Spotify در تلاش است تا گزینه های تبلیغاتی پادکسترها را گسترش دهد ، Megaphone ، یک پلت فرم تبلیغاتی و انتشار پادکست پیشرو را خریداری کند.
مگافون توسط بیش از 20،000 ناشر و تبلیغات پادکست از جمله وال استریت ژورنال ، اسلیت ، ویکس مدیا ، ESPN ، نحوه کارکرد مواد و موارد دیگر استفاده می شود.
در اطلاعیه ای ، اسپاتیفای می گوید این خرید نشان دهنده گام بعدی به سوی آنچه ممکن است با تبلیغات پادکست باشد است.
“به همین دلیل امروز ، ما با ابراز خرسندی از خرید Spotify برای Megaphone ، یکی از برترین پلتفرم های تبلیغاتی و انتشار پادکست در جهان ، خبر می دهیم.
خرید مگافون نشان دهنده گام بعدی در گسترش امکانات Spotify این رسانه صمیمی و بدون صفحه است.
خرید مگافون توسط Spotify فرصت های جدیدی را هم برای پادکست ها و هم برای تبلیغ کنندگان پادکست ایجاد خواهد کرد. این شرکت نگاه اجمالی به برنامه های آینده خود دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ابزارهای تبلیغاتی جدید برای ناشران پادکست
در گزارش درآمد Q3 Spotify ، این شرکت 22٪ از کل متوسط کاربران ماهانه خود را که با پادکست درگیر هستند گزارش می کند. همچنین ، درآمد تبلیغات پادکست سالانه تقریباً 100٪ افزایش یافته است.
خرید Megaphone به Spotify امکان می دهد تا به ناشران پادکست راه های بیشتری برای کسب درآمد از محتوای خود ارائه دهد. این شامل فرصت انتخاب آسان برای کسب درآمد از محتوا می شود و با شنوندگان مطابقت دارد که تقاضای تبلیغات را حتی بیشتر می کنند.
Spotify و Megaphone به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهند تا در حالی که دسترسی از طریق Megaphone Targetted Marketplace امکان پذیر است ، در سراسر پادکست اصلی و منحصر به فرد Spotify فعال شوند.
مارک های پیشرو Megaphone توسط مارک های برجسته استفاده می شود تا با تبلیغات پادکست به بازار هدف خود برسند. طبق وب سایت این شرکت ، برخی از این مارک ها شامل Google ، AT&T ، Microsoft ، Sony ، Starbucks و Walmart هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در نتیجه این خرید ، لیست شرکای تبلیغاتی پادکست Spotify در حال گسترش است.
Megaphone همچنین مجموعه ای از ابزارهای انتشار و پادکست پادکست را ارائه می دهد که سازندگان Spotify نیز به آن دسترسی خواهند داشت.
در عوض ، Spotify راه حل تبلیغاتی خود را با عنوان Streaming Ad Insertion برای اولین بار در دسترس شخص ثالث قرار می دهد.
هنگامی که Spotify و Megaphone گرد هم می آیند ، ناشران پادکست می توانند از Streaming Ad Insertion برای فروش اسلات تبلیغاتی با استفاده از مدلی براساس نمایش تبلیغات تأیید شده استفاده کنند.
Streaming Ad Insertion که در ابتدای سال معرفی شد ، برای اولین بار تبلیغات داده محور را به پادکست می آورد.
پادکست ها به طور سنتی از طریق فیدهای RSS بارگیری می شوند ، که ردیابی افرادی که به تبلیغات گوش می دهند یا تعداد زیادی از تبلیغات در تمام طول زمان شنیده می شود غیرممکن است.
تغییر از بارگیری به جریان اجازه می دهد تا تبلیغات پادکست فراتر از این محدودیت ها قرار گیرد و بازاریابانی که با راه حل های تبلیغات دیجیتال امروزی انتظار می روند و هدفگیری و ردیابی دقیق را ارائه دهند.
مگافون با ارائه قابلیت درج آگهی مشابه و هدف قرار دادن مخاطب برای بارگیری پادکست ساخته شده است. هنگامی که پادکست ها در جریان هستند ، Spotify تبلیغات را به صورت پویا درج می کند و Megaphone به صورت پویا تبلیغات تازه و مرتبط را در بارگیری پادکست قرار می دهد.
اکنون دو راه حل تبلیغاتی برتر برای پادکست ها – Megaphone و Spotify’s Streaming Ad Insertion – در زیر یک سقف قرار گرفته اند.
از زمان معرفی Streaming Ad Insertion در ژانویه ، Spotify می گوید نتایج به اندازه کافی برای شرکت جهت سرمایه گذاری بیشتر در ابزارهای تبلیغاتی پادکست دلگرم کننده است.
این شرکت با اشاره به فرصت های ایجاد شده با خرید مگافون می گوید: “تبلیغ کنندگان آماده هستند تا از پتانسیل کامل پادکست ها استفاده کنند.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جزئیات بیشتر در مورد این خرید هنوز فاش نشده است.
منابع: اتاق خبر اسپاتیفای ، تبلیغات اسپاتیفای