10 مورد از بهترین نمونه های ایمیل نظرسنجی برای یادگیری

موفقیت کل کسب و کار شما به توانایی شما در راضی نگه داشتن مشتریان بستگی داردادرار. دادندر این واقعیت، ناگفته نماند که شما به راهی نیاز دارید تا با نگرش مشتریان خود نسبت به کسب و کار خود همگام شوید. مشتریان ناراضی به معنای درآمد کمتر است، بنابراین شما می‌خواهید هر نارضایتی را به موقع برای رفع مشکلات ایجاد شده مشاهده کنید.

بنابراین، سوال این است که چگونه این کار را انجام می دهید؟ خوب، بهترین راه حل این است که نظرسنجی های مشتریان را از طریق ایمیل ارسال کنید. در آن نظرسنجی‌ها، می‌توانید مستقیماً از مشتریان بازخوردشان را بخواهید.

در این صفحه، ما 10 نمونه ایمیل نظرسنجی را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کند تا در مورد ساختار ایمیل‌های خود پی ببرید. این ایمیل‌ها از شرکت‌های زیر می‌آیند:

  1. با گوگل فکر کنید
  2. ایتون
  3. ساده
  4. تیلور استیچ
  5. اشتراک مهارت
  6. Mailchimp
  7. هرمان میلر
  8. مک پاو
  9. سیسو
  10. مال او

برای دیدن هر یک از این نمونه های ایمیل های نظرسنجی به خواندن ادامه دهید. سپس، در مورد ایمیل‌ها، می‌توانید در خبرنامه ایمیل ما مشترک شوید – درآمد هفتگی – برای دریافت نکات بازاریابی حتی بیشتر مستقیماً به صندوق ورودی شما!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

cta44 img

1. با گوگل فکر کنید

ایمیل نظرسنجی گوگل

اولین نمونه ایمیل نظرسنجی در لیست ما از Think with Google است.

این ایمیل از طرح بندی بسیار ساده و سرراست استفاده می کند. مهم ترین قسمت ایمیل این است فراخوان برای اقدام (CTA) دکمه نزدیک به پایین، که همه چیز در اطراف آن ساخته شده است. استفاده از فضای سفید چشم کاربر را مستقیماً به سمت آن می کشاند.

اگر کاربران مجبورند برای دسترسی به نظرسنجی شما پیوندی را دنبال کنند، این راه حل است. شما می خواهید کاملاً واضح باشد که آنها باید روی چه چیزی کلیک کنند و آنها را به کجا می برد.

2. ایتون

ایمیل نظرسنجی eton

مثال ایمیل نظرسنجی Eton مانند گوگل است به این معنا که حول یک دکمه CTA ساخته شده است. با این حال، چند تفاوت قابل توجه وجود دارد.

اول، کمی اطلاعات بیشتر در مورد نظرسنجی و آنچه که برای آن انجام می شود، می دهد. و دوم، شما متوجه خواهید شد که ایمیل ظاهر بسیار زیبایی را منتقل می کند، که با برند Eton ارتباط برقرار می کند.

این نکته اصلی در اینجا است: ایمیل های نظرسنجی شما (مانند تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال شما) باید با برند شما ارتباط برقرار کند. اگر برند شما بر اساس حرفه ای بودن ساخته شده است، یک ایمیل نظرسنجی درجه یک ارسال کنید. اما اگر نام تجاری شما سرگرم کننده و عجیب است، راه هایی برای سرگرم کردن ایمیل های خود پیدا کنید.

3. ساده

ایمیل نظرسنجی ساده

این ایمیل نظرسنجی نمونه از Simple مطمئناً مطابق با نام برند است. ساده تر کردن این ایمیل کار سختی است – این ایمیل فقط شامل یک سوال و یک مقیاس عددی است که می توانید برای دادن پاسخ خود کلیک کنید. بدون متن پرکننده، بدون تصویر، بدون CTA – فقط یک سوال و پاسخ. خودشه.

این برای نظرسنجی های ساده که در آن شما واقعاً می خواهید تعداد پاسخ هایی را که می گیرید به حداکثر برسانید، عالی است. این ایمیل برای رسیدن به نظرسنجی وقت تلف نمی‌کند، و حتی نیازی به دنبال کردن پیوندی به یک صفحه وب برای پاسخ دادن به آن نیست – آنها می‌توانند این کار را همانجا در ایمیل انجام دهند.

4. تیلور استیچ

ایمیل نظرسنجی تیلور استیچ

در حالی که نظرسنجی Simple تنها شامل یک سوال بود، تیلور استیچ یک نظرسنجی طولانی‌تر ارائه می‌دهد. کاربران ممکن است علاقه ای به پاسخگویی به سوالات بیشتر نداشته باشند، اما تیلور استیچ سعی می کند تا حد امکان این کار را برای آنها آسان کند.

برای شروع، همان کاری که Simple انجام می‌دهد را انجام می‌دهد – از جمله نظرسنجی درست در ایمیل به جای اینکه کاربران را وادار کند پیوندی را به صفحه دیگری دنبال کنند. همچنین همه چیز را تا حد امکان تمیز و ساده نگه می دارد تا کاربران احساس ناراحتی نکنند. تعدادی از سوالات چند گزینه ای هستند که ایده خوبی نیز هست.

5. اشتراک مهارت

اشتراک مهارت ایمیل نظرسنجی

یکی دیگر از بهترین نمونه های ایمیل های نظرسنجی از Skillshare می آید. در اینجا نمونه دیگری از نظرسنجی داریم که در خود ایمیل جاسازی شده است. با این حال، این یکی آن را یک گام فراتر می‌برد و سؤالات نظرسنجی را با آثار هنری ایجاد شده برای هر یک از نظر بصری جذاب می‌کند.

همچنین، سؤالات این نظرسنجی با هدف واداشتن گیرندگان به بررسی خدمات Skillshare نیست. در عوض، آنها برای کمک به بهبود تجربه کاربران در سایت Skillshare در نظر گرفته شده اند. این باعث می‌شود مشتریان احساس کنند که مورد توجه و سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرند، که احتمالاً باعث می‌شود بسیاری از آنها بیشتر با Skillshare تعامل داشته باشند.

6. Mailchimp

ایمیل نظرسنجی mailchimp

ویژگی برجسته این نمونه ایمیل نظرسنجی Mailchimp این واقعیت است که یک ضرب الاجل تعیین می کند. در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که ضرب الاجل تعداد پاسخ هایی را که دریافت می کنید محدود می کند. اما گفتن به کاربران که زمان محدودی برای انجام کاری دارند، احتمال انجام آن کار را بیشتر می کند، زیرا هیچ کس دوست ندارد یک ضرب الاجل را از دست بدهد.

در مورد این ایمیل، عنوان “آخرین فرصت شما برای شرکت است” کاربران را وارد عمل می کند و آنها را تشویق می کند که نظرسنجی را همان موقع پر کنند. بدون محدودیت زمانی، بسیاری از کاربران فقط می‌گویند «بعداً انجامش می‌دهم» و سپس آن را فراموش می‌کنند. اما با این قالب ایمیل این اتفاق نمی افتد.

7. هرمان میلر

ایمیل نظرسنجی hermanmiller

یک ضرب الاجل ممکن است انگیزه خوبی برای تکمیل نظرسنجی باشد، اما می دانید چه چیزی حتی بهتر است؟ یک جایزه. در این ایمیل از HermanMiller، این شرکت به نظرسنجی‌کنندگان این شانس را می‌دهد که برنده یکی از محصولات خود، یعنی Eames Hang-It-All شوند.

بسیاری از مردم به آن نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند، «فرصتی برای برنده شدن یک محصول رایگان فقط با شرکت در یک نظرسنجی سریع؟ این دزدی است!» که منجر به پاسخ های بسیاری از نظرسنجی ها می شود. اگر یک جایزه (یا حتی شانس برنده شدن) را در ایمیل های نظرسنجی خود ارائه دهید، ممکن است شاهد افزایش مشابهی در پاسخ ها باشید.

8. مک پاو

ایمیل نظرسنجی macpaw

بخش نظرسنجی ایمیل MacPaw با آنچه قبلاً دیده بودیم تفاوت چندانی ندارد. ما یک تار کوتاه و به دنبال آن یک دکمه CTA دریافت می کنیم که به نظرسنجی منجر می شود. اما این چیزی است که می آید بعد از آن دکمه CTA که به برجسته شدن این ایمیل کمک می کند.

MacPaw می‌داند که همه نظرسنجی را پر نمی‌کنند، اما آنها نمی‌خواهند که ایمیل برای آن افراد اتلاف تلاش کامل باشد. بنابراین، آنها درخواست نظرسنجی را با یک CTA برای خرید محصولات خود پیگیری می کنند. صرف نظر از اینکه آیا کسی در نظرسنجی شرکت می کند، حداقل MacPaw فروش دیگری از ایمیل دریافت می کند.

9. سیسو

ایمیل نظرسنجی seeso

بیشتر نمونه‌هایی از ایمیل‌های نظرسنجی که تاکنون در این فهرست دیده‌ایم، با هدف دریافت یک حس کلی از سطح رضایت مشتریان بوده‌اند. اما این ایمیل از Seeso کمی متفاوت است. این در پاسخ به لغو اشتراک ارسال شد و هدف آن این است که بفهمد چرا کاربر لغو اشتراک کرده است.

اگر محصول یا خدمات مبتنی بر اشتراک را ارائه می دهید، این یک ایده عالی برای کسب و کار شماست. دانستن اینکه چرا مشتریان شما را ترک می کنند، به شما می گوید که برای حفظ آنها در آینده چه کاری می توانید انجام دهید. به علاوه، به عنوان فرصتی برای تشویق آنها به بازگشت عمل می کند.

10. او

نظرسنجی ایمیل او

آخرین نمونه ایمیل نظرسنجی در لیست ما از Hers است. برخلاف تمام ایمیل‌هایی که دیده‌ایم، هدف این ایمیل جلب کردن کاربران برای تکمیل نظرسنجی نیست. در عوض، برای کاربرانی ارسال می شود که قبلاً دارند نظرسنجی انجام داد

این ایمیل مستقیماً از کاربران چیزی نمی‌خواهد – فقط یک تصویر گرافیکی به آنها می‌دهد که نتایج کلی نظرسنجی را که پاسخ داده‌اند نشان می‌دهد. این به کاربران کمک می کند احساس کنند شنیده می شوند، به علاوه راهی برای مقایسه پاسخ های خود با پاسخ کلی ارائه شده توسط کاربرانی که در نظرسنجی شرکت کرده اند، می دهد.

زمان آن است که سطح فروش خود را افزایش دهید

فهرست طولانی خدمات ما به شما کمک می کند تا با استراتژی های بازاریابی که ثابت شده است معیارهای نهایی مانند درآمد و تبدیل را افزایش می دهد، همه جنبه های کسب و کار خود را رشد دهید.

در 5 سال گذشته، ما بیش از این را مدیریت کرده ایم 14.9 میلیون معاملات در سراسر پایگاه مشتریان ما

cta7 img

برای ایجاد ایمیل های نظرسنجی خود با WebFX کمک بگیرید

این نمونه‌های ایمیل نظرسنجی باید مبنایی برای ایمیل‌های خودتان به شما بدهد. اما هنوز هم می‌تواند زمان و تلاش زیادی را برای ایجاد ایمیل‌های نظرسنجی خوب صرف کند، و گاهی اوقات بهتر است با متخصصان شریک شوید.

WebFX بیش از 28 سال تجربه در بازاریابی دیجیتال دارد، بنابراین ما می دانیم که چگونه ایمیل های قانع کننده ای ایجاد کنیم که منجر به نتایج شود.

علاقه مند به همکاری با ما برای ما خدمات ایمیل مارکتینگ? فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز برای شروع!