به اشتراک گذاری داده ها در آزمون هتل های DMA ما

از آنجایی که ما برای پیروی از قانون بازارهای دیجیتال (DMA) تلاش کرده‌ایم، بسیاری از سهامداران از به‌روزرسانی‌های ما راضی بوده‌اند، اما تعداد انگشت شماری از سایت‌های مقایسه واسطه‌ای خواستار تغییرات شدیدتری هستند که به طور معنی‌داری ویژگی‌های مفید را برای کاربران کاهش می‌دهند. در حالی که امیدواریم به این نتیجه نرسد، ما حذف ویژگی‌های هتل از جستجوی Google در اروپا را آزمایش کرده‌ایم تا بفهمیم این موضوع چگونه بر کاربران و وب‌سایت‌ها تأثیر می‌گذارد.

در اینجا نتایج آمده است:

  • مردم به میزان قابل توجهی از نتایج جستجوی خود رضایت کمتری داشتند و یافتن هتل‌ها از جمله جستجوی بیشتر به آن‌ها زمان برد. افراد بیشتری نیز تسلیم شدند و آنچه را که به دنبال آن بودند پیدا نکردند.
  • به طور کلی، ترافیک به هتل ها و سایت های واسطه کاهش یافت.
  • هتل ها بیشترین ترافیک (بیش از 10٪) را از دست دادند و صدها هزار هتل اروپایی را تحت تأثیر قرار داد.
  • ترافیک به سایت های واسطه تا حد زیادی ثابت ماند.

بر اساس تأثیرات منفی که قبلاً دیده‌ایم، آزمایش را متوقف کرده‌ایم.

برای پیروی از DMA، ما قبلاً تغییرات مهمی ایجاد کرده‌ایم که قبلاً ترافیک را از هتل‌ها به واسطه‌ها منحرف کرده است و در واقع قیمت‌ها را برای مصرف‌کنندگان افزایش می‌دهد. هتل‌ها و گروه‌های صنعتی مانند انجمن هتل‌های آلمان (IHA) نگرانی‌های خود را در مورد اقدامات بعدی که ویژگی‌های هتل را از جستجوی Google حذف می‌کند، به اشتراک گذاشته‌اند.

همانطور که ما به سمت تغییرات بیشتر سوق داده می شویم، ممکن است مجبور شویم این نوع ویژگی های مفید را به طور کلی حذف کنیم. نتایج این آزمایش نشان می‌دهد که این وضعیت هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارهای اروپایی یک وضعیت باخت و باخت خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر بحث در مورد این یافته ها با کمیسیون اروپا و تلاش برای یافتن راه حل متعادل تر هستیم.

وبلاگ اصلی ما را اینجا بخوانید.

Source link