Snapchat به کاربران اجازه می دهد از طریقMattGSternal

موسیقی را به Snap اضافه کنند

Snapchat در حال راه اندازی ویژگی جدیدی به نام “Sounds” است که به کاربران امکان می دهد موسیقی مجاز را به Snaps خود اضافه کنند.

علی رغم اینکه پیشگام قالب داستان ها است ، Snapchat از آخرین کسانی است که توانایی افزودن موسیقی به عکس ها و کلیپ های ویدیویی را دارد.

TikTok ، Instagram و Facebook همه این ویژگی را از قبل ارائه می دهند – اکنون Snapchat در حال بازی است.

موسیقی را می توان به Snaps قبل یا بعد از ضبط اضافه کرد. کاتالوگ “قوی” شامل هنرمندان ظهور و تثبیت شده است.

“موسیقی باعث خلق بیشتر ویدیوها و ارتباطات می شود و روشی شخصی برای توصیه موسیقی به نزدیکترین دوستان شما ارائه می دهد. روزانه به طور متوسط ​​بیش از 4 میلیارد Snap ایجاد می شود. “

هنگامی که کاربران یک Snap با موسیقی اضافه شده به آن دریافت می کنند ، می توانند با کشیدن انگشت به سمت بالا ، آلبوم ، عنوان آهنگ و نام هنرمند را مشاهده کنند.

پیوند “پخش این آهنگ” گنجانده شده است که به شما امکان می دهد کاربران آهنگ کامل را در سیستم عامل های جریانی مانند Spotify ، Apple Music و SoundCloud گوش دهند.

به منظور اجازه درج از موسیقی مجاز ، Snapchat اکنون توافق نامه های چند ساله با این برچسب های بزرگ و مستقل دارد:

  • گروه موسیقی وارنر
  • مرلین
  • NMPA
  • گروه انتشارات جهانی موسیقی
  • موسیقی وارنر چاپل
  • کبالت
  • انتشار موسیقی BMG

در آینده ماه ها ، اسنپ چت قصد دارد تا یک ویژگی را ایجاد کند که به کاربران امکان می دهد صداهای خود را به Snaps ایجاد و اضافه کنند.

این قابلیت دیگری است که کاربران TikTok قبلاً با آن آشنا شده اند.

صداها منحصر به نسخه iOS Snapchat و اکنون به صورت جهانی در دسترس است.

Adv ert Advertisement

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تجارت در Snapchat رونق دارد

Snapchat در حال سرمایه گذاری در جدید است ویژگی ها در زمانی است که برنامه شاهد رکورد سود در کاربران جدید است.

طبق آخرین گزارش درآمد شرکت ، Snapchat روزانه 11 میلیون کاربر فعال در Q3 2020 اضافه کرده است.

تاکنون در سال 2020 اسنپ چت در مجموع 20 میلیون کاربر فعال روزانه اضافه کرده است. این بدان معناست که بیش از 50٪ سود امسال فقط در Q3 اتفاق افتاده است.

اکنون تعداد کل کاربران فعال روزانه Snapchat 249 میلیون نفر است.

این ده ها میلیون بیشتر از Twitter است که تعداد آنها بیشتر است. در گزارش درآمد Q2 خود ، 186 میلیون کاربر فعال روزانه قابل درآمد را گزارش کرده است.

برای چشم انداز این دستاوردها ، Snapchat برای بدست آوردن هر کاربر جدید بین سال های 2018 و 2019 تلاش کرد.

از Q3 2019 تا Q3 2020 ، Snapchat نزدیک به 40 میلیون کاربر فعال روزانه در سراسر جهان کسب کرده است.

 Snapchat به کاربران اجازه می دهد موسیقی را به Snaps اضافه کنند

 Snapchat اجازه می دهد تا کاربران به Snaps موسیقی اضافه کنند

پس چه چیزی این رشد را تقویت می کند؟

تبلیغ

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Snapchat چندین عامل را در درآمد خود اعتبار می دهد گزارش:

  • برنامه آندروید اصلاح شده
  • علاقه بیشتر به محتوای اصلی کشف
  • علاقه بیشتر به نمایش های Snapchat
  • لنزهای AR ویروسی شدن

برنامه اندروید غفلت شده Snapchat سال گذشته به روزرسانی قابل توجهی دریافت کرد که باعث رشد آن در بازارهایی شد که اندروید سیستم عامل غالب است.

سرمایه گذاری این شرکت در نسخه اصلی محتوا نیز در حال بازدهی است ، زیرا کل زمان روزانه کاربران برای تماشای نمایش های Snapchat بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

لنزهای AR (واقعیت افزوده) همچنان محبوبیت زیادی در بین مردم دارند. نه فقط کاربران Snapchat ، بلکه کاربران در سراسر وب.

تبلیغات

ادامه مطالعه در زیر

آخرین لنز آن ، لنز “Anime” ، در هفته اول راه اندازی بیش از 3 میلیارد بار استفاده شد.

لنز به کاربران اجازه می دهد سلفی بگیرند و بلافاصله خود را به یک شخصیت انیمیشن تبدیل کنند.

 Snapchat به کاربران اجازه می دهد موسیقی را به Snaps اضافه کنند

 Snapchat به کاربران اجازه می دهد موسیقی را به Snaps اضافه کنند

لنز ویروسی شد ، به این معنی که عکس های گرفته شده با لنز انیمه در برنامه های دیگر مانند توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

Advertising

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در حقیقت ، شرکت Fast اعلام کرد که لنز در TikTok بیشتر از این در Snapchat بود.

البته ، از آنجا که Snapchat تنها برنامه ارائه دهنده لنز انیمه است ، مردم مجبور بودند برای استفاده از لنز خود آن را بارگیری کنند.

بنابراین تأثیر نمی توان از لنزهای AR در افزایش رشد کاربر جدید غافل شد.

با افزایش تعداد کاربران جدید ، درآمد شرکت نیز در حال افزایش است. این بدان معناست که باید شاهد سرمایه گذاری مداوم در محتوای اصلی ، ویژگی های جدید و لنزهای سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن در سراسر وب باشیم.

منابع: press.snap.com، investor.snap.com