بنابراین قبل از شروع، به چند چیز از نظر داده نیاز دارید تا بتوانید پیش بینی خود را بسازید. اولا، داده های ترافیک 12 ماه.
بنابراین به طور موثر می توانید از پلت فرم تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید یا می توانید از کنسول جستجوی گوگل برای کاهش داده های ارگانیک 12 ماهه در ماه استفاده کنید. ثانیاً و در بیشتر مواقعی که در یک کسبوکار کار میکنید یا با مشتریان کار میکنید، هدفی خواهید داشت که عملکرد سئوی پیشبینیشده در آینده باید چگونه باشد.
بنابراین بسیار مهم است که آن را نیز در پیش بینی خود وارد کنید. ثالثاً، کلمات کلیدی که در طول کمپین خود هدف قرار خواهید داد، برای کمک به تلاش و نشان دادن افزایشی که قرار است برای کسب و کار یا مشتریان خود ایجاد کنید، بسیار مهم هستند. سپس، در نهایت، مدل نرخ کلیک که تا حدودی با نقطه شماره سه در اینجا مرتبط است.
مدل نرخ کلیک به شما این امکان را میدهد که با هر کلمه کلیدی شروع به مهندسی معکوس کنید که چه میزان ترافیک ایجاد میکند و با بهبود موقعیت کلمات کلیدی، چه مقدار ترافیک اضافی را به وبسایت خود هدایت خواهید کرد. بنابراین این چهار چیز هستند که قبل از شروع این سفر به آنها نیاز خواهید داشت. زمانی که شما این فرآیند را طی کردید، به آن خواهیم رسید، نموداری مانند این.
بنابراین به طور مؤثر، نمایش بسیار واضحی از آنچه در طول دوره 12 ماهه گذشته از آن داده های ترافیکی که شما در اینجا دریافت کرده اید و سپس سناریوهای مختلف به دست آورده ایم. بنابراین در ابتدا، پایه شما. اگر ما هیچ فعالیت ارزش افزوده سئوی انجام ندهیم، عملاً این همان چیزی است که ما فکر می کنیم عملکرد آن خواهد بود.
سپس ما پیش بینی خود را در اینجا سبز کرده ایم. بنابراین با استفاده از تمام دادههای کلیدواژهای که در اختیار دارید، آنچه ما فکر میکنیم ارزش افزایشی حاصل از فعالیت سئوی شما خواهد بود که موقعیت آن کلمات کلیدی را بهبود میبخشد. نقطه سیاه هدفی است که باید روی آن کار کنید.
بنابراین خیلی سریع چیزی که می توانید شروع به دیدن کنید این است که این شکاف را از کلمات کلیدی مورد نظر در برابر آن هدف اولیه ای که توسط کسب و کار یا سازمان مشتری خود تعیین کرده اید، دارید و این به شما می گوید در واقع، احتمالاً کلمات کلیدی بیشتر و گسترش بیشتری وجود دارد که باید در استراتژی سئوی خود انجام دهیم تا این شکاف را از بین ببریم.
سپس، در نهایت، همانطور که آن سال پیش میرود و در کمپین سئوی خود پیشرفت میکنید، میزان ترافیکی که در واقع ایجاد میکنید چقدر است و چگونه در برابر پیشبینیهایی که ایجاد کردهاید، ردیابی میشود. بنابراین، در نهایت، این چیزی است که ما به آن خواهیم رسید، که می توانید آن را به مافوق خود، سازمان های مشتری خود نشان دهید تا ارزش فعالیت سئوی خود را نشان دهید.