مطالعه در مورد حذف نظرات نمایه کسب و کار گوگل

مطالعه در مورد حذف نظرات نمایه کسب و کار گوگل

افرادی که در GMBapi هستند، یک مطالعه بزرگ در مورد این موضوع که چگونه و چرا Google نظرات را از نمایه های تجاری Google حذف می کند، گردآوری کرده اند. نزدیک به 5 میلیون بررسی را در 78 کشور و بیش از 19000 مکان بررسی کرد.

به نظر می‌رسد نظرات با رتبه‌بندی بالاتر بیشتر حذف می‌شوند، نظرات بدون پاسخ بیشتر حذف می‌شوند، Google نظرات بیشتری را در روزهای چهارشنبه و جمعه حذف می‌کند و موارد دیگر.

به طور خلاصه، یافته‌های مربوط به چرایی و چگونگی حذف نظرات از این مشاغل محلی در جستجوی Google و Google Maps عبارتند از:

  • فعالیت غیر معتبر: نظرهایی که به‌عنوان جعلی یا تبلیغاتی پرچم‌گذاری شده‌اند، به‌ویژه در رتبه‌بندی‌های 5 ستاره، احتمالاً حذف می‌شوند.
  • تشخیص مبتنی بر کلمه کلیدی: برخی از عبارات تکراری یا عمومی ممکن است به پرچم گذاری مرورها کمک کرده و باعث حذف شوند.
  • محتوا و لحن: رتبه‌بندی‌های شدید، مانند بررسی‌های بیش از حد مثبت 5 ستاره یا منفی 1 ستاره، به نظر می‌رسد که تحت بررسی دقیق‌تری قرار می‌گیرند، احتمالاً به دلیل تأثیر زیاد آنها بر شهرت یک تجارت.
  • عوامل تعامل: نظرات بدون پاسخ یا نظرات کاربران مشکوک ممکن است احتمال حذف را افزایش دهند. ویژگی‌های مرورگر محور برای شناسایی نظرات جعلی در مدل‌های پیش‌بینی مؤثرتر از ویژگی‌های متنی بوده‌اند.
  • اجرای خط مشی: بررسی های مربوط به موضوعات حساس، مانند بازخورد کارمندان، ممکن است برای اطمینان از بی طرفی تحت تعدیل قرار گیرند.

در اینجا برخی از نمودارها و نقاط داده است که توجه من را جلب کرد.

بخش قابل‌توجهی از نظرات مثبت بدون پاسخ حذف می‌شوند، که احتمالاً نشان‌دهنده شناسایی نظرات غیر معتبر یا تشویق‌شده است:

نظرات حذف شده تقسیم احساسات بر اساس نوع پاسخ

نظرات بدون پاسخ ممکن است بر حذف نظرات تأثیر بگذارد. 73.7٪ از نظرات حذف شده هیچ پاسخ تجاری نداشتند، در حالی که 26.3٪ پاسخ دادند:

درصد نظرات حذف شده با یا بدون پاسخ

رتبه‌بندی/بررسی‌های بالاتر بیشتر اوقات حذف می‌شوند. 69.5٪ نظرات 5 ستاره بودند و پس از آن 14٪ برای نظرات 4 ستاره:

درصد نظرات حذف شده بر اساس رتبه

بیشترین میزان حذف در روزهای چهارشنبه و جمعه بود، در حالی که یکشنبه ها کمترین فعالیت را داشتند:

تعداد نظرات حذف شده بر اساس روز هفته

بحث در انجمن در SEOFomo.

Source link