گوگل آنچه را که «استراتژی داده شخص اول خود را با ابزارهای جدید تقویت کنید» اعلام کرد. این ابزارهای جدید عبارتند از Tag Diagnostics و یک تنظیم جدید مدیریت رضایت در Google Ads، Google Analytics و Tag Manager.
تشخیص را تگ کنید
در اینجا میتوانید اعلانهایی درباره مشکلات احتمالی تنظیم اندازهگیری و نحوه رفع آنها پیدا کنید، مانند:
- اگر برای اتصال داده های تبلیغاتی خود به اقدامات تبدیل در سایت به یک برچسب پیوند دهنده تبدیل نیاز دارید.
- جایی که تگ Google در سایت/صفحات شما وجود ندارد.
- اگر دستورات پیکربندی و رویداد تگ Google شما از کار افتاده است
این به شما یک نمای کلی از سلامت حسابتان می دهد و به شما در مورد مسائل احتمالی که بر اندازه گیری شما تأثیر می گذارد هشدار می دهد و راهنمایی در مورد نحوه رفع آنها ارائه می دهد. گوگل توضیح داد که ما مشاهده آمادگی اندازه گیری خود را در یک مکان آسان تر از همیشه می کنیم تا بتوانید داده های شخص اول خود را بهتر بسازید و فعال کنید.
این در حال حاضر در تمام حساب های جهانی در دسترس است.
در اینجا به نظر می رسد:
راه اندازی مدیریت رضایت
Google در حال راهاندازی یک راهحل کارآمد است که با بسیاری از شرکای CMP Google یکپارچه میشود تا بنر رضایت و استقرار حالت رضایت شما را سادهتر کند. این راهاندازی CMP یکپارچه ایجاد بنر رضایت و اجرای حالت رضایت را مستقیماً در رابط کاربری برچسب Google در Google Ads، Google Analytics و Google Tag Manager ساده میکند و اصطکاک و پیچیدگی را کاهش میدهد.
راه اندازی جدید یکپارچه CMP فراهم می کند:
- راهنمای داخل محصول: دستورالعملهای واضح متناسب با تنظیمات خاص شما.
- یکپارچه سازی CMP: به طور یکپارچه با انواع ارائه دهندگان CMP (فهرست شده در زیر) ارتباط برقرار کنید یا از گزینه های هدایت شده ما استفاده کنید.
- نصب ساده بنر: بنر انتخابی خود را به صورت دستی یا مستقیم در رابط Google Tag Manager با چند کلیک پیاده سازی کنید.
CMP های کاملاً یکپارچه از شرکای راه اندازی زیر در دسترس هستند:
- Cookiebot توسط Usercentrics
- دوست داشتنی
- کاربر محوری
این در چند هفته آینده برای همه حسابهای جهانی در دسترس خواهد بود.
بحث انجمن در X.