Telefonica نقشه ابری ، معاملات امنیت سایبری را برای رقابت با IBM ارائه می دهد

رودریگو اوریوئلا و ماکارنا مونوز (بلومبرگ) – Telefonica SA در حال طراحی موجی از معاملات در رایانش ابری و امنیت سایبری است تا مقیاس مورد نیاز خود را برای رقابت با شرکت های خدمات فناوری اطلاعات خالص مانند International Business Machines Corp. ، Atos SE و Endava Plc بدست آورد.

خوزه سروان ، مدیر اجرایی بخش ، به اخبار بلومبرگ گفت ، شرکت حامل تلفن اسپانیایی رشد فروش سالانه دو رقمی را برای تجارت فناوری که ماه گذشته از بقیه شرکت جدا کرده هدف قرار داده است.

“ما می خواهیم خریدار شویم. ما به دنبال به دست آوردن شرکت های متوسط ​​خواهیم بود که در تجارت ما جای می گیرد و به رشد بیشتر ما کمک می کند. “سروان در اولین مصاحبه خود با رسانه ها در نقش جدید گفت.

اولویت این است که در مناطقی که Telefonica قبلاً در آن رقابت می کند ، حجم انبوه داشته باشید. سروان گفت: “من به دنبال محصولی نیستم – من به دنبال رشد هستم.”

فعالیت های فنی Telefonica بسیار کوچک تر از تجارت مخابراتی میراث دار است که در حال کاهش است ، اما رشد آنها سریع است. درآمد حاصل از خدمات ابری سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافت و فروش امنیت سایبری 12 درصد افزایش یافت.

این یکی از چندین شرکت مخابراتی اروپایی است که برای احیای قیمت سهام برجسته تلاش می کند ارزش بیشتری از مشاغل و زیرساخت های غیر اصلی خود کسب کند. ارائه دهندگان خدمات فناوری با توجه به داده های جمع آوری شده توسط بلومبرگ ، به طور متوسط ​​14 برابر ارزش شرکتی خود نسبت به درآمد قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک تجارت می کنند ، در مقایسه با نسبت 5.7 برای Telefonica.

تولید تلفن Telefonica Tech بیش از یک سال به طول انجامید و شرکتی ایجاد کرد که تمرکز اصلی آن کمک به شرکت ها برای انتقال عملیات IT به سیستم عامل های بزرگ ابری مانند Amazon Web Services و Microsoft Corp. Azure است. سپس Telefonica می تواند خدمات شخصی خود مانند امنیت سایبری و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ را در بالا بفروشد.

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات که خود را به عنوان فروشنده و تجمیع کننده خدمات ابری معرفی می کنند ، در تلاشند تا خود را حفظ کنند زیرا بزرگترین سیستم عامل های ابری ایالات متحده سهم فزاینده ای از بودجه شرکت های فناوری اطلاعات را به خود اختصاص می دهند.

Telefonica در روابط خود با شرکت های بزرگی که قبلاً از خدمات تلفن و داده Telefonica استفاده کرده اند ، یک مزیت بالقوه ابتدایی را نسبت به شرکت هایی مانند Atos ، Endava ، Tata Consultancy Services Ltd. و DXC Technology Co. می داند.

سروان با اشاره به حضور گسترده این شرکت در اسپانیا و برزیل گفت: “Telcos از شبکه های گسترده و تاریخ ما بهره مند است.” “هدف ما این است که به رشد دو رقمی ادامه دهیم و بدون هیچ مشکلی می توانیم این کار را کاملاً انجام دهیم.”