Snapchat دوره های بیشتری را به پلتفرم آموزش بازاریاب خود اضافه می کند که برای انواع مختلف تبلیغات با پاسخ مستقیم ، گواهینامه های رایگان ارائه می دهد.
مجموعه ای از دوره ها که زیر چتر ‘Snap Connect’ برگزار می شود ، به بازاریابان امکان می دهد تا مستقیماً از کارشناسان تبلیغات Snapchat بیاموزند.
همانطور که این شرکت در اطلاعیه ای توضیح داد: این اولین بار برای Snapchat است.
“برای اولین بار ، متخصصان موضوعی بسیار خاص شما را وارد دنیای Snapchat می کنند تا به شما نشان دهند چگونه تبلیغات با پاسخ مستقیم خود را به سطح بالاتری می رسانند.”
Snapchat در حال حاضر سه گواهینامه Snap Connect ارائه می دهد که توسط صنعت و منطقه تخصصی است.
بازاریابان می توانند یاد بگیرند که چگونه از ابزارهای تبلیغاتی پاسخ مستقیم Snapchat برای دستیابی به اهداف زیر استفاده کنند:
- مشتریان را به سمت یک برنامه یا وب سایت تجارت الکترونیکی سوق دهید.
- تبلیغ یک برنامه برای نصب بیشتر.
- آگاهی و نصب را برای یک بازی موبایل برانگیزید.
برای به دست آوردن گواهینامه Snap Connect ، بازاریابان از طریق یک سری ماژول های مبتنی بر ویدئو ، اطلاعات جدید ، راه حل های محصول ، بهترین روش های خلاقانه و داستان های موفقیت مشتری را ارائه می دهند.
پس از تماشای فیلم ها ، چندین آزمایش دانش انجام می شود و به دنبال آن امتحان نهایی است.
کل مراحل دریافت گواهینامه Snap Connect – از تماشای فیلم اول تا قبولی در امتحان نهایی – کاملا رایگان است.
این در تضاد با برنامه های صدور گواهینامه فیس بوک است ، به عنوان مثال ، در آن مطالب رایگان است اما برای شرکت در آزمون هزینه ای پرداخت می شود.
بیایید نگاهی به آنچه در برنامه های صدور گواهینامه ارائه شده است ، بیاندازیم.
گواهینامه های Snap Connect
هر یک از این سه گواهینامه ماژول های جداگانه ای را برای بازاریابان آمریکای شمالی و بین المللی ارائه می دهد.
در اینجا مثالی از ماژول تجارت الکترونیکی برای بازاریابان در آمریکای شمالی آورده شده است:
4 دوره با 4 تا 11 دقیقه طول دارد. بنابراین گذراندن همه آنها تقریباً 30 دقیقه طول می کشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس یک امتحان 30 دقیقه ای برای پایان دادن وجود دارد. بازاریابان اسنپ چت می توانند در مدت حدود یک ساعت گواهینامه جدیدی کسب کنند.
طول تمام گواهینامه ها تقریباً مشابه است و همه آنها دقیقاً شامل همان دوره ها هستند.
در هر ماژول دوره هایی در مورد بینش های جامعه ، راه حل های تبلیغاتی ، استراتژی خلاقانه و داستان های موفقیت وجود دارد.
برای مشاهده محتوا و شرکت در امتحان داشتن حساب Snapchat Ads Manager ضروری است.
بازاریاب های دارای حساب مدیر تبلیغات همچنین واجد شرایط برنامه صدور گواهینامه ای هستند که تابستان امسال با نام Snap Focus راه اندازی شده است.
برنامه صدور گواهینامه Snap Focus
یک برنامه صدور گواهینامه در ماه ژوئن با نام Snap Focus آغاز شد ، اصول تبلیغات در Snapchat را به بازاریابان می آموزد.
Snap Focus در مقایسه با Snap Connect دامنه وسیع تری دارد و مطالب در مورد هر مبحث عمق بیشتری دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
طول فیلم ها از 9 دقیقه تا 33 دقیقه است و هیچ امتحان نهایی وجود ندارد. با تکمیل هر 6 ویدئو ، بازاریابان مجوز Snapchat Ads Manger را کسب می کنند.
در آینده انتظار بیشتری از این نوع دوره ها را از Snapchat داشته باشید.
منبع: Snapchat for Business