9 ویژگی و ابزار جدید برای خرید آسان تر در گوگل

خرید فقط خرید نیست. این همچنین در مورد بررسی گزینه های خود، کشف سبک ها و روندهای جدید، و تحقیق برای اطمینان از دریافت محصول مناسب با قیمت مناسب است. امروز در رویداد سالانه Search On، نه روش جدید را اعلام کردیم که روش خرید شما با Google را تغییر می‌دهیم و تجربه خریدی فراگیرتر، آگاهانه و شخصی‌تر را برای شما به ارمغان می‌آوریم.

تقویت کننده این تجربه، نمودار خرید است، مدل ما با هوش مصنوعی که اکنون بیش از 35 میلیارد لیست محصول را درک می کند – از 24 میلیارد فقط در سال گذشته.

بیایید همه این ویژگی ها و ابزارهای جدید را مرور کنیم:

راه های بصری بیشتر برای خرید

1. با کلمه “shop†جستجو کنید: امروز روش جدیدی را برای باز کردن قفل تجربه خرید در Google معرفی می کنیم. در ایالات متحده، وقتی کلمه را جستجو می کنید “به دنبال هر موردی که به دنبال آن هستید، خرید کنید، به فید بصری محصولات، ابزارهای تحقیقاتی و موجودی نزدیک مربوط به آن محصول دسترسی خواهید داشت. ما همچنین تجربه جستجوی قابل خرید فراتر از پوشاک را به همه دسته‌ها – از لوازم الکترونیکی تا زیبایی – و مناطق بیشتر در تلفن همراه (و به زودی برای دسکتاپ) گسترش می‌دهیم.