اکنون مورد نهایی من و احتمالاً موردی که بیشتر مردم با آن مبارزه می کنند چابک و تطبیقی است. این بدان معنی است که به جای تلاش برای برنامه ریزی یک سال کامل از محتوا ، به خودتان فضا می دهید که چابک باشید ، با آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد سازگار باشید و برای آن محتوا ایجاد کنید.
و من قصد دارم از ما استفاده کنم ، ما در موز به عنوان نمونه ای برای این کار. ما چیزی را داریم که ما آن را سری بازاریابی عملی می نامیم. این یک سریال وبینار است که در آن ما افرادی مانند لیلی ری ، مایک کینگ ، اندی کرستودینا را دعوت می کنیم تا بیایند و درباره آنچه در حال حاضر در صنعت اتفاق می افتد صحبت کنیم. به عنوان مثال ، اخیراً ما لیلی ری را آورده ایم تا در مورد SEO انگل ، سوءاستفاده از شهرت سایت و تمام تغییرات اخیر در جستجو صحبت کنیم.
برنامه هایی مانند این به ما امکان می دهد تا سازگار باشیم. ما همچنین این کار را با وبلاگ انجام می دهیم. وقتی سند Google Leak اتفاق افتاد ، ما چه کاری انجام دادیم؟ به سرعت ، ما برخی از افراد در صنعت را به دست آوردیم و از آنها پرسیدیم ، “شما در مورد آنچه در حال حاضر با Google Leaks اتفاق می افتد ، چه اتفاقی می افتد؟” و سپس ما آن را به یک جمع جمع کردیم و آن را منتشر کردیم.
باز هم ، من می خواهم این را بگویم زیرا فکر می کنم این بسیار مهم است. یک سال ارزش محتوا ایجاد نکنید. به شما اجازه نمی دهد تطبیقی باشید. سه ماه ، شش ماه ، خنک. اما همیشه انعطاف پذیر باشید تا بتوانید همانطور که اتفاق می افتد به تغییرات پاسخ دهید. از آنجا که از تجربه من ، این نوع محتوا همیشه به خوبی عمل می کند ، به خصوص در صنعتی مانند سئو که مردم همیشه در تلاش برای یافتن منابع برای کمک به آنها در سازگاری با تغییرات گوگل هستند. اگر ابتدا به آنجا رسیدید ، اعتماد را ضبط می کنید. و در این صنعت ، این همه چیز است.
خوب امیدوارم همه چیز را در اینجا بدست آورده اید ، نه مرحله برای بهبود اقتدار برند خود. ممنون