ببینید، من میدانم که نادیده گرفتن بخشهای اساسی یک راهنما یا دوره، پرش مستقیم به ابزارهای SEO و شروع به اجرای تغییرات وسوسه انگیز است. بالاخره زمان یک کالای داغ است، درست است؟
اما بدون درک واقعی تئوری، شما فقط سطح آنچه ممکن است را خراش خواهید داد. تجزیه و تحلیل رقابتی به چیزی بیش از اتصال یک کلمه کلیدی یا URL به یک ابزار نیاز دارد. این شامل تفکر انتقادی و یک ذهنیت استراتژیک است. تئوری به شما کمک میکند تا نتایج را بهطور معنیداری تفسیر کنید، به شما دانشی میدهد که الگوها را مشخص کنید، عمیقتر کنید و سؤالات درست بپرسید. همانطور که لیلی ری در MozCon در سال 2024 تاکید کرد، سئوکاران باید در تفکر انتقادی، کل نگر و بلندمدت شرکت کنند.
در روز اول وبینار SEO Accelerator، ما بر این موضوع تمرکز خواهیم کرد که چرا اصول اصلی سئو بسیار مهم است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه عوامل موفقیت رقبا را کشف کنید، موقعیت ها را تشخیص دهید و تصویر بزرگتر را فراتر از معیارهای فردی ببینید. تئوری فقط یک پسزمینه نیست، بلکه کلیدی است که درک عمیقتر و سازگارتر از استراتژیهای رقبای شما را باز میکند. این چیزی است که شما را در برابر به روز رسانی الگوریتم مقاوم می کند.