چهارشنبه 9 اکتبر 2024
هنگام خرید آنلاین، بازخورد سایر مشتریان می تواند به خریداران در تصمیم گیری در مورد مکان خرید کمک کند – و بررسی فروشگاه می تواند به خریداران اطمینان بیشتری بدهد. بررسیها میتوانند بازخوردی را در مورد کیفیت محصول، حملونقل، خدمات مشتری، بازگشت کالا و مبادلات شما به نمایش بگذارند – که همه اینها میتوانند بر خریداران احتمالی تأثیر بگذارند.
رتبهبندی فروشگاه Google به بازرگانان آمریکایی کمک میکند تجارب با کیفیت بالا را که سایر خریداران از جستجو داشتهاند برجسته کنند، و ما اکنون رتبهبندی فروشگاهها را به جستجوهای خرید به زبان انگلیسی در استرالیا، کانادا، هند و بریتانیا میآوریم.
چگونه رتبهبندیهای فروشگاه در نتایج جستجو ظاهر میشوند
رتبهبندیهای فروشگاه را میتوان در نتایج جستجوی خرید، مانند موارد منتخبی از محصولات (مانند «لباس تابستانی») یافت. با کلیک بر روی رتبهبندی فروشگاه خود در نتایج جستجو، خریداران میتوانند به اطلاعات دقیق درباره کسبوکار شما، از جمله نظرات، حملونقل، سیاستهای بازگشت و موارد دیگر دسترسی داشته باشند. این به آنها کمک می کند تا تصمیمات خرید آگاهانه را اتخاذ کنند.
چگونه تاجران می توانند در رتبه بندی فروشگاه شرکت کنند
اگر تاجری هستید که به این کشورها خدمات ارائه میدهد و رتبهبندی فروشگاه را از قبل فعال نکردهاید، میتوانید در یک برنامه رایگان بررسی مشتری Google شرکت کنید یا نظرات خود را در وبسایتهای مختلف بررسی مستقل جمعآوری کنید. اگر قبلاً در هر یک از این موارد شرکت کردهاید، نتایج مرتبط شما از قبل واجد شرایط نمایش با رتبه فروشگاه هستند.
اگر سؤال یا نگرانی دارید، در انجمن مرکزی جستجوی Google یا در لینکدین با ما تماس بگیرید.