افزودن پشتیبانی نشانه گذاری برای سیاست های بازگشت در سطح سازمان | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | Google for Developers

سه شنبه 11 ژوئن 2024

خط مشی بازگشت فاکتور عمده ای است که خریداران هنگام خرید آنلاین محصولات در نظر می گیرند، بنابراین سال گذشته استخراج سیاست های بازگشت داده های ساختاریافته را برای محصولات جداگانه فعال کردیم. امروز ما پشتیبانی از سیاست‌های بازگشت را در سطح سازمان نیز اضافه می‌کنیم، به این معنی که شما می‌توانید به‌جای اینکه مجبور باشید برای هر محصول جداگانه‌ای که می‌فروشید، یک خط‌مشی کلی برای بازگشت کالا مشخص کنید.

تصویری از پانل دانش که سیاست بازگشت رایگان 30 روزه را نشان می دهد

افزودن یک خط‌مشی بازگشت در سطح سازمان می‌تواند به کاهش اندازه نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته محصول شما کمک کند و مدیریت نشانه‌گذاری خط‌مشی بازگشت را در یک مکان آسان‌تر کند. همچنین می‌تواند خط‌مشی‌های بازگشت شما را واجد شرایط نشان دادن با نتایج جستجوی اضافی مانند پانل‌های دانش و نمایه‌های برند، علاوه بر نتایج جستجوی محصول کند.

اگر یک حساب Merchant Center ندارید و می خواهید توانایی ارائه یک خط مشی بازگشت برای کسب و کار خود را داشته باشید، افزودن خط مشی بازگشت به داده های ساختاری سازمان شما بسیار مهم است. Merchant Center قبلاً به شما امکان می دهد یک خط مشی بازگشت برای کسب و کار خود ارائه دهید، بنابراین اگر یک حساب Merchant Center دارید، توصیه می کنیم به جای آن خط مشی بازگشت خود را در آنجا تعریف کنید.

افزودن پشتیبانی برای سیاست های بازگشت به تست نتایج غنی

می‌توانید با ارسال نشانی اینترنتی یک صفحه یا یک قطعه کد، خط‌مشی‌های بازگشتی را که تحت داده‌های ساختاری سازمانتان تعریف شده‌اند، با استفاده از تست نتایج غنی آزمایش کنید. با استفاده از ابزار، می توانید تأیید کنید که نشانه گذاری شما معتبر است یا خیر.

تست نتایج غنی که سیاست‌های بازگشت در سطح سازمان را نشان می‌دهد

اگر سایت شما یک تجارت آنلاین یا محلی است، توصیه می کنیم از یکی از آنها استفاده کنید OnlineStore، یا LocalBusiness زیر انواع Organization.

امیدواریم این افزوده اضافه کردن خط‌مشی‌های بازگشت برای کسب‌وکارتان را برای شما آسان‌تر کند و امکان نمایش آن‌ها را در تجارب خرید Google فراهم کند. اگر سؤال یا ابهامی دارید، با استفاده از انجمن مرکزی جستجوی Google، با ما تماس بگیرید توییتر، یا در لینکدین.


Source link