SEO برای وب سایت های خبری با بری آدامز

سئو پادکست شماره 60: مصاحبه با بری آدامز

قسمت شماره 60 از پادکست سئو توسط #SEOSLY یک ستاره مطلق در سئو، بری آدامز، که بیشتر برای سئو وب سایت های خبری شناخته شده است.

من از شما دعوت می کنم که در آن مشترک شوید پادکست سئو توسط #SEOSLY برای ادامه یادگیری سئو با من و کارشناسان سئو که با آنها مصاحبه می کنم.

سئو سایت های خبری

سئو برای ناشران اخبار با بری آدامز

من اخیراً این امتیاز مطلق را داشتم که با او صحبت کنم بری آدامز، یک مشاور پیشگام سئو که بیش از 20 سال را به بهینه سازی وب سایت های خبری اختصاص داده است.

بری انبوهی از بینش های عملی را برای موفقیت در جستجو به عنوان ناشر اخبار در فضای رقابتی امروزی ارائه کرد. در این مقاله جامع، یک مرور کلی از توصیه های حکیم بری در مورد استفاده از سئو برای رشد سایت خبری شما ارائه خواهم کرد.

معرفی بری آدامز – متخصص سئو سایت های خبری

بری متواضعانه خود را به عنوان یک دایناسور SEO توصیف می کند که از روزهای اولیه اواخر دهه 1990 در این صنعت بوده است. اشتیاق او به جستجو در دانشگاه زمانی شروع شد که یک وب سایت شخصی ساخت که در تلاش برای جذب ترافیک بود. این به بری انگیزه داد تا چگونگی یافتن سایت خود را بیشتر کند.

در روزهای اولیه، سئو شامل تاکتیک‌هایی مانند فهرست‌های فهرست یاهو و متا تگ‌های پر کردن کلمات کلیدی بود. اگرچه در مقایسه با تکنیک های مدرن ابتدایی بود، اما این مقدمه بری برای بهبود قابلیت کشف بود.

پس از فارغ التحصیلی، بری حرفه ای را در زمینه توسعه وب و زیرساخت دنبال کرد. دانش تخصصی او در زمینه هایی مانند HTML و پیکربندی سرور به او یک پایه فنی قوی داد. هنگامی که بری شروع به دریافت وظایف مدیریت وب سایت کرد، از دانش سئو موجود خود استفاده کرد.

لحظه ای تعیین کننده برای بری در سال 2007 زمانی که او در کنفرانس استراتژی موتورهای جستجو در نیویورک شرکت کرد، رقم خورد. افسانه هایی مانند مت کاتز در این مراسم سخنرانی کردند. بری علیرغم اینکه قبلاً نسبت به توانایی های خود اطمینان داشت، متوجه شد که او در مقایسه با متخصصان هنوز یک مبتدی در سئو بود.

این باعث شعله ور شدن اشتیاق بری برای تسلط واقعی بر سئو شد. در طول دهه بعد، او به یادگیری و تخصص در جستجو ادامه داد. این شامل خدمت به عنوان وب مستر برای یک شرکت بین المللی و تقویت مهارت های خود در داخل در یک روزنامه محلی بود.

در سال 2014، بری مستقل شد و یک مشاوره سئو راه اندازی کرد. او پس از همکاری با روزنامه سان در لندن در سال 2016، تمرکز خود را منحصراً به سئوی اخبار معطوف کرد.

بری متوجه یک شکاف بزرگ شد – تعداد کمی از متخصصان سئو را به طور خاص برای کمک به سایت های خبری اعمال می کردند. او با راه‌اندازی یک خبرنامه اختصاصی و همکاری با نشریات بزرگ جهانی، به تخصص خود در این زمینه متمایل شد.

مطالب پیشنهادی  چگونه کریس پالمر سئو محتوای من را دزدید؟

امروز، بری یک مشاوره موفق راه اندازی می کند که به ناشران اخبار کمک می کند تا حضور خود را بهینه کنند. او به درستی به عنوان یک گورو در اعمال سئو در عرصه اخبار شهرت پیدا کرده است.

SEO برای وب سایت های Google News

جایی که سئوی اخبار و سئو کلاسیک از هم جدا می شوند

بهینه سازی سایت های خبری در مقایسه با سئوی استاندارد در صنایعی مانند تجارت الکترونیک، تولید سرنخ و وبلاگ نویسی به رویکردی کاملا متفاوت نیاز دارد.

به گفته بری، محیط خبری دارای پویایی های منحصر به فردی است که استراتژی های تخصصی را ایجاب می کند:

ضرورت

با سایت‌های خبری، شما فقط یک بار در بهینه‌سازی یک مقاله برای سئو می‌شوید، زیرا گوگل پس از انتشار به سرعت آنها را ایندکس می‌کند. هیچ گزینه ای برای بازگشت به گذشته و تغییر دادن چیزها در آینده وجود ندارد، همانطور که با سایت های محتوای همیشه سبز انجام می دهید. لحظه ای که روی انتشار کلیک می کنید، آن مقاله بهتر است بهینه شود.

سرفصل ها

برای اخبار، عنصر حیاتی عنوانی است که در داده های ساخت یافته شما استفاده می شود، نه برچسب عنوان. باید حداکثر ارتباط را با موضوع اصلی داشته باشد در حالی که هنوز درگیر است.

سرعت خزیدن

گوگل صفحات اصلی اخبار را به طور مداوم، به اندازه هر 5 ثانیه برای رسانه های اصلی بررسی می کند. با این سرعت، عملکرد بسیار مهم است – صفحات باید به سرعت بارگذاری شوند.

لینک بیلدینگ

به دلیل محتوای به موقع، مقالات خبری به طور طبیعی تمایل به جذب لینک دارند. این امر وابستگی به لینک سازی فعال را کاهش می دهد. تمرکز به پیوند داخلی برای برجسته کردن اقتدار موضعی تغییر می کند.

دسته بندی

برچسب ها و دسته بندی ها برای سئوی اخبار بسیار تاثیرگذار هستند. آنها وسعت موضوعات تحت پوشش را به نمایش می گذارند و در عین حال تخصص/تخصص خود را به Google نشان می دهند.

برخلاف وبلاگ‌هایی که پست‌های بی‌پایان در هر صفحه دارند، اخبار به صفحه‌بندی قابل خزیدن و کنترل‌شده نیاز دارند. این نشان می دهد که پوشش جامع یک بیت در مقابل تنها داشتن چند مقاله.

بدون رندر سمت مشتری

گوگل اخبار را به سرعت نمایه می کند، بنابراین محتوا باید در کد منبع HTML قرار گیرد. تکیه بر جاوا اسکریپت سمت کلاینت این خطر را دارد که صفحات قبل از رندر کامل خزیده شوند.

همانطور که می بینید، بهینه سازی اخبار نیازمند ملاحظات و تاکتیک های خاصی در مقایسه با سئوی «کلاسیک» برای سایت های محتوا، تجارت الکترونیک، و غیره است. عنصر زمان تغییرناپذیر و خزیدن سریع گوگل یک رویکرد کاملا منحصر به فرد را الزامی می کند.

طرح باری برای بهینه سازی وب سایت های خبری

بری با استفاده از تجربه عملی فراوان خود در بهینه سازی برندهای خبری اصلی، طرح زیر را برای موفقیت تجویز کرد:

  1. قبل از انتشار یک گردش کار SEO برای روزنامه نگاران نصب کنید.

زمان در سئوی اخبار ضروری است – شما باید قبل از انتشار محتوا را برای جستجو بهینه کنید. روی برگشتن بعدا حساب نکنید.

  1. سرفصل ها را برای حداکثر ارتباط با هدف جستجو و تعامل بالا بهینه کنید.

از کلمات کلیدی در 5 تا 8 کلمه اول استفاده کنید، در حالی که سرفصل های دقیق و قانع کننده ایجاد می کنید.

  1. برای تقویت تخصص، صفحات نویسنده و بایوس با کیفیت بالا بسازید.

اگرچه پروفایل های غیرمستقیم و قوی نویسنده باعث افزایش اعتبار و اعتبار سایت می شود.

  1. یک ساختار پیوند داخلی مؤثر را اجرا کنید که اقتدار را برجسته می کند.

پیوندهای داخلی نقش بیشتری در اخبار نسبت به پیوندهای خارجی دارند. بر نقاط قوت موضعی تاکید کنید.

  1. از برچسب ها به صورت استراتژیک برای نشان دادن مناطق اصلی پوشش و عمق استفاده کنید.

برچسب ها وسعت محتوا را به نمایش می گذارند. بهترین شیوه ها را برای تثبیت و غروب تگ های قدیمی دنبال کنید.

  1. محتوا را به درستی بر اساس حجم صفحه بندی کنید – نه زیاد یا خیلی کم.

با تقسیم محتوا به صفحات منطقی با 50 تا 100 مقاله، خزیدن را تسهیل کنید.

  1. تسریع در زمان پاسخگویی سرور – سرعت خزیدن اخبار تقاضا می شود.

زمان بارگذاری صفحه زیر 500 میلی ثانیه باید هدف باشد. بهینه سازی تصاویر، اسکریپت ها، پایگاه داده ها و غیره

  1. از ارائه محتوا در سمت مشتری برای مطابقت با نمایه سازی Google خودداری کنید.

به جای تکیه بر جاوا اسکریپت، صفحات HTML کاملاً رندر شده را ارائه دهید.

این فرمول آزمایش‌شده به هر ناشر خبری کمک می‌کند تا وب‌سایت خود را برای مشاهده در SERP و محصولات ویژه اخبار مانند Google Top Stories بهینه کند.

حقایق جالب در مورد الگوریتم اخبار گوگل

گفتگوی من با بری بینش های جالبی را در مورد مدیریت الگوریتمی نتایج اخبار گوگل نشان داد:

  • URL تنها شناسه منحصر به فرد است – نه عنوان/محتوا. با تغییر URL، محتوا به عنوان «جدید» در Google بازنشانی می‌شود.
  • مقالات جدیدتر معمولاً رتبه بهتری دارند – Google تاریخ فهرست را به عنوان تاریخ انتشار می بیند.
  • در کپی برداری ضعیف – محتوای خراشیده یا بازنشر شده اغلب از منبع اصلی بالاتر است.
  • سایت های تخصصی/محلی برای موضوعات خاص به جای اخبار عمومی ترجیح داده می شوند.
  • تأیید در فهرست‌های خبری اکنون با فرآیند گنجاندن الگوریتمی جدید 2 سال طول می‌کشد. قبلا این یک بررسی دستی بود.

اولویت برای آخرین محتوا توضیح می دهد که چرا سئوی اخبار بسیار حساس به زمان است. گوگل می خواهد اطلاعات تازه به سرعت ظاهر شود. عدم کپی برداری نیز چالش هایی را برای ناشران اصلی ایجاد می کند.

مشاوره برای راه اندازی یک وب سایت خبری کاملا جدید

برای کسانی که به دنبال راه اندازی سایت خبری خود هستند، بری این توصیه را ارائه کرد:

  • یک پلتفرم خبری اختصاصی بسازید – سعی نکنید یک زیربخش از یک سایت گسترده تر را بهینه کنید.
  • به طور مداوم گزارش های با کیفیت بالا و اصلی منتشر کنید – حجم بالاتر بهتر است.
  • پوشش را روی یک منطقه خاص یا بازار محلی متمرکز کنید. از کلی گویی بیش از حد خودداری کنید.
  • بسیار صبور باشید – با فرآیند تأیید الگوریتمی، اکنون بیش از ۲ سال طول می‌کشد تا وارد Google News شوید.
  • سئوی فنی را از ابتدا در اولویت قرار دهید – این زمینه را برای موفقیت در رتبه بندی فراهم می کند. آن را به عنوان یک فکر بعدی رها نکنید.

ناشران مشتاق اخبار باید انتظارات واقع بینانه ای در مورد باند مورد نیاز برای کسب تایید داشته باشند. اما با رعایت الزامات و اولویت های گوگل، سایت های نوظهور می توانند در نهایت در کنار برندهای خبری شناخته شده دیده شوند.

نکات کلیدی از مصاحبه من با بری آدامز

بری بر اساس چندین دهه تجربه تخصصی خود، بینش های خارق العاده ای در مورد پیچیدگی های بهینه سازی سایت های خبری ارائه کرد.

برخی از مواد غذایی کلیدی عبارتند از:

  • نیاز به یک گردش کار فوری و پیش از انتشار SEO.
  • ایجاد سرفصل های جذاب و مرتبط با استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک.
  • پیوند داخلی برای برجسته کردن قدرت در مقابل لینک بیلدینگ خارجی.
  • متعادل کردن کارایی خزیدن از طریق صفحه بندی و سرعت سایت.
  • اجتناب از ارائه محتوا توسط مشتری
  • اکنون تأیید Google News به سال‌ها شهرت نیاز دارد.
  • اولویت بندی سئو فنی از همان ابتدا

واقعاً الهام‌بخش بود که از چنین کهنه‌کار آگاه مانند بری یاد بگیرم. خرد او در مورد تفاوت های ظریف منحصر به فرد سئو اخبار فوق العاده مفید بود.

من از بری برای به اشتراک گذاشتن سخاوتمندانه تخصص خود در طول گفتگوی ما سپاسگزارم. پیشکسوتانی مانند او در پیشبرد حرفه سئو بسیار ارزشمند هستند.

سئو سایت های خبری را با بری آدامز تماشا کنید

به سئو وب سایت های خبری توسط بری آدامز گوش دهید

می توانید گوش دهید قسمت 60 از پادکست سئو توسط #SEOSLY زیر

بری آدامز را دنبال کنید

اگر بری آدامز را دنبال نمی‌کنید، کافی است متوقف شوید و مطمئن شوید که او را در پلتفرم‌های زیر دنبال می‌کنید:

حتما در سایت من مشترک شوید خبرنامه سئو تا به طور کامل در جریان باشید و زمانی که یک قسمت جدید منتشر می شود مطلع شوید.

می توانید با استفاده از فرم زیر در خبرنامه من مشترک شوید.

می خواهید مهمان شوید یا ایده هایی برای برنامه ارائه دهید؟

اگر می خواهید مهمان برنامه شوید یا می خواهید ایده های خود را به اشتراک بگذارید، با من تماس بگیرید. خوشحال می شوم از شما بشنوم. با من تماس بگیرید [email protected].

مصاحبه های دیگر با سئوکاران را بررسی کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور