بنابراین، با شروع از بالای قیف، با جستجوی اطلاعاتی، این افرادی هستند که حتی لزوماً حتی در مراحل اولیه هم به چیزی برای تبدیل فکر نمیکنند.
آنها فقط اطلاعات می خواهند. آنها ممکن است سعی کنند به یک سوال ساده یا پیچیده پاسخ دهند. اکنون، آنچه در این مرحله از قیف متوجه میشویم، و ممکن است شما نیز متوجه این موضوع شده باشید، این است که فضای کمی برای ارگانیک سنتی وجود دارد. اغلب، یک ویژگی بزرگ در بالا دریافت میکنید، مانند یک قطعه برجسته یا یک نمودار دانش، یک نوع نتایج سفارشی، و سپس مستقیماً در زیر آن، یک «People also Ask» دریافت خواهید کرد.
در بسیاری از صفحه نمایش ها، این در حال حاضر کل فضای بالای صفحه است. بنابراین این هدف جستجو با کمترین سهم صدا برای ارگانیک از هر یک از اهدافی است که امروز در مورد آن صحبت خواهم کرد. در حال حاضر 43.6 درصد از سهم ارگانیک صدا است. بله، می توانم بگویم که از بقیه پایین تر است.
همانطور که گفتم، چند راه وجود دارد که می توانید سهم صدا را اندازه گیری کنید. بدیهی است که ما به حجم و موقعیت در SERP ها یا میزان برتری ارگانیک در مقایسه با سایر ویژگی ها نگاه می کنیم. اما هر طور که آن را قطع کنید، این عدد کم است. بنابراین، اگر میخواهید در این فضا بازی کنید، میتوانید به دنبال چه چیزی بگردید، میتوانید تحقیقات کلمه کلیدی خود را فیلتر کنید تا به نوعی به دنبال هدف اطلاعاتی به علاوه موقعیت یک ارگانیک بگردید، زیرا هنوز مواردی وجود دارد که وجود دارد، یا شاید زمانی که وجود دارد یک قطعه برجسته است، می توانید ببینید که آیا واقعاً می توانید آن قطعه برجسته را برنده شوید یا خیر.
بنابراین، آنچه شما باید در اینجا به دنبال تقویت کلمه کلیدی خود باشید، نوعی هدف اطلاعاتی به علاوه چیزی ارگانیک است که در موقعیت یک ظاهر می شود، زیرا هنوز مواردی وجود دارد که این اتفاق می افتد. همچنین، بدیهی است که من در مورد قطعه های برجسته صحبت می کنم. قطعه های ویژه قابل برنده شدن هستند. این که آیا فکر میکنید این کار ارزشمند است، من پیشنهاد میکنم که ارزش آن را داشته باشد، اگر فقط به خاطر این برداشت باشد.
من فکر میکنم، بهعنوان سئوکار، اغلب ارزش برداشتها را در مقابل کلیکها فراموش میکنیم. اما من میتوانم بگویم ارزش رقابت برای اینها را دارد. اما در برخی موارد، ممکن است مجبور شوید این معادله را از نظر اینکه آیا تلاش ارزشمند است یا خیر، انجام دهید زیرا، البته، به هر حال هرگز تضمین نمی شود.