اپل قرار است هفته آینده سری آیفون 14 را معرفی کند و سامسونگ در حال حاضر با یک تبلیغ جدید که نوآوری گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی اس 22 اولترا را به نمایش می گذارد «به زودی برای آیفون نزدیک شما عرضه نمی شود» از این دستگاه عکس می گیرد. ”
سامسونگ در تبلیغ جدید خود با نام Buckle Up، یک راوی حماسی اوایل دهه 2000 را با یک عکس مستقیم به آیفون بعدی اپل، یعنی آیفون 14، کانالیزه می کند.
این تبلیغ در حالی که طراحی منحصر به فرد گلکسی زد فلیپ 4 را تبلیغ می کند، با گفتن این جمله که “سرها به سمت شما خواهند چرخید… نه به سمت شما می چرخند” شروع می شود. سپس از دوربین ها عکس می گیرد و می گوید که “دوربین با بالاترین رزولوشن در گوشی هوشمند… در جیب شخص دیگری خواهد بود» در حالی که «شات حماسی ماه که همه لایک ها را دریافت می کند مال شما نخواهد بود».
سامسونگ این تبلیغ را با گفتن اینکه «این نوآوری به زودی برای آیفون نزدیک شما عرضه نمیشود» و در Galaxy Z Flip 4 و Galaxy S22 Ultra «از قبل اینجاست» پایان میدهد. این تبلیغ از Galaxy Z Fold 4 عبور می کند، شاید برای چسبیدن به دستگاه های موجود در رده قیمتی عمومی آیفون.
9to5Google’s Take
واقعاً، سامسونگ در اینجا کاملاً اشتباه نمی کند. مدتی است که شایعات در مورد آیفون تاشو به گوش می رسد، اما واضح است که به این زودی ها عرضه نمی شود. سامسونگ تقریباً در بازار تاشوها انحصار دارد، و کمی خم شدن واقعاً بیهوده نیست – تاشوهای سامسونگ عالی هستند.
اما در عین حال، کنار آمدن با بحث سامسونگ در مورد دوربین ها نیز سخت است. دوربین 108 مگاپیکسلی در گلکسی اس 22 اولترا بسیار خوب است، اما به اندازه دوربین 50 مگاپیکسلی پیکسل 6 پرو یا حتی دوربین 12 مگاپیکسلی سری آیفون 13 ثابت نیست. تصویری که از ماه به نام “زوم فضایی” در S22 Ultra گرفته شده بسیار جالب است، اما اینطور نیست واقعا که مفید است.
اپل مدتهاست که این رویکرد را اتخاذ کرده است که به جای اینکه زودتر به آن عمل کند، منتظر است تا کاری را درست انجام دهد. انتظار طولانی برای نمایشگر 120 هرتزی نمونه بسیار خوبی از این موضوع است. در حالی که بسیاری از گوشیهای اندرویدی قبل از آیفون دارای نمایشگرهای 120 هرتزی بودند، پیادهسازی اپل بهتر بود.
سامسونگ حق دارد به آنچه تلاش میکند افتخار کند، زیرا در نهایت، این ایدهها هستند که صنعت گوشیهای هوشمند را به جلو میبرند. اما این تمسخر مستقیم مطمئناً یک استراتژی جسورانه است – بیایید ببینیم که آیا برای آنها نتیجه می دهد یا خیر.
اطلاعات بیشتر در مورد سامسونگ:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: