تبلیغات و اهمیت ناوبری صفحه فرود

ما در مورد چگونگی و چه موقع تبلیغات در جستجو بسیار فکر می کنیم. هدف ما این است که به شما مفیدترین و مرتبط ترین تبلیغات را به شما نشان دهیم ، به همین دلیل هنگام تعیین چه تبلیغاتی که می بینید ، به سیگنال های مختلفی نگاه می کنیم. امروز ، ما نمونه ای از چگونگی تصحیح سیستم های کیفیت تبلیغات خود را برای درک بهتر هدف و انتظارات مردم به اشتراک می گذاریم ، زیرا همچنان به ایجاد تجربیات تبلیغاتی مفیدتر در مورد جستجو می پردازیم.

آیا تا به حال روی یک لینک کلیک کرده اید و به همان جایی که انتظار داشتید ، به پایان رسیده اید و بدون هیچ راهی آسان برای یافتن آنچه شما نیاز دارید؟ این می تواند ناامید کننده باشد که روی یک آگهی جستجو و زمین در صفحه ای که مطابق با آنچه به دنبال آن بودید مطابقت ندارد و استفاده از آن دشوار است. این بدان معناست که صفحات فرود باید هم مرتبط باشند و هم به راحتی حرکت کنند. “در غیر این صورت ، مردم زمان بیشتری را نسبت به آنچه می خواهند بین نتایج جستجو و صفحات فرود بیایند می گذرانند.

به عنوان مثال ، اگر بر روی تبلیغی که به دنبال صفحه ورود به سیستم هستید کلیک کنید ، اما به جای آن روی یک تبلیغ قرار بگیرید ، یک تجربه خوب بستگی به این دارد که به سرعت می توانید صفحه ورود را از آنجا پیدا کنید. اگر به راحتی در دسترس نباشد ، احتمالاً به جستجوی Google باز می گردید تا دوباره امتحان کنید ، و این زمان به خوبی صرف نشده است.

Source link