10 نکته مفید برای کسب و کارها برای امتحان کردن

اگر یک کاری وجود دارد که قطعا باید در محل کار انجام دهید، آن سستی است. و نه فقط شما، بلکه همکارانتان نیز. شکی نیست که سستی در محل کار به نفع کسب و کار شما خواهد بود.

اوه ببخشید. نه که نوعی شل شدن منظورم اینه که باید استفاده کنی سستی، ابزار ارتباطی در محل کار که امروزه بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند. Slack به شما این امکان را می دهد که بدون تکیه بر زنجیره های ایمیل پیچیده یا جلسات حضوری برای همه چیز، با همکاران خود به صورت فردی و گروهی چت کنید.

اگر در حال حاضر از Slack در شرکت خود استفاده نمی کنید، حتما باید آن را بررسی کنید. و اگر هستید، ممکن است همچنان به دنبال نکاتی در مورد نحوه استفاده حداکثری از پلتفرم باشید. به همین دلیل است که در این صفحه، 10 نکته Slack را برای مشاغلی مانند شما پوشش خواهیم داد، از جمله:

  1. کانال های مختلف برای گروه ها یا موضوعات مختلف ایجاد کنید
  2. مستقیم به همکاران خود پیام دهید
  3. از Slack Huddles استفاده کنید
  4. ابزارهای دیگر را به Slack وصل کنید
  5. در صورت لزوم، اعلان‌ها را متوقف کنید
  6. پین کردن پیام های مهم
  7. وضعیت خود را در صورت مرتبط بودن تنظیم کنید
  8. ویرایش اشتباهات در پیام های ارسالی
  9. ایجاد و استفاده از نظرسنجی
  10. از قابلیت جستجو استفاده کنید

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید. سپس مشترک شدن در Revenue Weekly – خبرنامه ایمیل ما – برای دریافت نکات مفید در مورد بازاریابی دیجیتال!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

1. کانال های مختلف برای گروه ها یا موضوعات مختلف ایجاد کنید

اولین نکته در لیست نکات کسب و کار Slack این است که نباید خود را فقط به یک کانال محدود کنید. شما می توانید چندین کانال برای استفاده تیم خود ایجاد کنید که هر کدام می تواند هدف متفاوتی را دنبال کند.

برای مثال، ممکن است یک کانال برای کل تیم داشته باشید، اما سپس چند کانال اضافی برای زیرمجموعه های کوچکتر آن تیم داشته باشید. یا ممکن است یک کانال برای به‌روزرسانی‌های تیم، کانالی دیگر برای مکالمه معمولی، کانال دیگری برای درخواست‌های فنی و غیره داشته باشید.

با این وجود، داشتن چندین کانال می تواند برای سازماندهی امور بسیار مفید باشد تا از یک کانال برای همه چیز استفاده نکنید.

2. به همکاران خود پیام دهید

Slack برای برقراری ارتباط گروهی با همکارانتان بسیار مفید است. اما می توانید از آن برای ارسال پیام به افراد خاص نیز استفاده کنید.

این بسیار سریعتر و آسانتر از ارسال ایمیل به آنها است. البته، این بدان معنا نیست که هرگز نباید دوباره برای کسی ایمیل ارسال کنید – این فقط به ماهیت مکالمه بستگی دارد. حداقل برای موضوعات بی اهمیت تر، Slack بهتر است، مثلاً اگر فقط باید یک سؤال سریع بپرسید. همچنین وقتی لازم است با یک همکار در مورد موضوع فوری تماس بگیرید، و نمی دانید که او چند بار ایمیل خود را چک می کند، خوب است.

یک راه سریع برای ارسال پیام مستقیم به کسی این است که شروع به تایپ پیام در هر کانالی کنید، اما با تایپ کردن “/msg” شروع کنید.

سپس، می توانید به یکی از همکاران (یا همکاران) مورد نظر خود پیام ارسال کنید.

3. از Slack Huddles استفاده کنید

هنگام استفاده از Slack، لازم نیست فقط به چت متنی متکی باشید. همچنین می‌توانید از Slack Huddles برای برقراری تماس ویدیویی سریع با یک همکار استفاده کنید. البته، ممکن است از قبل یک پلتفرم جداگانه (مانند Google Meet یا Zoom) برای تماس های ویدیویی داشته باشید. خبر خوب این است که بسیاری از این ابزارها با Slack ادغام می شوند.

چه از Huddles یا یک پلت فرم خارجی استفاده کنید، Slack یک راه سریع و آسان برای تماس با سایر اعضای تیم است.

4. ابزارهای دیگر را به Slack وصل کنید

آیا می دانستید که Slack بیش از 2000 ادغام را ارائه می دهد؟ این ادغام ها به شما امکان می دهد Slack را به ابزارهای مختلف در پشته فناوری خود متصل کنید. به عنوان مثال، ادغام Slack با Google Drive به آن امکان دسترسی به تمام فایل‌های Google Drive شما را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد راحت‌تر به آن فایل‌ها پیوند دهید و آنها را در Slack جستجو کنید.

شما می توانید همین کار را با ابزارهای دیگر انجام دهید. این می تواند برای ساده کردن ابزارهای مختلف کسب و کار شما بسیار راحت باشد و اتصال همه چیز را آسان تر کند.

5. در صورت نیاز اعلان ها را متوقف کنید

Slack برای ارتباط با اعضای تیمتان عالی است، اما اگر می‌خواهید وارد جریان عمیق کار شوید، ادامه دریافت اعلان‌ها از وب‌سایت یا برنامه می‌تواند حواس‌تان را پرت کند. خبر خوب این است که شما به راحتی می توانید آن را با توقف اعلان های خود برای مدت زمان مشخصی خاموش کنید.

این بدان معناست که می‌توانید بدون حواس‌پرتی کار کنید تا زمانی که آماده بررسی Slack شوید، و سپس می‌توانید تمام اعلان‌هایی را که در این مدت دریافت کرده‌اید ببینید.

6. پین کردن پیام های مهم

یکی دیگر از مفیدترین نکات کسب و کار اسلک پین کردن پیام های مهم در کانال های خاص است. در بالای صفحه Slack، دکمه‌ای را می‌بینید که شبیه یک بند انگشتی است. وقتی پیامی را پین می‌کنید، با کلیک کردن روی آن دکمه پیدا کردن آن را آسان می‌کنید.

این برای سهولت دسترسی به پست‌های مهم، حتی زمانی که در فید بالا برده شده‌اند، راحت است. این کار افراد را از این که مجبور باشند هر بار که نیاز به دسترسی مجدد به پیام دارند، صفحه را به سمت بالا حرکت دهند، از بین می برد.

7. وضعیت خود را در صورت مرتبط بودن تنظیم کنید

یکی از جالب ترین نکات برای Slack این است که به شما امکان می دهد وضعیت خود را تنظیم کنید. این بدان معناست که می‌توانید کاری را که در حال حاضر انجام می‌دهید نشان دهید، که ممکن است برای همکارانتان مفید باشد. برای مثال، می‌توانید وضعیت خود را به‌صورت «در جلسه»، «جریان عمیق کار» یا «تا فردا خارج از دفتر» تنظیم کنید.

این برای برقراری ارتباط با همکارانتان در زمانی که زمان خوب یا بدی برای تماس با شما است، و همچنین اینکه چقدر زود می‌توانند انتظار پاسخی از شما داشته باشند، عالی است.

8. ویرایش اشتباهات در پیام های ارسالی

یکی دیگر از نکات برتر Slack برای مشاغل، استفاده از ویژگی ویرایش پیام است. هنگامی که پیامی را ارسال کردید، ممکن است متوجه اشتباهی در جایی از آن شوید، خواه اشتباه تایپی باشد یا یک اطلاعات نادرست. هر چه که باشد، ممکن است برای رفع آن دیر به نظر برسد.

خوشبختانه اینطور نیست – Slack به شما امکان می دهد به عقب برگردید و پیام را ویرایش کنید تا اشتباه خود را برطرف کنید. به این ترتیب، لازم نیست آن را حذف کنید و دوباره شروع کنید، یا یک پیام بعدی برای تلاش و روشن کردن پست ارسال کنید. شما به سادگی می توانید نسخه اصلی را تعمیر کنید و ادامه دهید.

9. ایجاد و استفاده از نظرسنجی

یکی از مفیدترین راه های استفاده از Slack ایجاد نظرسنجی در آن است. اگر چیزی وجود دارد که می خواهید بازخورد تیم خود را در مورد آن دریافت کنید – خواه جدی باشد یا احمقانه – می توانید یک نظرسنجی راه اندازی کنید تا نظر همه را در Slack دریافت کنید.

راه های متعددی برای این کار وجود دارد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که سؤال خود را پست کنید و از افراد بخواهید پاسخ‌های خود را با پاسخ دادن با ایموجی‌های خاص نشان دهند. با این حال، راه دیگر، ادغام Simple Poll و راه اندازی نظرسنجی های حرفه ای تر است.

10. از قابلیت جستجو استفاده کنید

آخرین نکته در لیست ما از نکات Slack برای مشاغل، استفاده کامل از ویژگی جستجوی پلت فرم است. قبلاً در مورد پین کردن پیام ها صحبت کردیم، اما گاهی اوقات لازم است پیامی را پیدا کنید که پین ​​نشده باشد. از طرف دیگر، ممکن است چیز دیگری مانند نمایه یک عضو تیم خاص را جستجو کنید.

در این صورت، از نوار جستجو در بالای صفحه استفاده نکنید، که می تواند به سرعت و به راحتی به شما در یافتن هر پروفایل یا پیامی که نیاز دارید کمک کند. خیلی بهتر از پیمایش زیاد برای یافتن آنچه نیاز دارید است.

ما مشارکت های بلندمدت را تقویت می کنیم تا کسب و کار شما داشته باشد نتایج بلند مدت

بیش از 90 درصد از مشتریان WebFX تا سال 2 کمپین خود به همکاری با ما ادامه می دهند.

از مشتریان خوشحال ما بشنوید

با Revenue Weekly با بازاریابی دیجیتال آشنا شوید

اکنون که همه این نکات را برای Slack یاد گرفته‌اید، ممکن است علاقه مند به یادگیری روش‌های دیگری باشید که می‌توانید فرآیندهای کسب و کار داخلی (و خارجی) خود را ساده کنید. به طور خاص، ممکن است علاقه مند باشید که چگونه بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشید. اگر چنین است، شما در حال حاضر در جای مناسب هستید.

در WebFX، ما محتوای مفید زیادی داریم که به شما کمک می کند تا بازاریاب بهتری باشید. اگر می خواهید آن محتوا را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید، حتماً این کار را انجام دهید مشترک شدن در Revenue Weekly – خبرنامه ایمیل ما – امروز!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور