وقتی به اقتصاد امروز نگاه می کنید، به راحتی می توان تصور کرد که تحت سلطه شرکت های بزرگ است. اما بخش عمده ای از بازار، چه فیزیکی و چه آنلاین، توسط کسب و کارهای کوچک درست مانند شما اشغال می شود.
با توجه به اینکه کسب و کارهای کوچک سهم قابل توجهی در اقتصاد دارند، بررسی برخی ارقام مربوط به نقش بزرگتر آنها و آنچه می توانید به عنوان صاحب یکی از آنها انتظار داشته باشید می تواند مفید باشد. به همین دلیل است که ما آمار کسب و کارهای کوچک را در سال 2024 جمع آوری کرده و آنها را در زیر مرتب کرده ایم:
به خواندن ادامه دهید تا شروع به یادگیری از این آمار برای مشاغل کوچک کنید. سپس مشترک شدن در Revenue Weekly، خبرنامه ایمیل ما، تا محتوای بازاریابی مفیدتری را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید!
آمار کلی برای مشاغل کوچک
اولین نوع از آمار کسب و کارهای کوچک که به آن نگاه خواهیم کرد، آمار کلی مشاغل کوچک تا متوسط (SMB) است. این آمارها تصویری کلی از نقشی که کسب و کارهای کوچک در اقتصاد بازی می کنند به شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!
1. 33.2 میلیون کسب و کار کوچک در ایالات متحده وجود دارد که 99.9٪ از کل مشاغل ایالات متحده را تشکیل می دهد.
در حالی که کسب و کارهای کوچک ممکن است مانند شرکت های بزرگ از قدرت تبلیغاتی برخوردار نباشند، تقریباً تمام شرکت های ایالات متحده را تشکیل می دهند.
2. کسب و کارهای کوچک 17.3 میلیون شغل جدید خالص از سال 1995 تا 2021 ایجاد کرده اند.
SMB ها نسبت به کسب و کارهای بزرگ مشاغل جدید خالص بیشتری ایجاد کرده اند. در واقع، کسبوکارهای کوچک تقریباً 63 درصد از مشاغل جدید خالص را از سال 1995 به خود اختصاص دادهاند.
3. کسب و کارهای خرد – مشاغل با چهار کارمند یا کمتر – 56٪ از مشاغل کوچک در ایالات متحده را تشکیل می دهند.
این نشان می دهد که شرکت شما لزوماً برای موفقیت نیازی به تعداد زیادی کارمند ندارد. اکثر مشاغل کوچک با کارگران بسیار کمی زندگی می کنند!
4. کارمندان مشاغل کوچک 46.4 درصد از کل کارکنان ایالات متحده را تشکیل می دهند.
درست مانند آمار قبلی، این آمار نشان میدهد که کسبوکارهای کوچک چقدر بر بازار تأثیر دارند – در این مورد، بر اشتغال. 61.7 میلیون کارمند مشاغل کوچک در کشور وجود دارد.
مزایای کسب و کارهای کوچک
در این بخش بعدی، آمار SMB مربوط به مزایای کسب و کارهای کوچک را بررسی خواهیم کرد. این مزایا بر مالکان، مشتریان و بازار تأثیر می گذارد.
5. 92 درصد از صاحبان مشاغل کوچک می گویند که از راه اندازی شرکت خود پشیمان نیستند.
همانند آمار قبلی، اکثر صاحبان مشاغل کوچک نشان میدهند که از شروع کسبوکار کوچک خود خوشحال هستند و از انجام آن پشیمان نیستند.
6. 84 درصد از صاحبان مشاغل کوچک می گویند که نسبت به آینده شرکت هایشان خوش بین هستند.
صاحبان مشاغل کوچک نه تنها از راه اندازی شرکت خود احساس خوبی دارند، بلکه نسبت به آینده کسب و کار خود نیز احساس خوبی دارند. اکثر صاحبان مشاغل کوچک به موفقیت آینده شرکت های خود خوش بین هستند.
7. 73 درصد از مشاغل کوچک می گویند که انتظار دارند درآمدشان در سال 2025 افزایش یابد.
SMB ها نسبت به آینده خوش بین هستند. در واقع، 73 درصد از مشاغل کوچک نیز با جریان نقدی خود در سه ماهه دوم سال 2024 راحت هستند.
8. 43 درصد از صاحبان مشاغل کوچک گزارش می دهند که در شغل خود بسیار خوشحال هستند.
این آمار نشان میدهد که اداره یک کسبوکار کوچک این پتانسیل را دارد که یک مسیر شغلی بسیار رضایت بخش باشد، که شاید برای برخی از افراد منجر به رضایت شغلی بیشتر از کار در یک شرکت بزرگتر شود.
9. 29 درصد از صاحبان مشاغل کوچک گفتند که کسب و کار خود را باز کرده اند تا بتوانند رئیس خود باشند.
طبق مطالعهای که این آمار را ارائه کرد، یکی از رایجترین انگیزهها برای راهاندازی یک کسبوکار جدید این است که به صاحبان کسبوکار اجازه میدهد رئیس خودشان باشند نه اینکه زیر نظر شخص دیگری کار کنند.
10. کسب و کارهای کوچک در 25 سال گذشته از هر سه شغل جدید، دو شغل را تشکیل داده اند.
کسبوکارهای کوچک فقط به نفع صاحبانشان نیستند، بلکه به نفع بازار کار نیز هستند. آنها هر سال مشاغل جدیدی ایجاد می کنند و فرصت هایی را برای افرادی که به دنبال شغل هستند فراهم می کنند.
دیدگاه مصرف کنندگان از کسب و کارهای کوچک
مشتریان SMB ها را چگونه می بینند؟ چه چیزی باعث می شود که آنها به جای کسب و کارهای بزرگتر از مشاغل کوچک خرید کنند؟ بیایید پاسخ ها را از این آمار SMB پیدا کنیم:
11. 89 درصد از مصرف کنندگان گفتند که برای کسب و کارهای کوچک مهم است که وب سایت خود را داشته باشند.
مصرفکنندگان میخواهند درباره پیشنهادات کسبوکارهای کوچک و داستان برندشان اطلاعات بیشتری کسب کنند، اما 24 درصد از کسبوکارهای کوچک مورد بررسی، وبسایت خود را نداشتند.
با کمک یک وب سایت، مشاغل کوچک می توانند روابط خود را با مشتریان بالقوه خود تقویت کنند، داستان های برند خود را به اشتراک بگذارند و جزئیات محصول را ارائه دهند.
12. 73 درصد از نسل Z و 75 درصد از هزاره ها می گویند که اگر امکاناتی مشابه فروشگاه های بزرگتر ارائه دهند، از کسب و کارهای کوچک بیشتر خرید می کنند.
برای نسل Z و نسل هزاره، راحتی هنگام خرید مهم است. پرداختهای دیجیتال بدون تماس و «خرید آنلاین، تحویل در فروشگاه» برخی از ویژگیهای راحتی است که آنها به دنبال آن هستند.
پرداخت بدون تماس برای 85 درصد از Gen Z و 82 درصد از خریداران هزاره مهم است. در همین حال، “خرید آنلاین، تحویل در فروشگاه” برای 73٪ از نسل Z و 83٪ از هزاره ها مهم است.
13. 65% از مصرف کنندگان گفتند که اگر داستان شخصی SMB را بدانند، احتمال خرید از یک کسب و کار کوچک بیشتر است.
SMB ها می توانند با به اشتراک گذاشتن داستان شخصی خود، روابط خود را با مخاطبان هدف خود تقویت کنند. بازاریابی ویدیویی و بازاریابی محتوا، استراتژیهای عالی برای جذب مخاطب هستند.
14. 47 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی بین دو تا چهار بار در هفته از مشاغل کوچک خرید می کنند.
این آمار حاکی از منفعت هم برای مصرف کنندگان و هم برای صاحبان مشاغل است. این نشان می دهد که مصرف کنندگان به طور مستمر از مشاغل کوچک حمایت می کنند و خرید معمولی نیز نشان دهنده جریان ثابت درآمد برای صاحبان مشاغل است.
چالش های کسب و کارهای کوچک
همانقدر که کسبوکارهای کوچک برای همه افراد درگیر سودمند هستند، همچنان با چالشهایی همراه هستند. در اینجا چند آمار برای تماشای کسب و کارهای کوچک مانند شما آورده شده است.
15. 55 درصد از SMB ها می گویند که تورم بزرگترین چالش پیش روی جامعه آنهاست.
تورم اصلی ترین دغدغه کسب و کارهای کوچک است و پس از آن درآمد قرار دارد که 26 درصد از جامعه از آن به عنوان چالش یاد می کنند. نرخ بهره (18٪) و پرداخت مزایای کارکنان (18٪) نیز برخی از نگرانی های SMB ها هستند.
16. بیش از 20 درصد از کسب و کارهای کوچک در همان سال اول شکست می خورند، در حالی که تقریبا 50 درصد استارت آپ ها در پنج سال اول شکست می خورند.
این آمار می تواند فوق العاده دلسرد کننده به نظر برسد، اما درک خطرات آن ضروری است. این آمار به هیچ وجه نشان نمیدهد که کسبوکار شما شکست خواهد خورد – این موضوع روشن میکند که موفقیت کسبوکار شما مستلزم زمان و تلاش است. بدون غلبه بر چالش های فروش، به آسانی پشت سر گذاشتن و انتظار برای کسب درآمد نخواهد بود!
17. به طور متوسط از هر 12 کسب و کار کوچک، 1 در هر سال بسته می شود.
همه مشاغل کوچک برای مدت طولانی دوام نمی آورند. کسب و کارهای کوچک می توانند به دلیل هزینه های بالا، کمبود تقاضا یا بازنشستگی مالک، از جمله دلایل دیگر، تعطیل شوند.
تغییر اقتصاد نقش مهمی در سوق دادن صاحبان مشاغل کوچک به بستن مغازه ایفا می کند، بنابراین مهم است که کسب و کار شما انعطاف پذیر و جاری بماند تا از تغییرات اقتصادی جان سالم به در ببرد.
18. 19 درصد از صاحبان مشاغل کوچک هر هفته بیش از 60 ساعت کار می کنند.
این آمار نشان می دهد که برای اداره یک کسب و کار کوچک چقدر کار لازم است. با توجه به اینکه برخی از صاحبان مشاغل مجبورند 60 ساعت در هفته را در مشاغل خود بگذرانند – دو برابر کارمندان مشاغل بزرگتر – این تعهد کمی نیست.
کسب و کارهای کوچک و بازاریابی دیجیتال
ما به آمار کلی SMB و همچنین مزایا و چالش های اداره یک کسب و کار کوچک نگاه کرده ایم. برای جمع بندی همه چیز، بیایید به نقش بازاریابی برای مشاغل کوچک نگاه کنیم. در اینجا برخی از آمارهای مبتنی بر بازاریابی برای مشاغل کوچک وجود دارد!
19. 80 درصد از تیم های بازاریابی کسب و کارهای کوچک، استراتژی های خود را بر اساس تعامل با مشتری تطبیق می دهند.
بازاریابان SMB ها اهمیت شخصی سازی برای جذب و حفظ مشتریان را می دانند. برای نشان دادن اینکه کسب و کارها نیازهای مخاطبان خود را درک می کنند، باید استراتژی های خود را بر اساس نیازها و تعاملات مشتری خود تطبیق دهند.
20. 70 تا 80 درصد از مصرف کنندگان قبل از تماس با یک کسب و کار کوچک به صورت آنلاین به تحقیق می پردازند.
این آمار به اهمیت توسعه حضور آنلاین قوی برای تجارت شما اشاره می کند. این بدان معنی است که یک وب سایت ایجاد کنید، استراتژی های مختلف تبلیغات آنلاین را امتحان کنید و نظرات مثبتی را برای شرکت خود به صورت آنلاین ارائه دهید.
21. 64% از متخصصان خدمات مشاغل کوچک ادعا می کنند که تمام بخش های آنها از یک پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای جمع آوری داده های خود استفاده می کنند.
کسبوکارها با استفاده از یک نرمافزار واحد برای نگهداری دادههای مشتریان خود، سیلوهای دپارتمان را تجزیه میکنند. انجام این کار آنها را کارآمدتر می کند و آنها را قادر می سازد تا تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهند.
22. 47 درصد از تمام مشاغل کوچک، بازاریابی را به عنوان استراتژی اصلی خود برای رشد نام می برند.
تقریباً نیمی از کسب و کارها می دانند که بازاریابی می تواند به آنها کمک کند تا اندازه شرکت خود را افزایش دهند، و شما نیز باید این کار را انجام دهید! بازاریابی باعث فروش می شود، که درآمد را به همراه دارد، که به نوبه خود رشد را تحریک می کند.
23. 36 درصد از مشاغل کوچک وب سایت خود را ندارند.
در دنیای دیجیتال امروزی، هر کسبوکاری بدون وبسایت برای ایجاد سرنخ آنلاین تلاش میکند – و با این حال، 36 درصد از کسبوکارهای کوچک هنوز سایت خود را ندارند. اگر قبلاً یک وب سایت برای کسب و کار کوچک خود ندارید، می خواهید یک وب سایت برای کمک به رشد ایجاد کنید.
24. 31 درصد از صاحبان مشاغل کوچک می گویند که هدف اصلی بازاریابی آنها افزایش فروش است.
اهداف مختلفی وجود دارد که می توانید برای بازاریابی خود تعیین کنید. گاهی اوقات هدف بازاریابان گسترش آگاهی از برند یا تعبیه تجارت خود در جامعه است. اما برای کسبوکارهای کوچک، یکی از اهداف اصلی نیز سادهترین هدف است – استفاده از بازاریابی برای تشویق مستقیم مشتریان بالقوه برای خرید.
آمار SMB مربوط به هوش مصنوعی
کسب و کارهای کوچک با ابزارهای هوش مصنوعی (AI) غریبه نیستند. در اینجا آمار SMB مربوط به هوش مصنوعی برای اثبات خوش بینی آنها نسبت به آن آورده شده است:
25. 74 درصد از SMB ها معتقدند که داشتن کارمندانی که از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می کنند می تواند آنها را در مقابل رقبای خود برتری دهد.
همانطور که این آمار نشان می دهد اکثر مشاغل کوچک به هوش مصنوعی خوشبین هستند. خوش بینی آنها بیشتر از نگرانی های پیرامون هوش مصنوعی است.
26. 71 درصد از مشاغل کوچک معتقدند که استخدام افرادی با مهارت های هوش مصنوعی باعث صرفه جویی در وقت آنها می شود.
به طور کلی، SMB ها نسبت به آینده هوش مصنوعی خوشبین هستند و نسبت به صرفه جویی در زمان که افراد دارای مهارت های هوش مصنوعی می توانند برای تیم خود به ارمغان بیاورند، خوش بین هستند.
27. 67 درصد از SMB ها بر این باورند که استخدام کارمندان با مهارت های هوش مصنوعی باعث صرفه جویی در پول آنها در دراز مدت می شود.
مشابه آمار قبلی، این داده ها نشان می دهد که مشاغل کوچک معتقدند که استفاده از هوش مصنوعی می تواند به شرکت های آنها کمک کند.
28. 65 درصد از کسب و کارهای کوچک می گویند که انتظار دارند هوش مصنوعی نقش کارکنان خود را در آینده تغییر دهد.
SMB ها معتقدند که هوش مصنوعی در آینده نیروی کار را تغییر خواهد داد. در واقع، 64 درصد از مشاغل کوچک انتظار دارند مهارت هوش مصنوعی در آگهیهای شغلی آینده گنجانده شود.
29. 62 درصد از کارگران مشاغل کوچک معتقدند که هوش مصنوعی مولد می تواند به آنها کمک کند تا به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند.
هوش مصنوعی مولد می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا تجربه ای شخصی سازی شده را برای مشتریان خود فراهم کنند. علاوه بر این، SMB ها می توانند از آن برای ساده کردن گردش کار خود و به عنوان یک ربات چت برای خودکار کردن تعاملات خاص با مشتری استفاده کنند.
30. 49 درصد از مشاغل کوچک ادعا می کنند که قصد دارند ابزارهای هوش مصنوعی را در سال 2025 امتحان کنند.
همانطور که SMB های بیشتری با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا می شوند، در سال آینده آماده آزمایش آنها هستند.
31. 40 درصد از SMB ها ابزارهای مختلف هوش مصنوعی را برای مطابقت با نیازهای خود امتحان کرده اند.
چندین ابزار هوش مصنوعی برای مشاغل با اندازه ها و صنایع مختلف وجود دارد. کسبوکارهای کوچک میتوانند از نرمافزار دستیار فروش هوش مصنوعی تا ابزارهای کپینویسی هوش مصنوعی را انتخاب کنند.
32. 24 درصد از SMB ها می گویند که قصد دارند یک خط مشی شرکت هوش مصنوعی را در سال 2025 توسعه یا به روز کنند.
کسب و کارهای کوچک در مراحل اولیه پذیرش هوش مصنوعی هستند. همانطور که آنها سعی می کنند و این ابزارهای جدید را پیاده سازی می کنند، نیاز به به روز رسانی یا ایجاد سیاست های شرکت در مورد استفاده از هوش مصنوعی را درک می کنند.
کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما
رویکرد ما را ببینید
WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:
10 میلیارد دلار
در درآمد مشتری
24 میلیون
منجر به مشتریان ما می شود
7.14 میلیون
تماس های تلفنی مشتری
WebFX می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند تا از طریق بازاریابی درآمد کسب کنند
برای تقویت کمپین های بازاریابی خود، برای به کارگیری آنچه از این آمار SMB آموخته اید، کمک می خواهید؟ اجازه دهید WebFX به شما کمک کند! با بیش از 1100 توصیفات مشتری با توجه به کیفیت خدمات ما، می توانید مطمئن باشید که ما می توانیم برای کسب و کار کوچک شما درآمد ایجاد کنیم.
با ما خدمات دیجیتال مارکتینگ، برای بهینه سازی همه چیز از کمک دریافت خواهید کرد وب سایت شما به شما تلاش های رسانه های اجتماعی. برای شروع با ما، فقط تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز