مدیریت وظایف خود را حتی آسان تر می کند

همه ما می دانیم که داشتن کارهای بی شماری چه حسی دارد و این باعث می شود که دانستن اینکه از کجا شروع کنیم دشوار است. با تمام نیازهای روزانه، داشتن یک راه ساده برای سازماندهی و پیگیری وظایف مختلف به شما کمک می کند یک قدم به بررسی آنها از لیست خود نزدیکتر شوید.

راه‌حل ایده‌آل شما را در جایی ملاقات می‌کند که افکار و لحظات سازنده شما اتفاق می‌افتد – چه در بحبوحه کار با لپ‌تاپ خود باشید، چه فهرستی از کارهایی که در تلفن خود ایجاد کنید، یا فقط به راهی برای ثبت افکار در حین کار نیاز دارید. رفتن به همین دلیل است که ما کارکرد بهتر محصولات خود را بدون توجه به اینکه کجا و چگونه کار می کنید، آسان تر می کنیم.

میلیون‌ها نفر از Google استفاده می‌کنند تا به آنها کمک کند تا از کارهای روزمره خود در سراسر Google Assistant، Calendar و Tasks مطلع باشند. به زودی، با انتقال «دستیار» و یادآوری‌های تقویم به Google Tasks، راه‌حل‌های مدیریت وظایف خود را ساده‌سازی خواهیم کرد. این بدان معناست که اکنون راهی آسان برای مشاهده و مدیریت همه کارهای خود در یک مکان از طریق Google Tasks، صرف نظر از اینکه آنها را با استفاده از Assistant یا Calendar ایجاد می کنید، خواهید داشت.