خبرنامه سئو شماره 62: اخبار و نکات هفتگی سئو

به قسمت خوش آمدید شماره 62 خبرنامه سئو توسط #SEOSLY!

در این قسمت، راهنمای جدید گوگل برای رتبه بندی سیستم ها، خط مشی جدید هرزنامه گوگل، به روز رسانی اسناد سئو گوگل و موارد دیگر را خواهید دید! همچنین جدیدترین نکات Google را در مورد EAT و استفاده از زیر دامنه ها کشف خواهید کرد.

با شروع از قسمت شماره 61، می توانید کل شماره را بخوانید خبرنامه سئو توسط #SEOSLY در وب سایت من از طریق پیوندی که از طریق ایمیل برای شما ارسال کردم. من چند تست انجام داده ام و معتقدم این با ارزش ترین و غنی ترین قالب برای شماست.

این پادکست

قبل از شروع، یک لطفی دارم که باید بپرسم. آیا می توانید به من کمک کنید تا مخاطبانم را در این پلتفرم ها افزایش دهم؟ بدون حمایت شما نمی‌توانم با محتوایم به افراد زیادی دسترسی پیدا کنم.

متشکرم!

بیایید درست در آن شیرجه بزنیم.

قا با جیسون بارنارد

?Cyber ​​Monday و آخرین بسته حسابرسی سئو باقی مانده است

برترین اخبار سئو و سئوی محلی هفته گذشته

در اینجا مهمترین اخبار دنیای سئو در هفته گذشته آورده شده است:

راهنمای سیستم های رتبه بندی جستجوی گوگل

این صفحه راهنمایی برای درک برخی از سیستم های رتبه بندی قابل توجه ما است. این سیستم‌هایی را پوشش می‌دهد که بخشی از سیستم‌های رتبه‌بندی اصلی ما هستند، که فناوری‌های اساسی هستند که نتایج جستجو را در پاسخ به سؤالات تولید می‌کنند. همچنین برخی از سیستم های مرتبط با نیازهای رتبه بندی خاص را پوشش می دهد. درباره سیستم های رتبه بندی جستجوی گوگل بیشتر بدانید.

جستجوی Google خط مشی جدید هرزنامه را اضافه می کند: دور زدن خط مشی

گوگل امروز یک خط‌مشی جدید برای هرزنامه را به خط‌مشی‌های هرزنامه جستجوی خود اضافه کرده است، خط‌مشی جدید هرزنامه به نام «دور زدن خط‌مشی» نامیده می‌شود. به طور خلاصه، اگر راه‌هایی برای دور زدن اقدامات فعلی جلوگیری از هرزنامه پیدا کنید، Google ممکن است در مورد محتوا، سایت یا حساب شما اقدام کند. ادامه مطلب

GoogleBot اکنون می تواند از خارج از ایالات متحده خزید

Gary Illyes از Google دیروز در Google Search Central Live در سنگاپور اعلام کرد که Googlebot، Google، اکنون می تواند از خارج از ایالات متحده بخزد. او گفت، طبق گزارش‌ها، سیستم مدیریت این مورد در حال حاضر فعال است اما ممکن است در همه موارد استفاده نشود یا اصلاً برای سایت شما استفاده نشود. ادامه مطلب

Google SEO Docs متا تگ ها و ویژگی های پشتیبانی نشده را اضافه می کند

گوگل به‌روزرسانی‌های کوچکی را برای متا تگ‌ها و ویژگی‌هایی که Google از مستندات راهنما پشتیبانی می‌کند، ایجاد کرده است و دو برچسب را اضافه کرده است که Google پشتیبانی نمی‌کند. اینها عبارتند از تگ کلمات کلیدی متا و ویژگی های زبان برچسب HTML. ادامه مطلب

مطالب جدید برای شما از من

نحوه استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای تحقیق کلمات کلیدی

در این راهنمای عمیق (4500+ کلمه)، یاد خواهید گرفت که چگونه از کنسول جستجوی گوگل برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید تا شروع به ایجاد محتوایی کنید که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند.

زنده پرسش و پاسخ پانل دانش – جیسون بارنارد از Kalicube به همه سؤالات شما پاسخ می دهد

من بسیار هیجان زده هستم جیسون بارنارد برای پرسش و پاسخ برگردید تا بتوانید تمام سوالاتی را که من نپرسیده‌ام بپرسید، به خصوص سؤالات عملی که پاسخ‌های عملی غیرقانونی برای انجام دادن آن‌ها را دارند. فردا زنده به من بپیوندید!

چگونه با آناتولی اولیتوفسکی شبکه سئوی خود را بسازید، سازگاری داشته باشید و هک های زندگی سئو را بیشتر کنید

در این قسمت، لذت مصاحبه با آناتولی اولیتوفسکی، یک شخصیت برجسته و سئو را داشتم. آناتولی به اندازه کافی مهربان بود تا نکات زیادی را که به موفقیت او کمک کرد به اشتراک بگذارد. در میان دیگران، آناتولی نحوه ایجاد شبکه ای با بیش از 90 هزار دنبال کننده در لینکدین را در یک سال و نیم به اشتراک می گذارد.

اخبار و نکات سئو هفته گذشته

در اینجا خلاصه هفتگی شما از ضروری ترین اخبار و نکات سئو در هفته گذشته است.

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو برای شما آورده شده است.

شماره 1: گوگل: 60 درصد اینترنت تکراری است

این یک خبر فوری نیست، اما مطمئناً جالب است که بدانید. گوگل گفت: 60 درصد اینترنت تکراری است. گری ایلیز از گوگل این اسلاید را روز گذشته در Google Search Central Live در سنگاپور پست کرد. ادامه مطلب

شماره 2: جان مولر گوگل در مورد زمان استفاده از زیر دامنه ها

جان در Mastodon نوشت که وقتی فکر می‌کند محتوای زیر دامنه می‌تواند به تنهایی خارج از www زندگی کند، با یک زیر دامنه روی www می‌رود. ادامه مطلب

شماره 3: Google: EAT برای هر پرس و جو اعمال می شود

هیونگ جین کیم در طول سخنرانی SMX Next’s Keynote با بری شوارتز به اشتراک گذاشت که EAT برای هر پرس و جو اعمال می شود و برای هر نتیجه استفاده می شود. این یک نکته واقعا مهم است!

منابع سئوی پیشنهادی برای یادگیری سئو

در اینجا منابعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از دنیای سئو به روز بمانید.

لیستی از 40+ پادکست SEO برای دنبال کردن

در اینجا لیستی از بیش از 40 پادکست SEO است که من دنبال می کنم تا از بازی SEO جلوتر بمانم. من شخصا به هر یک از پادکست های موجود در لیست گوش می دهم. شما هم باید!

بیش از 40 کانال YouTube SEO برای دنبال کردن

در اینجا لیستی از بیش از 40 کانال سئوی یوتیوب برای تسلط بر سئو وجود دارد. این کانال های یوتیوب توسط متخصصان برجسته سئو اداره می شوند که می خواهند دانش و تخصص خود را با شما به اشتراک بگذارند.

یادگیری سئو

یادگیری SEO را شروع کنید یا آموزش سئو خود را گسترش دهید تا ترافیک ارگانیک سایت خود را با درک هر جنبه ای از سئو افزایش دهید تا به عنوان یک متخصص سئو با یادگیری SEO تبدیل شوید یا رشد بیشتری داشته باشید. یادگیری سئو یک راهنمای جامع است که شامل حوزه های اصلی به همراه منابعی برای یادگیری است.

این مقالات را از دست ندهید

3 به‌روزرسانی مهم Google برای درک – جمعه تخته سفید

با تغییرات اخیر در الگوریتم گوگل، لیلی ری در قسمت این هفته به ما ملحق می شود تا شما را با سه مورد از مهم ترین انواع به روز رسانی موتورهای جستجو که می توانند بر استراتژی های سئوی شما تأثیر بگذارند، آشنا کنیم. ادامه مطلب

Anchor Text چیست و چگونه آن را بهینه کنیم؟

Anchor text یک متن قابل کلیک در یک هایپرلینک است. اطلاعاتی را در مورد آنچه که می توانند در یک وب سایت پیوند یافته پیدا کنند به کاربران ارائه می دهد. ادامه مطلب

تحقیق کلیدواژه هدفمند: فرآیند 4 مرحله ای برای هدف گذاری کلمات کلیدی

در این راهنما، من مراحل دقیق را به شما نشان می دهم تا سریع ترین کلمات کلیدی را برای هر مدل کسب و کار یا صنعت کشف کنید. ادامه مطلب

چه چیزی در سئو و لینک سازی در سال های آینده تغییر خواهد کرد؟ نمایی از لهستان

به نظر شما چه چیزی در سئو و لینک بیلدینگ در سال های آینده تغییر خواهد کرد؟ به نظر شما چه چیزی قابل انتظار است و چه تاثیری بر صنعت ما خواهد داشت؟ ادامه مطلب

چگونه مشکل ارتباط را هنگام کار با برندهای سازمانی حل کنیم

در این قسمت، بیایید بر روی این موضوع تمرکز کنیم که چرا ارتباطات در شرکت‌های بزرگ چنین چالش منحصر به فردی را ارائه می‌کند، و چرا غلبه بر این چالش برای حرکت دادن سوزن با هر تلاش محلی SEO، حیاتی است. ادامه مطلب

چه، چگونه و چرا برای طرح بازبینی

در این پست، شما یاد خواهید گرفت که Review Schema چیست و چگونه آن را در یک سایت بزرگ، حتی بدون منابع توسعه دهنده یا فشاری بر پشته فناوری خود، مستقر کنید. ادامه مطلب

چگونه یک استراتژی محتوای SEO ایجاد کنیم (از چارچوب Ahrefs پیروی کنید)

محتوای سئو محتوایی است که برای رتبه بندی در موتورهای جستجو طراحی شده است. بنابراین یک استراتژی محتوای سئو برنامه شما در مورد نحوه استفاده از آن محتوا برای حمایت از اهداف کسب و کارتان است. ادامه مطلب

چگونه صفحات سؤالات متداول خود را بسازید و 25 مثال برای شروع

در این مقاله، بهترین روش‌ها برای انتشار صفحات پرسش‌های متداول را به شما معرفی می‌کنیم و 25 نمونه عالی از صفحه پرسش‌های متداول را به شما نشان می‌دهیم. ادامه مطلب

7 روش برای استفاده از Google Trends برای سئو و بازاریابی محتوا

هفت تکنیک پیشرفته برای باز کردن قفل داده های تحقیق کلمات کلیدی منحصر به فرد با Google Trends را کشف کنید. ادامه مطلب

سئو قطعات توییتر

و قبل از پایان، در اینجا چند قطعه توییتر برای شما آورده شده است. ما نمی دانیم که آیا توییتر قرار است در آینده به اینجا برسد یا نه، پس بیایید تا زمانی که هنوز اینجاست از آن استفاده کنیم.

هفته آینده می بینمت!