استراتژی هایی برای مدیریت تصاویر منفی گوگل

از افراد مشهور گرفته تا مدیران عامل، هر کسی می تواند قربانی یک عکس ناخواسته در نتایج Google Image خود شود. به هر حال، آنها می گویند یک تصویر هزاران کلمه را بیان می کند و یک تصویر منفی می تواند سال ها دستاوردهای مثبت را تحت الشعاع قرار دهد. مقابله با یک تصویر منفی برای کسانی که در حال حاضر حضور محدودی در فضای مجازی دارند، حتی سخت‌تر است.

در این وبلاگ، استراتژی‌های موثر برای سرکوب تصاویر منفی در نتایج جستجوی Google را بررسی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه مدیریت شهرت آنلاین نقش مهمی در بازیابی کنترل بر روی ردپای دیجیتالی شما دارد، بحث خواهیم کرد.

مدیریت شهرت آنلاین چیست؟

مدیریت شهرت آنلاین (ORM) شامل نظارت و تقویت حضور دیجیتالی یک کسب و کار یا یک فرد است. هدف اصلی ORM این است که اطمینان حاصل شود که صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) محتوای مثبت را برجسته می کنند و اولین تصور قوی را برای مشتریان بالقوه ایجاد می کنند. علاوه بر این، ORM بر مدیریت و پاسخ به نظرات یا بازخوردهای منفی تمرکز می‌کند و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا شیوه‌های خود را اصلاح کنند و به طور موثر به نگرانی‌های مشتری رسیدگی کنند.

Go Fish Digital’s را کاوش کنید راهنمای نهایی برای مدیریت شهرت آنلاین برای یادگیری بیشتر

شناسایی یک مشکل شهرت تصویر منفی

پس چگونه متوجه می شوید که یک تصویر منفی دارید که بر شهرت شما تأثیر می گذارد؟ در بیشتر موارد، این امر نسبتاً واضح خواهد بود زیرا تصویر منفی از شما، کسب و کار یا محصول شما احتمالاً در نتایج جستجو و/یا برگه تصاویر رتبه بالایی دارد. به سادگی خود، کسب و کارتان یا نام محصولتان را در گوگل جستجو کنید و هر گونه تصویر منفی را در برگه SERP یا Images بررسی کنید.

به عنوان مثال، رسوایی اخیر جاستین تیمبرلیک را در نظر بگیرید:

هنگام جست‌وجوی نام تیمبرلیک، عکس‌های اخیر او در میان تصاویر با رتبه برتر قرار دارند. این تصویر همچنین در پانل دانش او ظاهر می شود که در هنگام جستجوی نام او رتبه برتر را کسب می کند.

اکنون، برای یک سلبریتی، رسوایی گاه به گاه قانونی ممکن است کوتاه مدت باشد و خیلی زود به اخبار قدیمی تبدیل شود. با این حال، برای یک کسب‌وکار یا فردی، به‌ویژه کسب‌وکار بدون محتوای عکس آنلاین، چیزی مانند تصویر منفی می‌تواند کاملاً چسبنده باشد.

ما اخیراً با یکی از مشتریان خود، یک تاجر محلی که تصویر فتوشاپ شده خود را به یک وب سایت منفی متصل کرده بود، مشکل مشابهی داشتیم. این تصویر هم در نتایج جستجو و هم در برگه تصاویر در رتبه اول قرار داشت. در حالی که او یک پانل دانش مانند تیمبرلیک نداشت، گوگل یک کاشی تصویر را در SERP پر می کرد که هر بار از 3 تا 9 تصویر را نشان می داد. از آنجایی که شرکت مشتری ما فعالانه استخدام می کرد، آنها نگران بودند که کارمندان بالقوه این تصویر را ببینند، روی وب سایت منفی کلیک کنند و از درخواست منصرف شوند.

نحوه حذف تصاویر از گوگل

قبل از اینکه به آنچه برای پرونده مشتری خود انجام دادیم بپردازیم، بیایید گزینه های شما را برای تلاش برای حذف یک تصویر از نتایج جستجوی Google و برگه Images مرور کنیم:

1. از مالک سایت درخواست کنید تا تصویر را حذف کند

یک گزینه پشتیبانی گوگل توصیه می کند این است که مستقیماً از مالک سایت بخواهید که تصویر را حذف کند. این تاکتیک نیازمند چند مرحله و همچنین مالک سایت معقول است. در ابتدا، باید بدانید که مالک سایت کیست و چگونه با آنها تماس بگیرید. گاهی اوقات، اگر سایت یک فرم تماس را ارائه دهد، به سادگی پر کردن یک فرم تماس است، در حالی که در موارد دیگر، باید بفهمید که مالک دامنه کیست.

در مرحله بعد، به دلیلی مؤدبانه اما قانع کننده برای اینکه چرا درخواست حذف تصویر را دارید، نیاز دارید. در نهایت، شما در هنگام ارائه این نوع درخواست، کاملاً به میل صاحب سایت هستید و تضمین نمی شود که آنها مایل به کار برای پاسخگویی به درخواست شما باشند.

2. درخواست کنید محتوا توسط Google حذف شود

گزینه ای برای تماس مستقیم با Google برای درخواست حذف وجود دارد. با این حال، شما به شواهد محکمی نیاز خواهید داشت که نشان دهد واقعاً یکی از دستورالعمل‌های محتوای Google را نقض می‌کند.

برای انجام این درخواست، ابتدا آدرس اینترنتی که تصویر منفی از آن در SERP ها کشیده می شود را شناسایی کنید. بعد، روی 3 نقطه عمودی کنار عنوان URL کلیک کنید:

با این کار یک پنجره بازشو باز می شود که اطلاعات بیشتری را در مورد این URL خاص نشان می دهد. به دنبال دکمه ای با عنوان “حذف نتیجه” باشید:

هنگامی که روی آن دکمه کلیک کردید، گزینه های زیر برای اینکه چرا می خواهید این محتوا را حذف کنید به شما داده می شود:

هر گزینه شما را به صفحه جدیدی با اطلاعات اضافی مربوط به استدلال حذف هدایت می کند. در هر مورد، از شما خواسته می شود تا شواهد دیگری ارائه دهید که می تواند به اثبات اینکه نشانی اینترنتی مورد نظر واقعاً یکی از این گزینه ها را نقض می کند، کمک کند. اگر به سادگی تصویری را دوست ندارید، استفاده از این تاکتیک را توصیه نمی‌کنیم، زیرا احتمالاً از حذف شما رد می‌شود و Google ممکن است رفتار شما را به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری کند.

3. تصویر را به گوگل پرچم گذاری کنید

در حالی که مشابه تاکتیک قبلی است، پرچم گذاری یک تصویر در Google کمی ساده تر از درخواست حذف یک URL است. با این تاکتیک، شما مستقیماً تصویر را در SERP بر خلاف URL منبع آن پرچم گذاری می کنید.

ابتدا باید کاشی Image را در SERP پیدا کنید، تصویری را که می خواهید پرچم گذاری کنید شناسایی کنید، سپس روی دکمه “بازخورد” در پایین کاشی کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه “بازخورد”، گزینه های زیر برای شما نمایش داده می شود:

برای اکثر این گزینه ها، شما این فرصت را خواهید داشت که یک دلیل ثانویه مرتبط با دلیل اصلی را انتخاب کنید و سپس هر زمینه اضافی را در یک کادر متنی اضافه کنید. با این حال، برای “مسئله حذف قانونی”، شما به یک منتقل خواهید شد فرم جداگانه، زیرا این استدلال جدی تر است و برای پشتیبان گیری از ادعای شما به اسناد قانونی نیاز دارد.

مانند همه این تاکتیک‌های حذف، توصیه می‌کنیم آن را انتخاب کنید مناسب ترین دلیل برای تصویر و موقعیت خاص شما پرچم‌گذاری تصویر منفی یک مدیر عامل به‌عنوان «طراحی یا عملکرد محصول» برای Google منطقی نیست و می‌تواند به‌عنوان رفتار هرزنامه از حساب شما علامت‌گذاری شود. برای جلوگیری از این امر، با استدلال خود صادق و دقیق باشید.

استراتژی مشتری: نتایج منفی جستجو را سرکوب کنید

در حالی که گزینه‌های فهرست‌شده قبلی می‌توانند برای کسانی که با مشکلات حقوقی تصویر خود مواجه هستند، مانند حق نسخه‌برداری یا Doxxing، مؤثر باشند، اما برای سایر تصاویر منفی که دستورالعمل یا قانون خاصی را نقض نمی‌کنند، مؤثر نیستند.

در مورد مشتری خود، در ابتدا سعی کردیم تصویر را به Google پرچم گذاری کنیم. در حالی که به نظر می رسید این در ابتدا کمی کمک کننده بود، اما یک استراتژی طولانی مدت موثر نبود، زیرا شاهد نوسانات زیادی در تصویر در داخل و خارج از کاشی تصاویر در SERP بودیم. همچنین هنگامی که تصویر در ابتدا از کاشی حذف شد، کمکی نکرد، زیرا همچنان در برگه تصاویر رتبه بندی می شود و از تعامل در آنجا جذب می شود.

گام بعدی ما تمرکز بر تاکتیک های سنتی ORM بود، مانند تولید محتوا با تمرکز بر تصاویر. ما درباره سایر رقبای فهرست شده در URL منفی که تصویر مشتری ما در آن قرار داشت تحقیق کردیم و هر گونه پروفایل یا پلتفرم مبتنی بر تصویر را شناسایی کردیم که رقبا در آن حضور داشتند اما مشتری ما حضور نداشت. هنگامی که لیست نمایه‌های جدید خود را برای ایجاد ایجاد کردیم، به مشتری خود دستور دادیم که در رویدادهای کاری، کنفرانس‌ها و حتی در زندگی شخصی خود عکس‌های جدید و عکس‌های صادقانه بگیرد. این به ما کمک کرد تا مجموعه ای از تصاویر منحصر به فرد برای کار با آنها بسازیم.

با پلتفرم‌ها و تصاویرمان، تلاش کردیم تا به آرامی یک نمایه در یک زمان بسازیم و بر بهینه‌سازی‌هایمان بر روی تصاویر پیوست شده به این نمایه‌ها تأکید کنیم. ما مطمئن شدیم که هر تصویر نام مشتری ما را هم در متن جایگزین و هم در عنوان تصویر داشته باشد. اگر در پلتفرم گزینه ای برای درج توضیحات یا عنوان برای تصویر وجود داشت، مطمئن شدیم که نام مشتری و سایر کلمات کلیدی مرتبط را نیز در آن قرار می دهیم.

هنگامی که نمایه‌های ما فعال شدند، می‌توانیم از سایر تاکتیک‌های ORM برای ترویج تعامل مثبت و ارگانیک با این پروفایل‌ها استفاده کنیم. این تعامل می تواند هر چیزی باشد، از اشتراک گذاری یک نمایه به نمایه دیگر (مانند اشتراک گذاری حساب فلیکر در لینکدین) یا تشویق خانواده و دوستان برای تعامل با نمایه و تصاویر جدید. ما همچنین برای ایجاد بک لینک به این پروفایل ها کار کردیم تا به گوگل نشان دهیم محتوا ارزشمند است.

نتایج

به طور کلی، ما حدود 2 تا 3 ماه برای هر مرحله از این استراتژی، از جمله تحقیق، گرفتن تصاویر جدید، ساختن پروفایل ها و تبلیغ آنها صرف کردیم. در حدود یک سال، ما توانستیم به طور مداوم تصویر منفی را که از عنوان تصویر در SERP حذف شده است، ببینیم و محتوای تصویر جدید خود را در جایگاه بالایی قرار دهیم. علاوه بر این، ما متوجه شدیم که تصویر در برگه تصاویر در رتبه بسیار پایین تری قرار می گیرد و URL منبع شروع به کاهش رتبه می کند. همه اینها به دلیل پر کردن تصاویر جدید ما در برگه SERP، کاشی و تصاویر، پر کردن نتایج با رتبه بالا و حذف آن تصویر منفی بود.

این نتایج چیزی نیست که شما یک شبه فقط با چند پروفایل یا عکس جدید ببینید، بنابراین می‌خواهید با تحقیقات پلتفرم، بهینه‌سازی و ارسال تصاویر جدید سازگار باشید. اگر شما یا مشتریتان با یک تصویر منفی روبرو هستید، ممکن است ترسناک به نظر برسد که حتی تصاویر بیشتری از خود یا کسب و کارتان در آنجا قرار دهید. با این حال، در پایان روز، باید از خود بپرسید: آیا ترجیح می‌دهید تعداد زیادی تصویر مثبت از خود به صورت آنلاین داشته باشید که بتوانید آن‌ها را کنترل کنید، یا یک تصویر منفی که این قدرت را داشته باشد که برای سال‌های آینده شهرت شما را از بین ببرد. ?

اگر برای سرکوب یک تصویر منفی که به اعتبار شما یا کسب و کارتان آسیب می رساند به کمک نیاز دارید، Go Fish Digital آماده اقدام است. تیم ما از مدیریت شهرت آنلاین متخصصان در برخورد با تصاویر منفی باتجربه هستند و می توانند به شما کمک کنند تا یک استراتژی سفارشی بسازید تا نتایج خود را واضح نشان دهید. برای اطلاعات بیشتر یا درخواست پیشنهاد سفارشی، با ما تماس بگیرید امروز

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*لازم است

Source link