه خوبی دارند و به برند شما کمک می‌کنند تا با مخاطبان هدف خود اعتبار ایجاد کند.

4- موانع فنی را بردارید.

به روز رسانی Core Web Vitals گوگل که قرار است در ماه مه منتشر شود، بر سئو فنی تاکید دارد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به روز است تا انتظارات تجربه کاربر را برآورده کند.

مطالب پیشنهادی  گوگل پیکسل در سه ماهه دوم 2022 رشد می کند، S22 Ultra محبوب ترین اندروید است

5- بدانید که چگونه سرنخ ها را جذب خواهید کرد.

از اطلاعاتی که در مورد مخاطبان هدف خود جمع آوری کرده اید استفاده کنید و به استراتژی بازاریابی محتوای خود متمایل شوید تا پیشنهادی ایجاد کنید که باعث تبدیل مشتریان بالقوه به سرنخ شود. آیا از دانلود محتوای شاداب برای ترغیب مردم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با شما استفاده خواهید کرد؟ آزمایش رایگان چطور؟ یا، شاید شما یک خبرنامه ایمیل شگفت انگیز دارید که می توانند در آن ثبت نام کنند.

6- نظارت و اندازه گیری

اهداف تبدیل GA را تنظیم کنید تا بتوانید مانیتور را ردیابی کنید و نحوه ایجاد سرنخ های استراتژی سئوی خود را اندازه گیری کنید.

7- پیشرفت را ارزیابی کنید

از آنجایی که چشم انداز دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است، توسعه یک استراتژی SEO یک تلاش یکباره نیست. مراقب تغییرات الگوریتم یا تغییر استراتژی های رقبا باشید که می تواند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارد.

8- تنظیم و تکرار کنید.

در صورت نیاز تغییراتی را برای بهبود تولید سرنخ و افزایش نرخ تبدیل ایجاد کنید.

به طور خلاصه.

در تحلیل نهایی، نیازی به انتخاب بین تخصیص منابع بازاریابی دیجیتال خود به سئو در مقابل تولید سرنخ وجود ندارد. از خود بپرسید که چه تعداد سرنخ بالقوه را در رقابت خود از دست می دهید زیرا آنها در لحظه صفر حقیقت پیدا می شوند و شما نیستید.

اگر تولید سرنخ و رشد درآمد حاصل از آن از اولویت های اصلی کسب و کار شما هستند، زمان آن رسیده که استراتژی سئو را شروع کنید. شما می توانید از یک آژانس سئو برای ارائه نتایج برتر استفاده کنید. می خواهید بیشتر بدانید؟ برای مشاوره رایگان سئو تماس بگیرید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور