شروع با تبلیغات گوگل: نکاتی برای مشاغل کوچک

1. هدف من چیست؟

از خود بپرسید: می خواهم مشتریانم چه کاری انجام دهند: با من تماس بگیرند، از فروشگاه من بازدید کنند یا از وب سایت من بازدید کنند؟ این به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که کجا می‌خواهید در جستجوی Google، YouTube و وب دیده شوید. مخاطبان شما هر که باشند، 82 درصد از تبلیغ‌کنندگان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​موافق هستند که تبلیغات دیجیتال به آنها اجازه می‌دهد تا به طور موثرتری نسبت به تبلیغات سنتی و آفلاین (مانند تبلیغات تلویزیونی، رادیویی یا روزنامه‌ها) به مشتریان هدف خود دست یابند.

در طول همه گیری، شرکت کفش فراگیر BILLY Footwear هدف خود را شناسایی کرد: افزایش آگاهی برای کفش های خود در سطح بین المللی. آنها از تبلیغات گوگل برای دستیابی به خریداران در سراسر جهان استفاده کردند و ترافیک وب سایت خود را تا 35 درصد افزایش دادند و پایگاه مشتریان خود را به اروپا، آسیا و کانادا افزایش دادند.

برای کمک به شما برای دستیابی به اهداف تجاری خاص خود، در اینجا سه ​​نوع کمپین تبلیغاتی Google آورده شده است که می تواند به شما در دستیابی به مشتریان مناسب کمک کند:

  • کمپین های جستجو: معمولاً به صورت متنی، هنگامی که شخصی محصول یا خدماتی را شبیه به شما جستجو می کند، این تبلیغات می توانند در صفحات نتایج جستجوی Google نشان داده شوند.
  • تبلیغات خدمات محلی: مشاغل محلی، مانند مطب لوله کش یا دندانپزشک، می توانند خدمات خود را تبلیغ کنند و سرنخ ها و رزروهای باکیفیت دریافت کنند. تبلیغات آن‌ها در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل همراه با نشان‌های مورد اعتماد برای کمک به برجسته شدن ظاهر می‌شوند.
  • حداکثر عملکرد: این نوع به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا نتایج بهتری را در تمام کانال‌ها و موجودی‌های تبلیغاتی Google – جستجو، YouTube، نمایش، کشف، جی‌میل و نقشه‌ها – از یک کمپین به دست آورند. Performance Max هوش مصنوعی را با اهداف و ورودی های شما ترکیب می کند تا اطمینان حاصل کند که تبلیغات شما به مخاطبان مناسب می رسد.
مطالب پیشنهادی  تجسم مجدد آینده Google Home

2. بودجه من چقدر است؟

از خود بپرسید: چقدر پول می توانم برای تبلیغات دیجیتال خرج کنم؟ با Google Ads هرگز بیشتر از سقف بودجه ماهانه خود پرداخت نمی کنید. شما فقط به ازای هر کلیک یا تماس پرداخت می کنید و می توانید در هر زمان تبلیغات را متوقف کنید. هنگامی که پاسخ خود را دریافت کردید، می توانید نوع کمپین را انتخاب کنید که برای شما و اهداف شما بهترین است.

به عنوان مثال، شرکت کوچک آنتونی لوله‌کشی، بودجه خود را تنظیم کرد و استراتژی مناقصه “به حداکثر رساندن سرنخ” را در تبلیغات خدمات محلی انتخاب کرد و توانست به نرخ رزرو بیش از 85٪ و بازگشت سرمایه 500٪ دست یابد.

شاید زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در Google Ads نباشد، در این صورت، ما راه‌حل‌های رایگانی را برای کمک به کسب‌وکار شما ارائه می‌دهیم تا از طریق نمایه‌های کسب‌وکار رایگان به مشتریان جدید دست پیدا کنید. نمایه‌های کسب‌وکار رایگان، آسان و شخصی‌شده هستند و به شما کمک می‌کنند افرادی را که شما را در جستجوی Google و Maps پیدا می‌کنند به مشتریان جدید تبدیل کنید. نمایه خود را با عکس ها، پیشنهادات، پست ها و موارد دیگر شخصی کنید.

3. چگونه می توانم از موثر بودن تبلیغاتم مطلع شوم؟

Google Ads ردیابی تبدیل را ارائه می دهد که استفاده از آن در وب سایت شما رایگان است. پس از ثبت‌نام و پیاده‌سازی ابزار، می‌توانید ببینید بعد از تعامل مشتری با تبلیغات شما چه اتفاقی می‌افتد – چه محصولی را خریداری کرده، در خبرنامه شما ثبت‌نام کرده باشد، با کسب و کار شما تماس بگیرد یا برنامه شما را دانلود کند.

مطالب پیشنهادی  دو روش جدید که Google می تواند به شما در برنامه ریزی وعده های غذایی تعطیلات کمک کند

هنگامی که یک مشتری اقدامی را که شما آن را با ارزش تعریف کرده اید کامل می کند، به این اقدامات مشتری تبدیل می گویند. این به شما کمک می‌کند تا اقداماتی را که می‌خواهید مشتریان در وب‌سایت شما انجام دهند، ردیابی کنید و به طور قابل‌توجهی توانایی شما را برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات، دسترسی شما و کمپین‌های کلی بهبود بخشد.

شرکت زیبایی زنان بومی پرادوس بیوتی 68 درصد از ترافیک وب و بیش از 40 درصد از درآمد خود را به تبلیغات گوگل نسبت می دهد. از درک این تبدیل‌ها، آن‌ها به اهمیت اجرای روزانه Google Ads پی برده‌اند.

آیا علاقه مندید که تبلیغات گوگل چگونه به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟ برای شروع جذب مشتریان جدید و گسترش دامنه و تأثیر خود آماده اید؟ یا شاید پس از مطالعه به تغییر استراتژی تبلیغاتی خود فکر می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع امروز از Google Ads دیدن کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور