چگونه کسب و کارها می توانند از SearchGPT برای هدایت ترافیک استفاده کنند

برخی از بازاریابان و صاحبان مشاغل ممکن است از این تغییر از رتبه بندی وب سایت به جستجوهای مبتنی بر هوش مصنوعی وحشت داشته باشند. تغییر – همیشه یک عنصر اضطراب در مورد آن وجود دارد. اما همانطور که نور در مورد نحوه عملکرد آینده بالقوه موتورهای جستجوگر پاسخ می‌تابد، همچنین نشان می‌دهد که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند از SearchGPT به طور مثبت برای افزایش درآمد خود استفاده کنند.

ترفند این است که اکنون شروع به اضافه کردن بهینه سازی موتور پاسخ (AEO) به استراتژی آنلاین خود کنید تا شما را برای این فناوری هیجان انگیز و در حال ظهور آماده کند.

در این مقاله، ما به استراتژی‌هایی نگاه می‌کنیم که می‌توانید آنها را در برنامه بازاریابی آنلاین خود بگنجانید تا محتوای خود را برای موتورهای جستجو مانند SearchGPT بهینه کنید. بهینه‌سازی موتور جستجوی سنتی (SEO) و بهینه‌سازی موتور پاسخ (AEO) دارای تعدادی تکنیک همپوشانی هستند که مدیریت یکپارچه روش‌های بهینه‌سازی جدید برای نوع موتور جستجوی جدید را آسان می‌کند. همچنین یک نکته جایزه در انتهای مقاله در مورد نحوه هدایت ترافیک به سایت خود حتی با موتورهای جستجوگر وجود دارد، بنابراین تا انتها آن را بخوانید!

SeachGPT چیست؟

SearchGPT یک موتور جستجوی پاسخ است که توسط OpenAI ایجاد شده است. از فناوری هوش مصنوعی برای اسکن وب برای پرس و جوی کاربر استفاده می کند و نتیجه را به شیوه ای محاوره ای و مختصر ارائه می دهد که مطابق متن با سؤال کاربر باشد.

چگونه SearchGPT با موتورهای جستجوی سنتی متفاوت است؟

نتایج مربوط به سوالات کاربران در حال تبدیل شدن به گفتگوی بیشتر است. همان توسعه دهندگان ChatGPT SearchGPT را ساختند، بنابراین جای تعجب نیست که SearchGPT دارای همان قابلیت های نوآورانه پردازش زبان طبیعی باشد. کاربران با آن مانند مکالمه با شخصی در کیوسک اطلاعات یا میز کمک تعامل خواهند داشت.

برخلاف موتورهای جستجوی سنتی، SearchGPT یک الگوریتم اصلی، رتبه‌بندی کلمات کلیدی یا دسته‌بندی ربات ندارد، که منجر به یک پاسخ پیوند وب ثابت می‌شود. در عوض، پاسخ‌های مستقیم و مختصر را با لحن محاوره‌ای به کاربران می‌دهد.

اگر کاربر بخواهد بداند، می تواند گفتگو را ادامه دهد و سوالات بعدی را بپرسد. فناوری هوش مصنوعی پرس‌و‌جوهای قبلی کاربر را به خاطر می‌آورد و پاسخ‌هایی را در چارچوب می‌دهد.

آیا موتورهای پاسخگویی مبتنی بر هوش مصنوعی جایگزین موتورهای جستجوی سنتی خواهند شد؟

بله، و نه. فناوری هوش مصنوعی کاملاً موتورهای جستجو را تحت تأثیر قرار می دهد. برخی از موتورهای جستجوی سنتی ممکن است هنوز رویکردی کامل و الگوریتمی داشته باشند. سپس کسانی مانند گوگل هستند که ممکن است هیبریدی بودن را انتخاب کنند.

در حال حاضر، گوگل نتایج پیوندهای اکتشافی خود را حفظ کرده است. اما، شروع به ترکیب هوش مصنوعی در ویژگی هایی مانند نمای کلی هوش مصنوعی و اسنیپت ها کرده است، که پاسخ های مختصری در بالای رتبه بندی پیوندها هستند.

موتورهای جستجوی پاسخ‌دهنده، مانند SearchGPT و Perplexity، احتمالاً به پردازش زبان طبیعی خود پایبند هستند و تکنیک الگوریتم سنتی را ترکیب نمی‌کنند. کاربران می توانند تصمیم بگیرند که چه نوع جستجویی را می خواهند و به موتور جستجوی مربوطه مراجعه کنند.

موضوع آنقدر در مورد این نیست که یک فناوری جایگزین دیگری شود، بلکه در مورد ایجاد گزینه های بیشتر برای کاربر و ترجیحات آنها نیست. فناوری هوش مصنوعی هرگز به دنبال جایگزینی نبوده است، بلکه به دنبال بهبود است. تجربه کاربر و نحوه تعامل ما با وب را افزایش می دهد.

آیا ترافیک کلیکی من کاهش می یابد حتی اگر جستجوی GPT را برای تجارت بهینه کنم؟

احتمالا، بله. در حالی که هنوز چند سال طول می کشد تا SearchGPT سهم بازار مناسبی از کاربران را به دست آورد، نحوه تعامل کاربران با آن بر نرخ کلیک تأثیر می گذارد.

با توجه به ماهیت نتایج موتورهای جستجوی پاسخ، از یک پاسخ مختصر، کاربران نیازی به کلیک بر روی وب‌سایت به اندازه موتورهای جستجوی سنتی ندارند. همه پاسخ‌های SearchGPT دارای استنادی از وب‌سایت اصلی است که نتیجه آن بر اساس آن است، اما اگر کاربر بعید است برای همه نتایج کلیک کند،

با این حال، این به معنای پایان ترافیک نیست. در واقع، در اینجا فرصتی برای تولیدکنندگان محتوا، بازاریابان و صاحبان مشاغلی وجود دارد که می‌خواهند از SearchGPT برای تجارت استفاده کنند.

نکات کاربردی برای بهینه سازی SearchGPT برای مشاغل

یادگیری اینکه چگونه کسب‌وکارها می‌توانند از SearchGPT در تئوری استفاده کنند عالی است، اما نکات عملی بسیار بهتر هستند! در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها برای آماده سازی کسب و کار آنلاین خود برای آینده SearchGPT استفاده کنید.

1. با محتوای خود گفتگو کنید

روزهای نوشتن برای کلمات کلیدی و بالا نگه داشتن خوانایی به پایان رسیده است. در حالی که هنوز باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با کیفیت، متمرکز و ارزش افزوده است، می توانید لحن رسمی را کنار بگذارید و بیشتر گفتگو کنید.

تطبیق لحن شما به شما امکان می‌دهد تا محتوای طبیعی تری پیرامون سؤالاتی بنویسید که کاربران می‌پرسند و در آن سؤالات کلیدواژه طولانی دریافت می‌کنند. به این فکر کنید که چگونه ممکن است کسی از یک دستیار صوتی مانند سیری یا یک موتور جستجوی پاسخ مانند SearchGPT سؤال بپرسد. محتوای شما باید منعکس کننده پاسخی باشد که مطابقت دارد.

محتوای وب سایت خود، سوالات متداول (پرسش های متداول) و پست های وبلاگ را به روز کنید تا زبان مخاطبان هدف شما را منعکس کند. فقط به کلمات کلیدی ساده فکر نکنید. به سوالات کاملتر فکر کنید

چگونه کسب و کارها می توانند از SearchGPT برای هدایت ترافیک استفاده کنند

نکته بالا

به عنوان مثال، به جای تمرکز بر روی «چمن‌زن»، «بهترین ماشین چمن‌زنی برای یک باغ کوچک» یا «چگونه بهترین ماشین چمن‌زنی را برای یک باغ کوچک انتخاب کنم»، روی پاسخ به این سؤال تمرکز کنید: «چگونه بهترین ماشین چمن‌زنی را برای یک باغچه کوچک انتخاب کنم. یک باغ کوچک؟»

2. از هدرهای خود برای ایجاد یک ساختار واضح استفاده کنید

محتوای خود را با استفاده از سرفصل های مختلف مانند H1، H2 و H3 تقسیم کنید تا ساختاری واضح و خوانا ایجاد کنید.

احتمالاً قبلاً این کار را انجام می‌دهید تا محتوای خود را برای خواننده قابل اسکن کنید، اما اکنون این یک تکنیک بهینه‌سازی عالی برای موتورهای جستجوگر است. هنگامی که SearchGPT وب را برای پاسخ به درخواست کاربر اسکن می کند، یک ساختار سرفصل واضح به آن اجازه می دهد تا به سرعت پاسخ را برای کاربر شناسایی کند.

چگونه کسب و کارها می توانند از SearchGPT برای هدایت ترافیک استفاده کنند

نکته بالا

به عنوان مثال، از عناوین مبتنی بر سؤال مانند «چگونه کسب‌وکار من واجد شرایط مشوق‌های مالیاتی است؟» استفاده کنید. و سپس با توضیح دقیق آن را دنبال کنید.

3. Schema Markup را پیاده سازی کنید

نشانه گذاری Schema واضح پایه ای برای تاکتیک های سنتی سئو است، اما اگر هنوز آن را برای مقالات خود وارد نکرده اید، اکنون زمان آن است. Schema Markup به SearchGPT کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کند و جزئیات کلیدی کسب و کار شما را در اختیار هوش مصنوعی قرار می دهد.

چگونه کسب و کارها می توانند از SearchGPT برای هدایت ترافیک استفاده کنند

نکته بالا

هنگام ایجاد نشانه گذاری طرحواره خود، مطمئن شوید که عناصر ضروری مانند نام کسب و کار، مکان، محصولات و خدمات خود را درج کرده اید. اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، می‌توانید از ابزارهایی مانند راهنمای نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته Google برای شروع استفاده کنید.

بخوانید: نشانه گذاری طرحواره چیست و چگونه آن را برای سئو پیاده سازی کنم؟

4. مطالب طولانی تر و با جزئیات بیشتری بنویسید

شما این جمله را می دانید که “همه چیز در جزئیات است؟” SearchGPT مقالات مفصل را دوست دارد، زیرا آنها پاسخ کاملی به درخواست کاربر می دهند. محتوایی که پاسخ‌های کامل و عمیق ارائه می‌کند احتمالاً توسط جستجوهای مبتنی بر هوش مصنوعی انتخاب می‌شود.

چگونه کسب و کارها می توانند از SearchGPT برای هدایت ترافیک استفاده کنند

نکته بالا

پست های وبلاگ و راهنماهایی را که موضوع خاصی را پوشش می دهند، به طور جامع برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، اگر در مورد «چگونگی راه اندازی یک بوتیک آنلاین» می نویسید، مطمئن شوید که همه چیز از انتخاب محصول گرفته تا استراتژی های بازاریابی را پوشش می دهید. می‌توانید فهرستی از مطالب را در بالا قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که خوانندگان می‌توانند محتوای طولانی‌تر را به راحتی مرور کنند.

نکته پاداش برای حفظ ترافیک به وب سایت شما

شما می توانید کانال های خود را به وب سایت خود گسترش دهید، بنابراین ترافیک شما به موتورهای جستجو وابسته نیست. کانال های دیگر شامل استفاده از رسانه های اجتماعی و تبلیغات پولی است. با این حال، در اینجا باید به عنصر دیگری اشاره کرد که می توانید بدون توجه به کانالی که از آن وارد می شوند، برای دریافت ترافیک به سایت خود نیز استفاده کنید.

و این محتوای تعاملی است.

نماد داده با میله هایی در ارتفاع های مختلف.

چرا باید از محتوای تعاملی استفاده کنید؟

  • محتوای بصری 94٪ بیشتر از استاتیک ویدیو دریافت می کند.
  • محتوای بصری پتانسیل اشتراک گذاری را تا 40 درصد افزایش می دهد
  • 87 درصد از بازاریابان می گویند که افزودن ویدیو به آنها کمک کرده تا سرنخ ایجاد کنند

با ارائه ارزش بالاتر با محتوای تعاملی، بازدیدکنندگان را ترغیب کنید تا به سایت شما سفر کنند. می توانید از محتوای قابل دانلود، نظرسنجی و فرم ها یا ماشین حساب استفاده کنید. اگر موتورهای جستجوگر پاسخ دهند به وب سایت شما مراجعه می کنند که بدانند ابزار شما به درخواست کاربر پاسخ می دهد.

چگونه کسب و کارها می توانند از SearchGPT برای هدایت ترافیک استفاده کنند

نکته بالا

با ارائه انواع مختلف ارزش محتوای خود را افزایش دهید. با گسترش به وبینارها، پادکست ها، ابزارهای تعاملی، ویدیوها و محتوای قابل دانلود، به کاربر دلیلی برای بازدید می دهید.

با WebFX روی محتوای بالاتر سرمایه گذاری کنید

برای تنوع بخشیدن به محتوای خود برای همه کانال ها و بهینه سازی برای موتورهای جستجوی مختلف به کمک نیاز دارید؟ تیم WebFX دارای متخصصان و کارشناسانی است که به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را به سمت دنیایی که با فناوری هوش مصنوعی ارتقا یافته است، پیش ببرید.

خدمات دیجیتال مارکتینگ ما می تواند مطابق با آنچه شما برای اهداف خود نیاز دارید طراحی شود. ادغام استراتژی‌های موتور پاسخ که برای SearchGPT برای کسب‌وکار طراحی شده است، تضمین می‌کند که محتوای شما رتبه بالاتری خواهد داشت و در نتایج جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی نشان داده می‌شود.

عقب نمانید – امروز با ما تماس بگیرید تا فردا درآمد کسب کنید!

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

رویکرد ما را ببینید

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

نماد آمار

10 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

نماد آمار

24 میلیون

منجر به مشتریان ما می شود

نماد آمار

7.14 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

Source link