خبرنامه سئو شماره 75: فقط اخبار سئو (دوباره)

به قسمت خوش آمدید #75 از خبرنامه SEO توسط #SEOSLY!

این یک پادکست است

در این قسمت هم مثل قسمت قبل فقط به اشتراک می گذارم سئو خبری بدون اشاره به ChatGPT، Bard، Bing Bot یا AI به هر شکلی.

من فکر می کنم اکنون یافتن اخبار به طور دقیق در مورد سئو سخت است، بنابراین تمام تلاش خود را کردم تا بهترین اخبار را برای شما تهیه کنم.

من را دنبال کنید تا همیشه از دنیای سئو به روز بمانید:

خبرنامه سئو شماره 75

SEO X-Ray شماره 4: ممیزی سایت در کمتر از 40 دقیقه با JetOctopus

من می خواهم شما را به بررسی سری جدید ممیزی سئوی زنده دعوت کنم – سئو ایکس ری – در کانال سئوی یوتیوب من.

در اینجا جدیدترین سئو ایکس ری قسمتی که در آن من به شما نشان می دهم که چگونه از JetOctopus برای ممیزی یک وب سایت در کمتر از 40 دقیقه استفاده کنید.

بالا اخبار سئو

در اینجا جدیدترین و داغ ترین است سئو اخبار.

به‌روزرسانی نظرات آوریل 2023

در 12 آوریل 2023، گوگل اعلامیه ای درباره انتشار به روز رسانی Reviews خود منتشر کرد. این آخرین به‌روزرسانی، پوشش بررسی‌ها را به محصولات، خدمات و موارد مختلف دیگر گسترش می‌دهد.

در اینجا خلاصه ای است که بری از آنچه تاکنون دیده است.

گوگل در حال برنامه ریزی یک موتور جستجوی جدید در حین کار بر روی ویژگی های جستجوی جدید تحت پروژه Magi است

نیویورک تایمز دیروز گزارش داد که گوگل در حال کار بر روی یک «موتور جستجوی کاملاً جدید» است و در عین حال روی Project Magi نیز کار می کند که هدف آن افزودن ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی به موتور جستجوی موجود است. بیشتر بدانید.

اطلاعات ارسال و برگرداندن در نتایج جستجوی وب Google

Google Search اکنون نمایش گسترده‌ای از اطلاعات ارسال و بازگشت را در نتایج متنی جستجوی Google برای سایت‌های تاجر نشان می‌دهد. ما همچنین نظارت و اصلاح داده‌های ساختاریافته مورد نیاز برای فعال کردن این نمایش را با استفاده از گزارش‌ها و ابزارهای خرید کنسول جستجو آسان‌تر می‌کنیم.

ساده کردن ارائه ویدیو در نتایج جستجوی گوگل

گوگل در حال تغییر نحوه نمایش تصاویر کوچک ویدیو در نتایج جستجو است. تصاویر کوچک ویدیو فقط زمانی در کنار نتایج جستجو ظاهر می شوند که ویدیو محتوای اصلی یک صفحه باشد. قالب قبلی، که در آن یک تصویر کوچک ویدیو در صفحاتی که ویدیو وجود داشت اما عنصر اصلی نبود، ظاهر می‌شود، از بین می‌رود. انتظار می رود این تغییر کمترین تأثیر را بر تعامل ناشر داشته باشد. با این حال، این تغییر بر معیارهای گزارش ظاهر جستجو برای ویدیوها در گزارش عملکرد در کنسول جستجو تأثیر می‌گذارد و حاشیه‌نویسی به گزارش نمایه‌سازی ویدیو و گزارش بهبودهای ویدیو اضافه می‌شود.

گوگل گزارش سالانه اسپم وب خود را منتشر می کند

گوگل در سال 2022 به‌روزرسانی‌های متعددی را برای سیستم‌های خود انجام داد تا با هرزنامه‌ها در جستجوی Google مبارزه کند. این شامل بهبودهایی در SpamBrain، مقابله با لینک‌های سوءاستفاده‌کننده و هرزنامه‌های هک‌شده، مدیریت سریع‌تر هرزنامه، افزایش ایمنی کاربر، و به‌روزرسانی خط‌مشی‌های هرزنامه با زبان و مثال‌های مرتبط‌تر برای کمک به صاحبان سایت برای جلوگیری از ایجاد محتوای مضر بود.

بیاموزید که چگونه توانستم بیش از 12 ابزار سئو را با یک نوار ابزار سئو Ahrefs جایگزین کنم

شوخی نمی کنم! ویدیوی زیر را بررسی کنید و بررسی کامل من درباره نوار ابزار سئو Ahrefs را بخوانید.

آخرین راهنمای سئو را بررسی کنید

در اینجا جدیدترین راهنماهای وبلاگ SEOSLY آمده است:

آخرین مصاحبه های سئو

من دو مکالمه فوق العاده با سئوکاران عالی داشتم، ناتالی آرنی و آدریانا وجادین. مطمئن شوید که آنها را دنبال کنید!

شماره 40: چگونه می توان به سئو مطمئن شد و اعتماد به سئو را به دست آورد

شماره 39: چگونه است که یک مشاور سئو باشید (اولگا زار در مقابل ناتالی آرنی)

چگونه با ممیزی سئو سایت شروع کنیم

آخرین مشارکت من در مرکز سئوی Wix را که در آن صحبت کردم، بررسی کنید چگونه می توانید با ممیزی SEO شروع کنید.

چگونه با ممیزی سایت شروع کنیم Olga Zarr SMM 1

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو گوگل برای شما آورده شده است.

شماره 1: اکثر لینک هایی که سئوکاران برای کسب رتبه و دستکاری جستجو ایجاد می کنند نادیده گرفته می شوند

جان مولر از گوگل گفت که وقتی صحبت از پیوندهایی می شود که سئو برای دستکاری رتبه بندی جستجو و کسب موقعیت رتبه بندی در گوگل ایجاد می کند، این لینک ها بیشتر توسط جستجوی گوگل نادیده گرفته می شوند. این سخنی است که گوگل از زمانی که پنگوئن 4.0 در سال 2016 منتشر شد، گفته و همچنان ادامه دارد.

شماره 2: پیوندها را بر اساس نوع سایتی که از آن آمده قضاوت نکنید

جان مولر از گوگل نمی خواهد که شما در مورد پیوندها تعمیم دهید. لینک‌های سایت‌های خبری یا سایت‌هایی از آلمان، یا سایت‌هایی از سئوکاران واقعاً خوش‌نظر (شوخی بد؟) لزوماً ارزشی بیشتر یا کمتر از لینک‌های سایر انواع سایت‌ها ندارند.

شماره 3: هیچ دلیلی در سئو برای به تاخیر انداختن انتشار هزاران صفحه وجود ندارد

از جان مولر گوگل پرسیده شد که آیا انتشار 8000 صفحه جدید به طور همزمان منطقی است یا به مرور زمان به آرامی آنها را منتشر کنید. به عنوان مثال، آیا انتشار همه آنها به یکباره باعث برخی از مشکلات SEO در جستجوی Google می شود. پاسخ منفی است، ادامه دهید و 8000 صفحه را یکجا منتشر کنید.

ویدیوهایی برای تماشای این هفته

شما نمی خواهید هیچ یک از این ویدیوها را از سایر سئوکاران درخشان نیز از دست بدهید. می دانم، برخی از آنها اطلاعاتی در مورد ChatGPT و AI دارند. روده بر شدن از خنده.

ساعات اداری سئوی انگلیسی گوگل از آوریل 2023

طرحواره افراد برای روانشناس ?? نحوه توصیف اعتبار و تجربه آنها با استفاده از JSON-LD ⭐️

تجزیه و تحلیل داده های عملکرد جستجو با نمودارهای حبابی – آموزش کنسول جستجو

اولاف کوپ – چگونه نهادها سئو را تغییر داده اند

آرام باشید و GA4 (یا ذهن خود را در جولای از دست بدهید) – Rankable Ep. 104

مقالات و منابع دیگر برای خواندن

و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.

جدول زمانی ویژگی های Google SERP

من از شما دعوت می کنم به طور مداوم به روز شده را بررسی کنید جدول زمانی ویژگی‌های Google SERP Brodie Clark که آخرین آزمایش‌ها و راه‌اندازی‌های ویژگی Google SERP را نشان می‌دهد (کشف اخیر من).

طرح و ساختار یک گفتگو – V1 توسط Aleyda Solis

BrightonSEO در راه است و شما به زودی سخنرانی بعدی خود را مطرح خواهید کرد. این منبع از Aleyda Solis دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.

چگونه اولویت لینک انتخابی گوگل بر سئو تاثیر می گذارد (مطالعه 2023)

اولویت پیوند انتخابی زمانی اتفاق می‌افتد که Google با چندین لینک در صفحه‌ای مواجه می‌شود که URL یکسان را هدف قرار می‌دهند، معمولاً با متن لنگر متفاوت. در این سناریو، گوگل به جای استفاده از تمام انکر تکست های مختلف، تنها انکر تکست های خاصی را برای اهداف رتبه بندی انتخاب می کند. نوشته کوروش شپرد

چگونه Google ممکن است نویسندگان را از طریق EEAT شناسایی و ارزیابی کند

بیاموزید که چگونه Google می تواند به طور بالقوه قطعات محتوا را از طریق تجربه، تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن نویسندگان ارزیابی کند. نوشته اولاف کوپ.

“محتوای با کیفیت بالا” بی فایده ترین عبارت در بازاریابی است. ما می توانیم بهتر انجام دهیم

وقتی رند فیشکین چیزی را منتشر می کند، همیشه شدید است. این بار هم فرقی نمی کند.

دسترسی برای سئوکاران: چگونه با ADA و WCAG مطابقت کنیم

از آنجایی که دستورالعمل‌های جدید دسترسی به محتوای وب (WCAG) در این ماه منتشر می‌شود، نور جدیدی در دسترس‌پذیری وب‌سایت تابیده می‌شود. اما صادقانه بگویم، این چیزی است که تقریباً هیچ سئوکار به آن فکر نمی کند! نوشته جنی ابوبیا

تجزیه و تحلیل SEO از بازار اشتراک کیت غذا در بریتانیا

یک تحلیل بسیار جالب توسط یک تحلیلگر سئو و داده، Ewelina Westcott از SALT.agency. اینو ببین!

NLP: چگونه در سئو مفید است؟

این مقاله توسط جس پک به NLP می پردازد. توضیح برخی از بخش های پیچیده سپس او می‌خواهد از راه‌هایی استفاده کند که می‌توانید از Python، Colab و NLP برای خودکارسازی وظایف سئو و یافتن بینش استفاده کنید. سپس او برخی از تئوری ها را بر اساس آنچه ما انجام دادیم بررسی می کند.

چگونه کلمات کلیدی پرطرفدار را برای کمپین های سئو پیدا کنیم

در تحقیقات سنتی کلمات کلیدی، متخصصان سئو برای شناسایی کلمات کلیدی با حجم بالا برای ایجاد محتوا به ابزارهای محبوب متکی هستند، که اغلب حجم جستجو را بر زمینه اولویت می‌دهند و در نتیجه رقابت بالایی دارند. برای رفع این محدودیت، استفاده از کلمات کلیدی پرطرفدار می‌تواند به پر کردن شکاف کمک کند، ارتباط موضوعی را فراهم کند و مزیت حرکت اول را ارائه دهد. توسط ابی گلیسون

سئو قطعات توییتر

و قبل از پایان، در اینجا چند قطعه توییتر برای شما آورده شده است.


از شما برای خواندن خبرنامه من متشکرم! امیدوارم اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور