Semrush زمین موتور جستجو را تصاحب می کند

Semrush، یک پلتفرم پیشرو مدیریت دید آنلاین و بازاریابی محتوا SaaS، امروز Third Door Media، شرکت مادر ما را خریداری کرد. علاوه بر سرزمین موتورهای جستجو، سمروش تمام مارک های رسانه درب سوم را نیز به دست آورد:

این برای شما چه معنایی دارد؟ ماموریت Search Engine Land برای اطلاع رسانی و آموزش شما در مورد آخرین پیشرفت ها در بازاریابی جستجو ثابت خواهد ماند.

ما به پوشش آخرین اخبار فوری، به اشتراک گذاری بینش، تجزیه و تحلیل آخرین روندها و ارائه محتوای مفید ادامه خواهیم داد.

بازاریابی جستجو از زمان شروع این حرفه یک جامعه بوده است. Search Engine Land و Semrush نزدیک به 20 سال است که از این حرفه با ابزار و محتوا پشتیبانی می کنند. ترکیب منابع دو سازمان توانایی آنها را برای خدمت به جامعه افزایش می دهد.

ماموریت های کمک به بازاریابان برای انجام بهتر کارشان همسو هستند. Search Engine Land این کار را با اخبار و توصیه های عملی انجام داده است، در حالی که Semrush ابزارها و آموزش های لازم برای اجرای بسیاری از این توصیه ها را فراهم می کند.

چه اتفاقی برای Search Engine Land و SMX می افتد؟ ما همچنان به کار خود ادامه می دهیم و پوشش خبری مستقل، تحلیل و مشارکت ستون نویسان خبره را برای شما به ارمغان می آوریم.

  • من به عنوان مدیر تحریریه Search Engine Land ادامه خواهم داد.
  • Anu Adegbola به عنوان ویرایشگر رسانه پولی ما ادامه خواهد داد.
  • بری شوارتز (که از زمان راه اندازی آن در سال 2006 برای Search Engine Land نوشته است) به طور خستگی ناپذیر به گزارش آخرین اخبار جستجو ادامه خواهد داد.

SMX بعدی در تاریخ 13-14 نوامبر رخ خواهد داد. حتما در اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید – دستور کار اینجاست.

در مورد آینده SMX – کلاس های پیشرفته، بعدی و مستر – ما در آینده نزدیک اخبار هیجان انگیز زیادی برای اعلام خواهیم داشت.

در اینجا بیانیه مطبوعاتی است که معامله از Semrush را اعلام می کند.

زمین موتور جستجو برای گسترش پیشنهادات آموزشی پس از خرید توسط Semrush

ناشر بازاریابی دیجیتال Third Door Media که توسط Semrush خریداری شده است. برندها عبارتند از Search Engine Land، MarTech، SMX و Digital Marketing Depot

16 اکتبر 2024 – Third Door Media، یک شرکت برجسته آموزش بازاریابی و ناشر متمرکز بر فناوری جستجو و بازاریابی، توسط Semrush (NYSE: SEMR)، یک پلتفرم پیشرو مدیریت دید آنلاین SaaS خریداری شده است. این مشارکت به این معنی است که Semrush منابع، محتوا و بینش های صنعت را برای بازاریابان غنی می کند، در حالی که مجموعه درب سوم از سایت موتورهای جستجو، MarTech، نمایشگاه بازاریابی جستجو، و انبار بازاریابی دیجیتال، به عنوان برندهای مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

املاک Third Door Media که در سال 2006 تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین ارائه دهندگان موتورهای جستجو و گرایش های بازاریابی دیجیتال است. این اکتساب نقطه عطف مهمی برای صنعت است و دو رهبر در بخش بازاریابی دیجیتال و سئو را گرد هم می آورد. بازاریابان اکنون دسترسی بیشتری به منابع و بینش هایی خواهند داشت که استراتژی ها و نتایج تجاری آنها را افزایش می دهد. انتظار می رود ادغام دارایی های رسانه درب سوم در اکوسیستم Semrush ارزش و نوآوری بی نظیری را به برندها و بازاریابان ارائه دهد.

اندرو واردن، مدیر ارشد بازاریابی در Semrush گفت: «افزودن پلتفرم‌های Third Door Media به مجموعه‌های Semrush نه تنها محتوا و پیشنهادات آموزشی ما را برای مشتریانمان افزایش می‌دهد، بلکه به طور قابل‌توجهی دامنه برنامه‌نویسی کلاس جهانی ما را افزایش می‌دهد. همه اینها بخشی از تعهد ما برای الهام بخشیدن و تجهیز نسل فعلی و آینده بازاریابان دیجیتال با دانش لازم برای موفقیت در یک چشم‌انداز رقابتی فزاینده است.»

این اکتساب به پایگاه مشتریان رو به رشد Semrush اجازه می دهد تا به ابزارهای بازاریابی پیشرو در صنعت، آموزش، و آموزش های سطح بالا از کارشناسان و متخصصان صنعت دسترسی داشته باشند.

بازاریابان به رسانه درب سوم به عنوان اولین ایستگاه برای اطلاعات پیشرفته و به موقع در مورد تاکتیک ها، استراتژی ها و اخبار فنی بازاریابی فنی تکیه کرده اند. ادغام با Semrush توانایی Third Door Media را برای نوآوری و گسترش دامنه خود تقویت می کند، در حالی که تضمین می کند که در خط مقدم ارائه بینش و آموزش ضروری به بازاریابان در سراسر جهان باقی می ماند.

کریس الول، بنیانگذار رسانه درب ثالث، گفت: «Semrush مانند رسانه درب سوم، بازاریابان و کسب‌وکارهای با عملکرد بالا را تقویت می‌کند و تعهد آنها برای کمک به دیگران برای موفقیت، این را به یک مناسبت ایده‌آل تبدیل کرده است. “این کسب یک فصل هیجان انگیز را برای ما رقم می زند و با ترکیب نیروها قصد داریم آموزش بازاریابی دیجیتال و ارائه محتوای خود را غنی کنیم.”

درباره سمروش

Semrush یک پلت فرم مدیریت دید آنلاین پیشرو SaaS است که به کسب و کارهای جهانی امکان می دهد بهینه سازی موتورهای جستجو، تبلیغات، محتوا، رسانه های اجتماعی و کمپین های تحقیقاتی رقابتی را اجرا کنند و نتایج قابل اندازه گیری را از بازاریابی آنلاین دریافت کنند. Semrush بینش و راه‌حل‌هایی را برای شرکت‌ها برای ایجاد، مدیریت و اندازه‌گیری کمپین‌ها در کانال‌های مختلف بازاریابی ارائه می‌دهد. دفتر مرکزی سمروش در بوستون است و دفاتری در ترووس، آستین، دالاس، فلوریدا، آمستردام، بارسلون، بلگراد، برلین، لیماسول، پراگ، ورشو و ایروان دارد.

درباره رسانه درب سوم

رسانه درب سوم با ارائه محتوای قابل اعتماد و خدمات آموزشی به متخصصان بازاریابی دیجیتال قدرت می بخشد. این شرکت MarTech و Search Engine Land را منتشر می کند که انتشارات تجاری پیشرو برای بازاریابان هستند. این شرکت همچنین تولید کننده کنفرانس MarTech و نمایشگاه بازاریابی جستجو – سری کنفرانس های SMX است. این شرکت همچنین یک ارائه دهنده پیشرو در راه حل های بازاریابی برای تامین کنندگان نرم افزار و خدمات به جامعه بازاریابی است. این خدمات شامل تولید سرنخ، ایجاد محتوا و تقویت محتوا است. “MarTech” و “SMX” علائم تجاری ثبت شده Third Door Media, Inc.

بیانیه های آینده نگر

این بیانیه مطبوعاتی حاوی اظهارات آینده نگر به معنای قوانین اوراق بهادار فدرال است، که اظهاراتی است که خطرات و عدم قطعیت های قابل توجهی را در بر می گیرد. اظهارات آینده نگر عموماً به رویدادهای آتی یا عملکرد مالی یا عملیاتی آتی ما مربوط می شود. در برخی موارد، می‌توانید عبارات آینده‌نگر را شناسایی کنید، زیرا آنها حاوی کلماتی مانند «ممکن است»، «می‌خواهد»، «باید»، «باید»، «انتظار می‌رود»، «برنامه‌ریزی می‌کند»، «پیش‌بینی می‌کند»، «می‌تواند» قصد دارد، «هدف»، «پروژه»، «تفکر می کند»، «باور»، «تخمین می زند»، «پیش بینی می کند»، «پتانسیل» یا «ادامه» یا منفی این کلمات یا سایر اصطلاحات یا عبارات مشابه که به انتظارات ما مربوط می شود. ، استراتژی، برنامه ها یا نیات. اظهارات آینده نگر شامل، اما نه محدود به، غنی سازی محتوا و منابع، دسترسی به ابزارهای پیشرو، بهره برداری از رسانه درب سوم به عنوان یک برند مستقل، ارزش و نوآوری ارائه شده به برندها و بازاریابان، حمایت از چشم انداز بلند مدت، محصول است. توسعه و رشد مصرف کننده

بیانیه‌های آینده‌نگر موجود در این نسخه همچنین در معرض خطرات و عدم قطعیت‌های دیگری هستند، از جمله مواردی که به طور کامل در پرونده‌های ما با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) شرح داده شده است، از جمله در بخش‌هایی با عنوان “عوامل خطر” و “مدیریت”. بحث و تحلیل وضعیت مالی و نتایج عملیات» در پرونده‌های ما با کمیسیون بورس و اوراق بهادار («SEC»)، از جمله آخرین گزارش سالانه ما در فرم 10-K، و گزارش‌های سه ماهه ثبت‌شده پس از آن و سایر پرونده‌های SEC. اگرچه ما معتقدیم که برنامه‌ها، نیات، انتظارات، استراتژی‌ها و چشم‌اندازهای ما که در آن اظهارات آینده‌نگر منعکس یا پیشنهاد می‌شوند، معقول هستند، نمی‌توانیم اطمینانی بدهیم که برنامه‌ها، نیات، انتظارات یا استراتژی‌ها محقق می‌شوند یا محقق می‌شوند. بیانیه‌های آینده‌نگر در این نسخه بر اساس اطلاعاتی است که از تاریخ این متن در دسترس ما است، و ما از هرگونه تعهدی برای به‌روزرسانی هرگونه اظهارات آینده‌نگر، به جز مواردی که قانون الزامی می‌کند، خودداری می‌کنیم. این اظهارات آینده نگر نباید به عنوان نمایانگر دیدگاه های ما در تاریخ بعد از تاریخ این بیانیه مطبوعاتی استناد شود.

اطلاعات اضافی در مورد این عوامل و سایر عواملی که می‌توانند بر نتایج ما تأثیر بگذارند در پرونده‌های SEC ما گنجانده شده است، که ممکن است با مراجعه به صفحه روابط سرمایه‌گذار ما در وب‌سایت آن به آدرس investors.semrush.com یا وب‌سایت SEC به نشانی www.sec.gov به دست آید.

مخاطبین رسانه

ینا سالیوان
مدیر ارشد روابط عمومی
Semrush Holdings, Inc.
(ایمیل محافظت شده)

لورن دونوان
مدیر بازاریابی
رسانه درب سوم
(ایمیل محافظت شده)

Source link