8 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای استفاده در سال 2023

می خواهم بدانم چرا برخی از شما تاکتیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی کار می کنند و دیگران نیستند؟ با ابزار مناسب تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، می توانید این پاسخ ها و موارد دیگر را دریافت کنید.

امروز در مورد برخی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی در دسترس بازاریابان صحبت خواهیم کرد و اینکه چرا ردیابی تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی شما یک گام کلیدی در مدیریت یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی است که نتایج مثبتی را به همراه دارد. بازگشت سرمایه (ROI).

به دنبال کمکی برای کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی خود هستید؟ متخصصان بازاریابی WebFX بیش از 165000 پست در رسانه های اجتماعی راه اندازی کرده اند که به افزایش 20 درصدی میانگین بازگشت سرمایه برای مشتریان ما کمک کرده است.

امروز با WebFX همکاری کنید خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی با تماس با ما در 888-601-5359 یا تماس با ما به صورت آنلاین امروز.

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی 101

قبل از اینکه به سراغ برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برویم، اجازه دهید درباره برخی از سوالات متداول در مورد تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی بحث کنیم.

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی چیست؟

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی فرآیند جمع آوری و تجزیه و تحلیل مخاطبان و داده های اجتماعی از پلتفرم های مختلف و استفاده از آن بینش ها در کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی خود برای بهبود آن.

چرا تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را دنبال کنید؟

بازاریابان تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را به دلایل مختلف دنبال می کنند. تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا درک جامع تری از مخاطبان رسانه های اجتماعی خود و نحوه تعامل آنها با کمپین های شما به دست آورید.

از طریق تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، می توانید:

  • شخصی سازی کمپین ها به مخاطبان شما
  • بخش های جدید مخاطب را برای هدف گذاری شناسایی کنید
  • تعامل کاربران را افزایش دهید
  • تشویق به تبدیل بیشتر
  • الهام بخش وفاداری مشتری

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که در مورد نحوه اجرای کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود با پشتوانه داده ها تصمیم بگیرید و با اطمینان این تصمیمات را بگیرید.

چگونه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را دنبال می کنید؟

اکثر شبکه های اجتماعی دارای ابزارهای تحلیلی هستند که در پلتفرم های خود برای مشاغل مانند بینش اینستاگرام یا مجموعه متا کسب و کار فیس بوک. اما در حالی که این ابزارها برای تجزیه و تحلیل داده های پلتفرم خاص مفید هستند، بهترین راه برای ردیابی داده های رسانه های اجتماعی یک ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی است.

تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و ابزارهای مدیریت به شما امکان می دهد داده های رسانه های اجتماعی را از شبکه های مختلف در یک مکان ردیابی کنید. به جای پرش از پلتفرمی به پلتفرم دیگر برای جمع‌آوری داده‌ها، ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی به حساب‌های رسانه اجتماعی شما متصل می‌شوند و داده‌ها را به یک مکان قیف می‌کنند.

راهنمای به

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل

توصیه ها و نکات مستقیم از کارشناسان موضوع ما!

راهنمای رایگان من را دریافت کنید

CTA

8 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای بازاریابان

ده ها ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای بازاریابان وجود دارد. اگر در تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی تازه کار هستید، گزینه های متعدد ممکن است بسیار طاقت فرسا باشد. به همین دلیل است که ما هشت مورد از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را برای بازاریابان و مشاغل جمع آوری کرده ایم تا در سال 2023 از آنها استفاده کنند.

این که آیا شما یک کسب و کار کوچک تا متوسط ​​(SMB) یا شرکت بزرگ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. برای اطلاعات بیشتر در مورد برخی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی که امروزه وجود دارد، ادامه مطلب را بخوانید.

1. Sprout Social

ویژگی های کلیدی: گزارش های قابل تنظیم، گزارش رقبا، گزارش تیم

قیمت: شروع از 249 دلار در ماه

جوانه تجزیه و تحلیل اجتماعی

ابزارهای Sprout Social’s Analytics تمام داده های اجتماعی خود را به یک پلتفرم بکشید. این گزینه میزبان ده‌ها ابزار تحلیلی عمیق مانند جمع‌آوری خودکار داده‌ها، داشبوردهای گزارش‌دهی قابل تنظیم و ابزارهای ردیابی است. شما می توانید عملکرد کمپین های رسانه های اجتماعی خود را از نزدیک نظارت کنید و تیم شما.

2. HubSpot

ویژگی های کلیدی: اتوماسیون Omnichannel، گزارش سفارشی، ادغام CRM

قیمت: شروع از 800 دلار در ماه

تجزیه و تحلیل اجتماعی hubspot

هاب اسپات پلت فرم تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی همه چیز را به نام خود می گوید: به عنوان “هاب” اصلی که در آن تمام داده های اجتماعی شما جمع آوری و تجزیه و تحلیل می شود عمل می کند. با HubSpot، کسب‌وکارها می‌توانند ROI کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خود را پیگیری و گزارش دهند و عملکرد را در بین پلتفرم‌ها مقایسه کنند.

3. هوت سوئیت

ویژگی های کلیدی: گوش دادن اجتماعی، گزارش های مبتنی بر اهداف، معیارهای رقابتی

قیمت: شروع از 99 دلار در ماه

تجزیه و تحلیل اجتماعی hootsuite

هوت سوئیت پلت فرم تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی به کسب و کارها کمک می کند تا عملکرد کمپین های خود را زیر نظر داشته باشند و رقبای آنها

با معیارهای رقابتی و امتیازدهی اجتماعی و ابزارهای گوش دادن، کسب‌وکارها می‌توانند با اتفاقات موجود در پلتفرم‌های کلیدی رسانه‌های اجتماعی در تماس باشند و از این بینش‌ها برای موقعیت‌یابی خود برای موفقیت استفاده کنند.

4. گوگل آنالیتیکس

ویژگی های کلیدی: ادغام با سایر ابزارهای Google، داشبوردهای قابل تنظیم

قیمت: رایگان (یا بررسی کنید Google Analytics 360 و GA4)

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

به عنوان یک افتخار Google Premier Partner، ما نمی توانیم این لیست از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را بدون صحبت در مورد آن بسازیم تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را از طریق ساده می کند افزونه های اجتماعی و داشبوردهای گزارش دهی بصری که بینش های کلیدی را در مورد عملکرد اجتماعی شما نشان می دهد. از طریق Google Analytics (و سایر ابزارهای بازاریابی گوگل)، می‌توانید از داده‌های رسانه‌های اجتماعی خود نهایت استفاده را ببرید و از این بینش‌ها برای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها در مورد کمپین‌های خود استفاده کنید.

5. IQ رقیب

ویژگی های کلیدی: تجزیه و تحلیل پست، تجزیه و تحلیل هشتگ، ممیزی اجتماعی

قیمت: شروع از 239 دلار در ماه

تجزیه و تحلیل اجتماعی رقیب iq

ضریب هوشی رقیب تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را با ارائه داده های فالوور، نمایه و پست تعامل برای هر شرکت و کانالی که تیم شما مدیریت می کند، ساده می کند. با گزارش‌های برنامه‌ریزی‌شده مستقیماً به صندوق ورودی و داشبوردهای سفارشی که داده‌ها و بینش‌های مورد نیازتان را به شما نشان می‌دهد، یک دید پرنده جامع از کمپین‌های اجتماعی خود دریافت کنید.

6. سوراخ کلید

ویژگی های کلیدی: ردیابی اینفلوئنسر، تجزیه و تحلیل روند، گوش دادن اجتماعی

قیمت: شروع از 79 دلار در ماه

تجزیه و تحلیل اجتماعی سوراخ کلید

سوراخ کلید به شما بینش‌های بی‌درنگ درباره کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان می‌دهد تا بتوانید همیشه بر اساس داده‌ها تصمیم بگیرید. از طریق ابزارهای شنیداری اجتماعی، بدانید که مخاطبانتان درباره شما چه می گویند و از طریق تجزیه و تحلیل نمایه ببینید که چگونه با شما تعامل دارند.

به علاوه، با ابزارهای گزارش معیار و مقایسه، مراقب رقبای خود باشید.

7. Zoho Social

ویژگی های کلیدی: یکپارچه سازی Zoho CRM، گزارش های سفارشی، ردیابی درآمد

قیمت: شروع از 14 دلار در ماه

تجزیه و تحلیل اجتماعی zoho

اگر در حال حاضر از Zoho به عنوان خود استفاده می کنید مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارائه دهنده، اضافه کردن Zoho Social، مدیریت رسانه های اجتماعی و پلت فرم تجزیه و تحلیل آنها، می تواند گام بعدی باشد.

Zoho Social به شما این امکان را می دهد که به راحتی عملکرد کمپین های رسانه های اجتماعی خود را نظارت کنید و گزارش های سفارشی ایجاد کنید که به شما در ردیابی معیارهای عملکرد کلیدی و نظارت بر روندهای مرتبط کمک می کند.

8. BuzzSumo

ویژگی های کلیدی: ردیابی کلمات کلیدی و هشدارها، تجزیه و تحلیل روند، ردیابی رقبا

قیمت: شروع از 119 دلار در ماه

تجزیه و تحلیل اجتماعی buzzsumo

به جای اینکه احساس کنید زیر بهمن اطلاعاتی مدفون هستید که رسانه های اجتماعی می توانند به شرکت ها منتقل کنند، مهم ترین داده ها، روندها، کلمات کلیدی و رویدادهای خود را از طریق پیگیری کنید. BuzzSumo’s ابزارهای نظارت اجتماعی رشد ارگانیک خود را زیر نظر داشته باشید و کمپین خود را با جلب توجه محتوا تنظیم کنید.

با WebFX، تلاش‌های خود را برای تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی تقویت کنید

آیا به دنبال تیمی هستید که بتواند به شما در تحلیل رسانه های اجتماعی کمک کند؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

متخصصان رسانه های اجتماعی WebFX و فناوری بازاریابی درآمد داخلی، MarketingCloudFX، می تواند به شما کمک کند تا تلاش های تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را با استخراج بینش های کلیدی از چندین پلتفرم و ذخیره آنها در یک مکان ساده و تقویت کنید.

برای شروع آماده اید؟ آنلاین با ما تماس بگیرید امروز یا تماس بگیرید 888-601-5359 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید MCFX را در بعدی خود ادغام کنید کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  تعریف، انواع، ایده ها و مزایا