اگر به دنبال راهی برای دستیابی به سرنخ های جدید و مرتبط و در عین حال ایجاد یک دنبال کننده آنلاین وفادار هستید، تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند به شما در جذب افراد مناسب کمک کند.
در این صفحه، ما بیش از 50 آمار تبلیغات رسانههای اجتماعی را نشان میدهیم تا به شما نشان دهیم که چرا فعال شدن در برخی از پلتفرمهای اجتماعی برتر امروزی میتواند باعث تعامل بیشتر برای برند شما شود. همانطور که پوشش می دهیم به خواندن ادامه دهید:
آیا به دنبال شریک رسانه اجتماعی مناسبی هستید که به شما کمک کند تا در فضای آنلاین سروصدا کنید؟ شما به جای درستی آمده اید – WebFX، متخصصان تبلیغات رسانه های اجتماعی خود را ملاقات کنید!
آمار جهانی تبلیغات رسانه های اجتماعی
در مقیاس جهانی، تبلیغات رسانه های اجتماعی نقش بزرگی در نحوه ارتباط برندها با مصرف کنندگان ایفا می کند و بالعکس. در واقع، میلیاردها دلار صرف تبلیغات رسانههای اجتماعی میشود و به نظر نمیرسد به این زودیها کاهش یابد:
- انتظار میرود که هزینههای تبلیغات جهانی در رسانههای اجتماعی به بیش از حد برسد 255 میلیارد دلار تا سال 2028
- انتظار میرود که هزینههای تبلیغات جهانی در رسانههای اجتماعی به بیش از حد برسد 219 میلیارد دلار تا پایان سال جاری
- هزینه های تبلیغات موبایلی در رسانه های اجتماعی جهانی می تواند به آن برسد 212 میلیارد دلار تا سال 2028
- وجود دارد 5.17 میلیارد کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر جهان
- ایالات متحده تقریباً تولید کرده بود 76 میلیون دلار در رسانه های اجتماعی هزینه تبلیغات
- 6.06 دلار میانگین هزینه تبلیغات در رسانه های اجتماعی (CPM) است.
- حجم برداشت تبلیغات رسانه های اجتماعی بود 324 درصد بالاتر در پایان سال 2023 نسبت به پایان سال قبل
- 62% مردم در سراسر جهان از سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند
- 46% توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل می گویند تبلیغات ویدئویی اجتماعی موثرترین تبلیغات هستند
- 0.98٪ میانگین نرخ کلیک تبلیغات رسانه های اجتماعی جهانی (CTR) است.
آمار تبلیغات فیسبوک
فیسبوک بهعنوان محبوبترین پلتفرم رسانههای اجتماعی امروز، با بیش از سه میلیارد کاربر فعال ماهانه (MAU)، مکان نهایی برای گسترش دسترسی شما با تبلیغات رسانههای اجتماعی است. با این آمار تبلیغات فیس بوک، چشم انداز تبلیغاتی فیس بوک را ببینید:
- 131 میلیارد دلار درآمد تبلیغات متا است
- تمام شد 10 میلیون تبلیغ کنندگان به طور فعال از پلت فرم و ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک برای کمپین های خود استفاده می کنند
- 67% بازاریابان جهانی از تبلیغات فیس بوک استفاده کرده اند
- 53% بازاریابان جهانی قصد دارند در آینده استفاده خود از فیس بوک را برای اهداف تبلیغاتی و بازاریابی افزایش دهند
- 29% بازاریابان تجارت به کسب و کار (B2B) و تجارت به مصرف کننده (B2C) می گویند فیس بوک بالاترین بازگشت سرمایه (ROI) را ارائه می دهد.
آمار تبلیغات اینستاگرام
عکس ها و قرقره ها و داستان ها، اوه من! اینستاگرام تنها مکانی برای اشتراکگذاری وعدههای غذایی دلپذیر شما نیست، بلکه مکانی است که کسبوکارها میتوانند از طریق تبلیغات پویا و تعاملی به بیش از دو میلیارد کاربر دسترسی داشته باشند. ببینید چگونه با این آمار تبلیغات اینستاگرام انجام می شود:
- تبلیغات Reels اینستاگرام دارای دامنه بالقوه است 675 میلیون مردم
- تمام شد 500 میلیون با تبلیغات استوری اینستاگرام می توان با مردم تماس گرفت
- کمپین های ترکیبی اینستاگرام (که از بیش از یک نوع تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنند) هستند 90% به احتمال زیاد نسبت به استراتژی هایی که از یک نوع تبلیغات استفاده می کنند، اقدام مقرون به صرفه انجام می دهند
- 52% بازاریابان جهانی از تبلیغات اینستاگرام استفاده کرده اند
- 29% بازاریابان B2B و B2C می گویند اینستاگرام بالاترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهد
آمار تبلیغات یوتیوب
یوتیوب با 2.5 میلیارد MAU دومین پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب است. چه به وبلاگها و ویدیوهای سبک زندگی علاقهمند باشید و چه محتوای خندهدار سازندگان مورد علاقهتان، YouTube محتوا را برای همه ارائه میکند. با این اوصاف، راههای بالقوه فراوانی برای ارتباط از طریق تبلیغات YouTube وجود دارد.
- YouTube تولید شد 31 میلیارد دلار در درآمد جهانی تبلیغات در سال 2023
- 90% بازاریابان از یوتیوب برای تلاش های بازاریابی ویدیویی خود استفاده می کنند
- 43% از خریداران تبلیغات ایالات متحده می گویند که بزرگترین مشتریان آنها از YouTube Shorts استفاده می کنند
- 30% بازاریابان B2C که از تبلیغات اجتماعی پولی استفاده می کنند از YouTube استفاده می کنند
- 26% از بازاریابان B2B و B2C می گویند YouTube بالاترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهد
آمار تبلیغات لینکدین
لینکدین مکانی است که حرفه ای ها می توانند به آن متصل شوند و شبکه کنند را مکانی برای شروع یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی اگر یک شرکت B2B هستید. دلیل آن را با آمار تبلیغات لینکدین زیر ببینید:
- 5.9 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی لینکدین است
- تبلیغات پیام لینکدین با فرمهای Lead Gen میتواند تا 4 بار سرنخ های بیشتر برای بازاریابان
- 38% هنگام استفاده از تبلیغات لینکدین با یک تصویر واحد و بزرگ، CTRهای بالاتر قابل دستیابی هستند
- قصد خرید افزایش می یابد 33% زمانی که بازاریابان تبلیغاتی را در لینکدین اجرا می کنند
- 0.9٪ درآمد جهانی تبلیغات توسط لینکدین ایجاد می شود
آمار تبلیغات X (توئیتر).
چه عاشق تغییر نام تجاری باشید و چه از آن متنفر باشید، نمیتوانید انکار کنید که X (توئیتر سابق) هنوز هم نیروگاه یک سایت رسانه اجتماعی است. متقاعد نشدی؟ این آمار تبلیغات X (توئیتر) را بررسی کنید:
- X (تویتر) تولید شده است 4 میلیارد دلار در درآمد جهانی تبلیغات
- تمام شد 237 میلیون کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد در X (توئیتر) هستند
- 97% کاربران بیشتر به عناصر بصری تبلیغات X (توئیتر) اهمیت می دهند
- 30% با تبلیغات X که دارای لوگوی نام تجاری در سه ثانیه اول یک تبلیغ ویدیویی هستند، فراخوان بالاتر برند قابل دستیابی است.
- تعامل تبلیغات X (توئیتر) افزایش یافته است 22% در سال گذشته
آمار تبلیغات TikTok
آماده رقصیدن با مشتریان جدید هستید؟ TikTok اینجا برای ویدیوهای حواس پرت، جذاب و آموزنده شما با گزینه های تبلیغاتی متنوع است. ببینید سایر برندها و بازاریابان چگونه تبلیغات TikTok را مشاهده می کنند:
- 31.7 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی Bytedance است
- 45% میانگین دستیابی به مخاطبان TikTok است
- 43% بازاریابان قصد دارند در آینده نزدیک استفاده خود از تبلیغات TikTok را افزایش دهند
- 36% مشتریان برای خرید محصولات تبلیغ شده در TikTok آماده هستند
- 24% بازاریابان B2B و B2C می گویند که TikTok بالاترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهد
آمار تبلیغات اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی
با کمک اینفلوئنسرها و پستهای سبک زندگی بینقص، کسبوکارها مخاطبانی را به هم متصل میکنند که معمولاً نمیتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه مطمئن برای تولید سرنخ های جدید است، و در اینجا چند دلیل وجود دارد:
- 70% برندها فروش را از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ و کمپین های تبلیغاتی خود ردیابی کرده اند
- 50% هزارهها در سراسر جهان میگویند توصیههای تأثیرگذار محصولات یا برندها نسبت به روشهای تبلیغات سنتی جذابتر و فریبندهتر هستند.
- 36% هزاره ها می گویند توصیه های اینفلوئنسرها قابل اعتمادتر از تبلیغات سنتی هستند
- 20% کاربران جهانی رسانه های اجتماعی برای دنبال کردن افراد مشهور و تأثیرگذار به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند
- کسب و کارها به طور متوسط درآمد دارند 5.20 دلار برای هر 1 دلار صرف اینفلوئنسر مارکتینگ شد
آمار رفتار کاربران شبکه های اجتماعی
بنابراین، چرا مردم از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند و وقتی تبلیغات و برندهای فعال در این پلتفرمها را میبینند چه میکنند؟ با این آمار رفتار کاربر آشنا شوید:
- متوسط کاربر شبکه اجتماعی هزینه می کند 143 دقیقه هر روز در شبکه های اجتماعی
- 70% خریداران آنلاین بین 27 تا 42 سال از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای خرید استفاده کرده اند
- 58% خریداران آمریکایی پس از مشاهده تبلیغ آن در یک سایت رسانه اجتماعی، محصولی را خریداری کرده اند
- 49% کاربران جهانی رسانه های اجتماعی برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند
- 38% کاربران جهانی رسانه های اجتماعی برای پر کردن اوقات فراغت خود به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند
- 34% کاربران جهانی رسانه های اجتماعی برای خواندن اخبار به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند
بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل
توصیه ها و نکات مستقیم از کارشناسان موضوع ما!
راهنمای رایگان من را دریافت کنید
تبلیغات را از همین امروز در شبکه های اجتماعی آغاز کنید
هنگامی که در تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید، می توانید کسب و کار خود را با دستیابی به سرنخ های جدید از طریق کمپین های هدفمند و شخصی سازی شده رشد دهید. اگر آمادهاید ببینید چرا تبلیغات رسانههای اجتماعی یک گزینه عالی برای کسبوکار شما است، با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 صحبت کردن با یک استراتژیست در مورد ساخت یک کمپین تبلیغاتی سفارشی در رسانه های اجتماعی.