Search Ads 360 پشتیبانی از مناقصه خودکار مایکروسافت را اضافه می کند

تبلیغ‌کنندگان سازمانی به دستیابی به مشتریان و تقویت عملکرد در موتورهای جستجو و کانال‌ها اهمیت می‌دهند. و این منطقی است؛ معمولاً، تبلیغ‌کنندگانی که مجموعه‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی چند کانالی Search Ads 360 را اتخاذ می‌کنند، می‌توانند انتظار داشته باشند که در مقایسه با بهینه‌سازی کانال‌ها و موتورهای مستقل، 5 درصد تبدیل یا ارزش تبدیل بیشتری ببینند.

برای اینکه به همه تبلیغ‌کنندگان سازمانی خود گزینه‌های بیشتری برای بهینه‌سازی کمپین‌هایشان بدهیم، دسترسی به یک برنامه بتا را باز می‌کنیم تا به شما امکان می‌دهد از امروز شروع به فعال کردن مناقصه خودکار Microsoft در استراتژی‌های پیشنهادی Search Ads 360 خود کنید. مناقصه خودکار مایکروسافت پیشنهادات را برای کاربر در سطح حراج و در زمان واقعی بهینه می کند. با فعال کردن مناقصه خودکار مایکروسافت با داده‌های تبدیل Floodlight، می‌توانید عملکرد را در کمپین‌های جستجو و خرید مایکروسافت افزایش دهید. همچنین می‌توانید با گنجاندن این کمپین‌ها در مجموعه‌های استراتژی پیشنهاد قیمت متقابل و موتورهای متقابل، که توسط هوش مصنوعی Google در Search Ads 360 پشتیبانی می‌شوند، عملکردی افزایشی داشته باشید.

مناقصه خودکار مایکروسافت را با داده های مربوط به Floodlight تقویت کنید

داده‌های Floodlight اندازه‌گیری بدون تکرار، بین کانالی و متقابل موتور را قادر می‌سازد تا اثربخشی رسانه را در کمپین‌ها به‌طور مناسب ارزیابی کند. با به اشتراک گذاری داده های Floodlight مرتبط با مایکروسافت، مایکروسافت را قادر می سازید تا قیمت ها را بر اساس منبع تبدیل حقیقت شما بهینه کند.

برای مثال، خرده‌فروشی چندملیتی Urban Outfitters را در نظر بگیرید. تیم Urban Outfitters نیاز به ماندن در چشم‌انداز جستجوی در حال تغییر را تشخیص داده و به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه در تمام موتورهای جستجو بودند. آنها از فرصت آزمایش با پیشنهاد خودکار مایکروسافت استقبال کردند و از داده های Floodlight به عنوان منبع اصلی تبدیل حقیقت خود استفاده کردند. Urban Outfitters با همکاری آژانس iProspect، آزمایشی 5 هفته‌ای را برای ارزیابی تأثیر واقعی این استراتژی پیشرفته آغاز کرد. Urban Outfitters بهبود عملکرد قابل توجهی را در تمام معیارهای کلیدی تجربه کردند.

Source link