برای یک پیمانکار خدماتی مانند تجارت شما، داشتن یک پلت فرم مدیریت خدمات میدانی (FSM) کم و بیش ضروری است. پلتفرمهای FSM به شما این امکان را میدهند که به راحتی تمام دادهها و وظایف کسبوکار خود را در یک مکان ردیابی کنید، چه در دفتر یا خارج از میدان باشید.
اما در جستجوی یک FSM، احتمالاً با چندین نام بزرگ روبرو شده اید که دو تا از برجسته ترین آنها Housecall Pro و ServiceTitan هستند. شاید شما بین این دو پلتفرم سرگردان شده اید و فکر می کنید کدام یک بهتر است.
به همین دلیل، در این صفحه، مقایسه ServiceTitan در مقابل Housecall Pro را انجام خواهیم داد. ما به نحوه قرارگیری این دو در چندین ناحیه مختلف نگاه خواهیم کرد و سپس به این سوال باز خواهیم گشت که کدام یک بهترین است.
مقایسه ServiceTitan و Housecall Pro
در نبرد ServiceTitan vs. Housecall Pro، تشخیص اینکه کدام یک بهتر است در یک نگاه دشوار است. برای پی بردن به آن، باید جنبه های خاصی از هر ابزار را با هم مقایسه کنیم. به طور خاص، ما حوزه های زیر را بررسی خواهیم کرد:
- کاربر مورد نظر
- ویژگی ها
- ادغام ها
- گزارش دهی
- سهولت استفاده
- پشتیبانی مشتری
- قیمت گذاری
در اینجا خلاصه ای از نحوه مقایسه ابزارها در همه این موارد آورده شده است:
سرویس تیتان | Housecall Pro | |
کاربر مورد نظر | شرکت های بزرگ | مشاغل کوچک |
ویژگی ها | طیف وسیع تری از ویژگی ها | طیف کوچکتر از ویژگی ها |
ادغام ها | قابلیت ادغام خوب | با برخی ادغام ها مبارزه می کند |
گزارش دهی | گزارش جامد در سراسر | اغلب گزارشدهی قوی است، اما گزارش فروش ضعیف است |
سهولت استفاده | رابط کاربری بسیار بصری است، اما تعدادی از ویژگی ها می تواند بسیار زیاد باشد | رابط بصری منطقی |
پشتیبانی مشتری | پشتیبانی مشتری متوسط- ضعیف | پشتیبانی مشتری متوسط- ضعیف |
قیمت گذاری | قیمت گذاری سفارشی (شایعات از 398 دلار در ماه شروع می شود) | قیمت از 59 دلار در ماه شروع می شود |
مقایسه دقیقتر ServiceTitan و Housecall Pro در زیر آمده است.
1. کاربر مورد نظر
اولین تفاوتی که باید بین Housecall Pro و ServiceTitan بدانید این است که ServiceTitan بیشتر برای شرکت های بزرگ هدف قرار می گیرد، در حالی که Housecall Pro بیشتر روی مشاغل کوچکتر متمرکز است.
این بدان معنا نیست که مشاغل کوچک نمی توانند از ServiceTitan استفاده کنند یا شرکت ها نمی توانند از Housecall استفاده کنند. فقط این است که آن مشاغل مربوطه ممکن است از ابزاری که برای آنها بهینه نشده است سود زیادی نبرند.
هیچکدام از ابزارها در این دسته “برنده” نمی شوند – به سادگی مهم است که آگاه باشید که آنها به سمت مشاغل مختلف طراحی شده اند.
2. ویژگی ها
هر دو Housecall Pro و ServiceTitan دارای ویژگی های زیادی هستند و در واقع انحراف زیادی بین این دو در موارد بزرگ وجود ندارد. هر دوی آنها قابلیت های اولیه یکسانی دارند، مانند:
- اتوماسیون بازاریابی
- برنامه ریزی
- حسابداری
- و بیشتر!
ServiceTitan طیف گستردهتری از ویژگیها را نسبت به Housecall Pro ارائه میدهد، مانند ویژگی ارتباط با مشتری که به شما امکان میدهد مستقیماً از طریق ابزار به مشتریان پیامک ارسال کنید و به آنها دسترسی به موقعیت مکانی خود را بدهید. این به چیزی برمی گردد که قبلاً در مورد اینکه ServiceTitan برای کسب و کارهای بزرگتر طراحی شده بود، ایجاد کرده بودیم.
این باعث میشود که ServiceTitan در اینجا برنده شود، اگر ویژگیهای بیشتری میخواهید، اما البته، همه مشاغل این کار را نمیکنند. ممکن است چیزی ساده بخواهید، در این صورت ممکن است Housecall بهتر باشد.
3. ادغام
اکثر پلتفرمهای FSM برای جمعآوری و توزیع صحیح دادهها نیاز به ادغام با سایر ابزارهای تجاری دارند. این در مورد ServiceTitan و Housecall Pro نیز صادق است، اما قطعاً یکی از آنها این کار را بهتر از دیگری انجام می دهد.
در بیشتر موارد، این دو ابزار هر دو برای ادغام با ابزارهای دیگر کافی هستند. با این حال، بسیاری از مردم گزارش می دهند که Housecall Pro هنگام تلاش برای ادغام با ابزارهای خاص، به ویژه Quickbooks، مشکلاتی را برای آنها ایجاد می کند. این بدان معناست که ServiceTitan در اینجا در صدر قرار می گیرد.
4. گزارش
گزارش دهی بخش بزرگی از اداره یک کسب و کار است. نگاه کردن به دادههای مربوط به مشاغل، فروش و کمپینهای بازاریابی گذشته میتواند به شما کمک کند الگوهایی را شناسایی کنید که میتوانید از پیشرفت آنها بیاموزید.
ServiceTitan و Housecall هر دو دارای برخی از ویژگیهای گزارشدهی اولیه هستند که معیارهایی را در مورد جنبههای مختلف کسبوکار شما جمعآوری میکنند که میتواند به رشد شما کمک کند. ServiceTitan حتی به شما امکان می دهد داشبورد را با معیارهای خاصی که می خواهید ببینید سفارشی کنید.
با این حال، بین این دو ابزار، ویژگی های گزارش Housecall ضعیف تر است. برخی از کاربران می گویند که ای کاش قابلیت های گزارش فروش بهتری داشت. بنابراین، این دسته یک پیروزی دیگر برای ServiceTitan است.
5. سهولت استفاده
هنگامی که یک ابزار دیجیتال جدید را اتخاذ می کنید – به ویژه ابزاری که به اندازه یک پلت فرم FSM در کسب و کار شما نقش محوری دارد – می خواهید استفاده از آن آسان باشد. ابزاری که پیمایش آن دشوار است در دراز مدت شما را بدبخت می کند. بنابراین، چگونه این دو ابزار در این زمینه کنار هم قرار می گیرند؟
اول، خبر خوب – هیچ کدام از این ابزارها برای کار کردن کابوس نیستند. ناوبری هر دوی آنها نسبتاً آسان است، که عالی است. اما کدام بهتر است؟ خب، این پیچیده است.
رابط ServiceTitan کمی بصری تر است که یک پیروزی است. اما در عین حال، همانطور که قبلاً توضیح دادهایم، ServiceTitan ویژگیهای بسیار بیشتری نیز دارد، که میتواند باعث شود وقتی سعی میکنید نکات و نکات این ابزار را بیاموزید، احساس طاقتفرساتری داشته باشید.
به طور کلی، شاید بهتر باشد که این یکی را کراوات بدانیم.
6. پشتیبانی از مشتری
سهولت استفاده را می توان یک پیروزی برای هر دو ابزار در نظر گرفت، اما پشتیبانی مشتری دقیقا برعکس است. در حقیقت، نه ServiceTitan و نه Housecall Pro برای خدمات خوب به مشتریان شناخته شده نیستند. بسیاری از بزرگترین شکایات در مورد هر دو ابزار در این دسته است، با کاربرانی که می گویند تیم پشتیبانی عمیقاً مفید نیست.
بنابراین، این یکی نشاندهنده تساوی دیگری است – اگرچه نه از نوع مثبت.
7. قیمت گذاری
ServiceTitan تاکنون چند برد داشته است، اما اینجاست که Housecall Pro انتخاب واضحی است. تفاوت قیمت بین این دو ابزار بسیار زیاد است. قیمت اولیه Housecall Pro 59 دلار در ماه است، اگرچه چند سطح دیگر بالاتر از آن وجود دارد.
ServiceTitan قیمت خود را به صورت آنلاین فاش نمی کند – شما باید یک قیمت سفارشی دریافت کنید. با این حال، منابع مختلف (تأیید نشده) آنلاین گفته اند که قیمت اولیه آن 398 دلار در ماه است. نیازی به گفتن نیست که این قیمت بسیار گرانتر از Housecall Pro است و به Housecall Pro در این رده برنده می شود.
ServiceTitan در مقابل Housecall Pro: کدام بهتر است؟
بنابراین، کدام ابزار بهتر است – ServiceTitan یا Housecall Pro؟
اگر بخواهید “امتیاز” را از مقایسه ServiceTitan و Housecall Pro در بالا جمع آوری کنید، به نظر می رسد ServiceTitan برنده باشد. اما به این سادگی نیست. شما باید بر اساس اینکه کدام ابزار برای کسب و کار شما ایده آل است، تصمیم بگیرید، که به معنای در نظر گرفتن نیازهای منحصر به فرد شماست.
اگر هر یک از موارد زیر درست باشد، ServiceTitan ممکن است برای شما بهتر باشد:
- شما یک شرکت بزرگ را اداره می کنید
- شما بودجه زیادی دارید
- شما ویژگی های زیادی می خواهید
- شما می خواهید Quickbooks را ادغام کنید
از سوی دیگر، اگر با یکی از موارد زیر شناسایی کنید، Housecall ممکن است ایده آل باشد:
- شما بودجه کمی دارید
- کسب و کار شما خیلی بزرگ نیست
- شما به بسیاری از ویژگی ها علاقه ندارید
در نهایت، شما باید بر اساس نیازهای تجاری خود انتخاب کنید. حتی ممکن است متوجه شوید که می خواهید یک پلت فرم متفاوت را کاملاً انتخاب کنید.
با استفاده از ServiceTitan یا Housecall Pro با خدمات مشاوره از WebFX کمک بگیرید
چه تصمیم به استفاده از ServiceTitan یا Housecall Pro داشته باشید، احتمالاً در برخی موارد با ابزار انتخابی خود با مشکلاتی مواجه خواهید شد. این پلتفرمها به دلیل ماهیت خود، بزرگ و پیچیده هستند و اگر به آنها عادت نداشته باشید، میتوانند احساس طاقتفرسا کنند.
خوشبختانه، لازم نیست به تنهایی با آنها مقابله کنید. WebFX می تواند کمک کند! کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند تا در هر یک از این ابزارها پیمایش کنید، فرآیندهای شما را ساده کرده و به شما امکان می دهند اطلاعات بیشتری از کسب و کار خود دریافت کنید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.
به خدمات مشاوره ServiceTitan یا خدمات مشاوره Housecall Pro ما علاقه دارید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز برای شروع!