سئو پادکست شماره 17: سئوی سازمانی و سئوی لبه با نیک ویلزدون

قسمت شماره 17 از پادکست سئو توسط #SEOSLY با حضور یک مهمان ویژه – نیک ویلسدون از جانب گشتاور – به تازگی منتشر شده است.

من از شما دعوت می کنم که در آن مشترک شوید پادکست سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

edge seo با نیک ویلزدون

قسمت شماره 17

قسمت شماره 17 از پادکست سئو توسط #SEOSLY دارای یک مهمان ویژه – نیک ویلسدون از جانب گشتاور

من هر دو نسخه صوتی و تصویری هر قسمت را ضبط می کنم. در اینجا نسخه ویدیویی برای شما قرار داده شده است.

قسمت 17 را تماشا کنید

قسمت 17 را گوش کنید

می توانید قسمت 17 سریال را گوش دهید پادکست سئو توسط #SEOSLY زیر

یادداشت های قسمت 17

در این ویدیوی یوتیوب، اولگا زار، یک مشاور سئو با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه، با نیک ویلزدون، متخصص سئو فنی و متخصص در حوزه سئوی سازمانی صحبت می کند. نیک به جزئیات و نکات اجرای توصیه‌ها برای مشتریان سئو در سطح سازمانی و همچنین رویکرد نوآورانه‌ای که به عنوان سئو لبه معروف است، می‌پردازد.

در طول مصاحبه، نیک به چالش‌های منحصربه‌فرد ناشی از بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها در سطح سازمانی و اهمیت به‌روز ماندن در دنیای همیشه در حال تحول سئو اشاره می‌کند. او همچنین نقش سئو فنی در هدایت ترافیک ارگانیک و ارزش یک رویکرد جامع و مبتنی بر داده در استراتژی سئو را مورد بحث قرار می دهد.

مطالب پیشنهادی  تجارت الکترونیک و حقوق مصرف کننده: مزایا، چالش ها و پیشنهادات

این مصاحبه برای متخصصان و علاقه مندان به سئو ضروری است که به دنبال ارتقای درک خود از سئوی سازمانی و سئوی لبه به سطح بعدی هستند. فرصت را از دست ندهید تا از یکی از کارشناسان برجسته صنعت در زمینه سئوی فنی بیاموزید.

سئوی سازمانی چیست؟

سئوی سازمانی به فرآیند بهینه سازی یک وب سایت بزرگ و پیچیده برای موتورهای جستجو اشاره دارد. وب‌سایت‌های سطح سازمانی معمولاً آن‌هایی هستند که متعلق به سازمان‌ها یا مشاغل بزرگ با حضور آنلاین قابل توجه هستند و می‌توانند شامل سایت‌های تجارت الکترونیک، کسب‌وکارهای چندمکانی و وب‌سایت‌هایی با حجم زیادی از محتوا باشند.

یکی از چالش‌های کلیدی پیاده‌سازی توصیه‌های سئو در وب‌سایت‌های سازمانی این واقعیت است که اغلب افراد و تیم‌های مختلفی در این فرآیند شرکت دارند. این می تواند شامل بازاریابان، توسعه دهندگان، سازندگان محتوا و کارکنان فناوری اطلاعات و غیره باشد. هماهنگ کردن تلاش‌های این تیم‌ها و ذینفعان مختلف می‌تواند یک کار پیچیده و زمان‌بر باشد و به سختی می‌توان همه را در یک صفحه قرار داد و در یک مسیر حرکت کرد.

سئو Edge فرصتی منحصر به فرد برای دور زدن همه پیچیدگی‌های بالا می‌دهد و به SEO اجازه می‌دهد تا تغییرات را مستقیماً در وب‌سایت مشتریان SEO سازمانی خود پیاده‌سازی و اجرا کند. نیک می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند!

نیک ویلزدون را دنبال کنید و با آن ارتباط برقرار کنید

چگونه می توانید با نیک ارتباط برقرار کنید:

حتما در سایت من مشترک شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زمانی که یک قسمت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

مطالب پیشنهادی  خبرنامه سئو شماره 57: بسیاری از اخبار داغ سئو از #SEOSLY🚀

می توانید با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مشترک شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور