انطباق با رسانه های اجتماعی چیست؟ راهنمای مبتدی

در دنیایی که ظاهراً همه چیز فقط با چند ضربه روی تلفن شما در دسترس است، همه چیز بیشتر است برای مشاغل مهم است استفاده فعالانه از رسانه های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهند که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، به گونه‌ای که تاکتیک‌های بازاریابی سنتی نمی‌توانند کاملاً تکرار شوند.

اما از آنجایی که استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها برای دستیابی به مشتریان ضروری‌تر می‌شود، رعایت انطباق با رسانه‌های اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. شما نمی خواهید با خطراتی مانند مشکلات قانونی یا نظارتی احتمالی مواجه شوید.

امروز ما در مورد نکات و نکات مربوط به رعایت رسانه های اجتماعی صحبت می کنیم، از جمله:

آیا می خواهید در جریان آخرین اتفاقات دنیای دیجیتال مارکتینگ باشید؟ در WebFX مشترک شوید بینش مدیر بازاریابی برای دریافت آخرین پیشرفت ها در همه چیزهای دیجیتال مارکتینگ، از جمله رسانه های اجتماعی.

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

انطباق با رسانه های اجتماعی چیست؟  راهنمای مبتدی

انطباق با رسانه های اجتماعی چیست؟

انطباق با رسانه های اجتماعی

انطباق با رسانه های اجتماعی رویه مداوم پیروی از قوانین و دستورالعمل های نظارتی است پلتفرم های رسانه های اجتماعی. این دستورالعمل ها از حریم خصوصی داده ها، حقوق مالکیت معنوی و اطلاعات حساس محافظت و تضمین می کند و به تعدیل تبلیغات و محتوای آنلاین کمک می کند.

مقررات و قوانین انطباق با رسانه های اجتماعی می تواند بسته به صنعت و مکان متفاوت باشد، بنابراین بسیار مهم است که همه کسب و کارها مقررات مربوط به کسب و کارشان را بدانند و درک کنند. نقض دستورالعمل‌های انطباق با رسانه‌های اجتماعی می‌تواند منجر به مشکلات متعددی شود، از جمله:

  • مسائل حقوقی
  • صدمه به شهرت
  • افشای اطلاعات حساس مشتری یا کارمند

خطرات متداول مطابقت با رسانه های اجتماعی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سیاست ها و استانداردهای مطابقت با رسانه های اجتماعی از داده های خصوصی، اطلاعات حساس و موارد دیگر محافظت می کنند.

در حالی که مقررات بر اساس صنعت متفاوت است، چند خطر کلی برای انطباق با رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که همه کسب‌وکارهای باهوش رسانه‌های اجتماعی، صرف نظر از اینکه در چه صنعتی هستند، باید از آن‌ها آگاه باشند:

  • حریم خصوصی و امنیت داده ها
  • حقوق مالکیت معنوی
  • پیام های تبلیغاتی
  • دستورالعمل های محتوای پلت فرم اجتماعی
  • رفتار آنلاین کارکنان
  • افترا

قوانین و مقررات عمومی مطابق با رسانه های اجتماعی

در کنار خطرات رایج، برخی قوانین و مقررات کلی انطباق با رسانه های اجتماعی وجود دارد که همه کسب و کارها باید هنگام ارسال چیزهای آنلاین بدانند. در زیر قوانین کلیدی وجود دارد که باید بدانید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که با مقررات رسانه های اجتماعی مطابقت دارید.

  • کمیسیون تجارت فدرال (FTC): FTC یک آژانس دولتی ایالات متحده است که از مصرف کنندگان آمریکایی در برابر تبلیغات فریبنده و “روش های تجاری ضد رقابتی و ناعادلانه” محافظت می کند.
  • سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA): FDA با تضمین ایمنی غذا، نوشیدنی ها، داروها و داروها و موارد دیگر از سلامت عمومی محافظت می کند. در رسانه های اجتماعی، FDA به دقت پست های حاوی ادعاهای مربوط به غذا، نوشیدنی و مکمل ها را تنظیم می کند تا اطمینان حاصل شود که ادعاهای نادرست یا گمراه کننده منتشر نمی شوند.
  • قانون قابل حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA): HIPAA مربوط به صنعت مراقبت های بهداشتی است و از اطلاعات حساس سلامت بیمار محافظت می کند. این شامل داده ها، شرایط پزشکی فعلی و گذشته، پرداخت های مراقبت های بهداشتی و غیره است.
  • مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR): GDPR یک قانون اتحادیه اروپا است که از طریق مقررات سختگیرانه در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده ها توسط کسانی که برای افراد اتحادیه اروپا بازاریابی می کنند، از داده های مصرف کننده محافظت می کند.
  • سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA): FINRA از مصرف کنندگان در برابر شرکت های مالی که ممکن است از ادعاهای نادرست یا گمراه کننده استفاده کنند محافظت می کند. این به رسانه های اجتماعی نیز گسترش می یابد اینفلوئنسرها.
  • قانون حقوق آموزشی خانواده و حریم خصوصی (FERPA): FERPA از حریم خصوصی اطلاعات دانش آموزان مانند سوابق تحصیلی محافظت می کند. این قانون برای مؤسسات آموزشی و کسانی که برای این امکانات بازاریابی می کنند، اعمال می شود.
  • قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا (CCPA): CCPA به مصرف کنندگان کنترل بیشتری بر اطلاعات شخصی که کسب و کارها درباره آنها جمع آوری می کنند، می دهد. این شامل حق انصراف از فروش یا اشتراک گذاری اطلاعات شخصی و حذف اطلاعات جمع آوری شده از آنها می شود.
  • کپی رایت و علامت تجاری قوانین: قوانین کپی رایت و علائم تجاری از مالکیت معنوی در برابر استفاده غیرقانونی توسط دیگران محافظت می کند. این شامل استفاده از محتوای دارای حق چاپ یا دارای علامت تجاری در رسانه های اجتماعی برای اهداف تجاری یا تبلیغاتی است.

انطباق رسانه های اجتماعی توسط صنعت

انطباق با رسانه های اجتماعی در همه صنایع ضروری است، اما سه بخش خاص وجود دارد که مقررات در آنها بسیار مهم است:

انطباق رسانه های اجتماعی برای موسسات مالی

صنعت مالی به شدت در رسانه های اجتماعی تنظیم شده است و دلیل خوبی دارد. از این گذشته، پول مهم است و اطلاعات خصوصی مشتریان نیز مهم است. در بخش مالی، دو قانون اصلی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

قوانین انطباق کلیدی برای صنایع مالی

  • FINRA
  • قانون Gramm-Leach-Bliley (GLBA): GLBA از مؤسسات مالی می خواهد تا شیوه های اشتراک گذاری اطلاعات خود را برای مشتریان توضیح دهند و از داده های حساس محافظت کنند.

FINRA قانون فوق العاده مهمی است که باید از آن آگاه بود، زیرا از مصرف کنندگان در برابر ادعاهای نادرست یا گمراه کننده شرکت های مالی، از جمله بانک ها و آژانس های بیمه محافظت می کند.

هنگام بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای شرکت های مالی، بهترین راه برای پیروی از قوانینی مانند FINRA شفاف بودن است. به مخاطبان خود در مورد مسائل مالی، موضوعات و سوالات رایج آموزش دهید، اما ادعاهای عجیب و غریب ارائه نکنید و از ارائه اطلاعات شخصی به دنبال کنندگان خودداری کنید.

انطباق رسانه های اجتماعی برای مراقبت های بهداشتی

بخش مراقبت های بهداشتی به شدت برای محافظت از اطلاعات خصوصی و حساس بیماران تنظیم شده است. دو قانون اساسی در اینجا مطرح است، و هنگام صحبت در مورد رسانه های اجتماعی، آنها باید همیشه در ذهن باشند.

قوانین انطباق کلیدی برای صنایع بهداشت و درمان

  • HIPAA
  • اطلاعات بهداشتی محافظت شده (PHI): PHI به اطلاعات حساس در مورد بیماران مانند نام بیمار (و نام مستعار)، سوابق پزشکی، شماره تامین اجتماعی، آدرس و غیره اشاره دارد.

مانند شرکت های مالی، حفاظت از اطلاعات شخصی و حساس در رسانه های اجتماعی به شفافیت و اجتناب از ادعاهای غیرواقعی که می تواند روایت های نادرست را منتشر کند خلاصه می شود. صنعت مراقبت های بهداشتی با موضوعات حساس مختلفی سر و کار دارد، بنابراین بسیار مهم است که مؤسسات در هنگام صحبت در مورد آنها در صفحات اجتماعی خود، با نهایت دقت به این موضوعات بپردازند.

WebFX به مشتریان در صنعت مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا شیوه های خود را رشد دهند.

“عمل من به سرعت رشد کرده و دسترسی ما به کسانی را که در جامعه خود به آنها خدمت می کنیم یا امیدواریم خدمت کنیم، بهبود بخشیده است. WebFX مستقیماً مسئول رشد ما و این واقعیت است که درآمد خود را در شش ماه بیش از دو برابر کرده ایم.

– همکاران روانشناسی Merrimack Valley

مطالعه موردی را ببینید

انطباق رسانه های اجتماعی برای سازمان های دولتی

سازمان‌های دولتی می‌توانند از حساب‌های دولتی شهرها و ایالت‌های محلی گرفته تا نهادهای بزرگ‌تر یا برجسته‌تر مانند شخصیت‌های سیاسی و نهادهای حاکمیتی را شامل شود. با این حال، زمانی که آن نهادها در رسانه های اجتماعی هستند، مقررات حیاتی هستند.

انطباق با رسانه های اجتماعی برای سازمان های دولتی شامل قوانین مختلفی است، اما دو قانون کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

قوانین انطباق کلیدی برای سازمان های دولتی

  • قانون آزادی اطلاعات (FOIA): FOIA به عموم مردم اجازه دسترسی به سوابق دولتی را می دهد. این شامل پست های رسانه های اجتماعی می شود. تحت FOIA، حساب‌های اجتماعی دولتی نباید فالوورها را مسدود کنند.
  • GDPR

مقررات انطباق با رسانه های اجتماعی برای سازمان های دولتی از شهروندان در برابر بسیاری از خطرات محافظت می کند که مهم ترین آنها انتشار اطلاعات نادرست است. مانند صنعت مراقبت های بهداشتی، بهترین راه برای ماندن در قوانین این است که شفاف باشید و اطلاعات مفید را بدون شخصی سازی افراد به اشتراک بگذارید.

با به اشتراک گذاشتن اطلاعات واقعی و قابل تأیید، با اطلاعات نادرست مبارزه کنید.

5 نکته برای اطمینان از انطباق رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما

اکنون که برخی از خطرات و مقررات مربوط به انطباق با رسانه‌های اجتماعی را پوشش داده‌ایم، بیایید دنده‌ها را تغییر دهیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید از این خطرات اجتناب کنید صحبت کنیم. به خواندن ادامه دهید تا پنج نکته را برای اطمینان از انطباق رسانه های اجتماعی برای تیم و کسب و کار خود بیاموزید.

1. قوانین و مقررات صنعت خود را درک کنید

مهم ترین قدمی که می توانید برای اطمینان از انطباق با شبکه های اجتماعی برای تیم خود بردارید، دانستن و درک قوانین و مقررات مربوط به صنعت شما است.

همانطور که قبلاً گفتیم، مقررات بسته به صنعت شما می تواند متفاوت باشد، بنابراین برای تحقیق و شناسایی قوانین انطباق رسانه های اجتماعی مربوط به شما وقت بگذارید. یک قدم جلوتر بروید، باید به طور منظم مقررات صنعت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز جدیدی به وجود نیامده است.

قوانین و مقررات می‌توانند تغییر کنند، بنابراین بهترین راه برای سازگاری با رسانه‌های اجتماعی این است که در راس آن باشید.

2. بر فعالیت و دسترسی حساب خود نظارت کنید

این جمله را می‌دانید که «دست‌های زیاد در قابلمه سس را خراب می‌کند؟» وقتی صحبت از اینکه به چه کسانی در تیم خود اجازه دسترسی به حساب‌های رسانه اجتماعی برندتان را می‌دهید، این طرز فکر را بپذیرید. محدود کردن تعداد افرادی که به حساب های اجتماعی برند شما دسترسی دارند می تواند خطر نقض دستورالعمل های انطباق را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

همراه با محدود کردن دسترسی به حساب، فعالیت رسانه های اجتماعی خود را زیر نظر بگیرید در تمام پلتفرم‌ها، از پست‌هایی که با آن‌ها در تعامل هستند تا تعامل با فالوورها. نظارت بر رسانه های اجتماعی به ویژه در صنایع مالی، بهداشتی و دولتی بسیار مهم است.

در حالی که ممکن است اطلاعات خصوصی را در پست های خود به اشتراک نگذارید، هنوز این احتمال وجود دارد که به طور ناخواسته از طریق تعامل با فالوورها اتفاق بیفتد.

3. یک کتابخانه محتوا ایجاد کنید

راه دیگر برای پیروی از دستورالعمل های رسانه های اجتماعی، ایجاد یک کتابخانه محتوایی از پست های از پیش تأیید شده است. داشتن یک کتابخانه حاوی محتوای سازگار می‌تواند با داشتن پست‌های آماده به جای صرف زمان برای تولید محتوا، گردش کار شما را بهبود بخشد.

ایجاد یک کتابخانه محتوای از پیش تأیید شده همچنین به این معنی است که می‌توانید در کانال‌های اجتماعی خود پست کنید با این اطمینان که همه آن 100٪ مطابق با مقررات مطابقت با رسانه‌های اجتماعی است.

نیازی نیست که کتابخانه محتوای شما حاوی پست‌هایی باشد که آماده ارسال هستند – همچنین می‌توانید الگوهای منطبق با دستورالعمل‌ها برای پست‌های مختلف ایجاد کنید تا جریان کار محتوای خود را بدون نگرانی در مورد کوتاه‌تر کردن، ساده‌سازی کنید.

4. کارمندان خود را در مورد استفاده صحیح از رسانه های اجتماعی آموزش دهید

برای اطمینان از اینکه تیم شما با قوانین صنعت شما آشنا است و می داند چگونه خطرات احتمالی را تشخیص دهد، روی آموزش های منظم در مورد رعایت رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید.

مقررات انطباق با رسانه های اجتماعی می تواند تغییر کند، بنابراین ارائه آموزش منظم به تیم شما کمک می کند تا از آخرین پیشرفت ها در مورد رفتار و مقررات رسانه های اجتماعی مطلع باشد.

5. دستورالعمل های انطباق با رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید

آموزش خود را با ایجاد مجموعه ای از دستورالعمل های انطباق رسانه های اجتماعی خود تقویت کنید. این می‌تواند آموزش مداوم انطباق را با خط‌مشی‌هایی که به‌طور خاص برای کسب‌وکار و صنعت شما طراحی شده است، برای تیم شما فراهم کند.

دستورالعمل‌های انطباق با رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما باید شامل چرایی اهمیت انطباق با رسانه‌های اجتماعی و نکاتی برای کاهش خطرات و اجتناب از تخلفات باشد.

دستورالعمل‌های انطباق رسانه‌های اجتماعی ممکن است شامل سیاست‌های مختلفی نیز باشد، مانند:

  • فرآیندهای تایید محتوا
  • سیاست های قابل قبول استفاده
  • سیاست های حفظ حریم خصوصی
  • دستورالعمل های مربوط به استفاده از رسانه های اجتماعی شخصی توسط کارکنان

راهنمای به

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل

توصیه ها و نکات مستقیم از کارشناسان موضوع ما!

راهنمای رایگان من را دریافت کنید

CTA

با WebFX رسانه های اجتماعی خود را به طور موثر مدیریت کنید

زمانی که با WebFX شریک می شوید، در بالای حساب های رسانه های اجتماعی خود باقی بمانید. با بیش از 25 سال تجربه در کمک به مشتریان برای ایجاد و مدیریت کمپین های رسانه های اجتماعی پرفروش، ما یک یا دو چیز در مورد ماندن در قوانین مطابقت با رسانه های اجتماعی می دانیم.

با تماس با ما، ببینید WebFX در مورد چیست 888-601-5359 یا تماس با ما به صورت آنلاین امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی.